Zastavila jsem o ulici dál kvůli tomu, že jinde nebylo volné místo. Vylezli jsme z auta a zamkli ho. Bylo příjemně, ani vedro, ani zima, prostě fajn.
Ach jo.. sem to ale debil. Nechala jsem si v autě psaníčko. Bože..
" Honzo jdi napřed. Nechala jsem si v autě psaníčko, jen si tam dojdu a hned se vrátím." pustila jsem jeho ruku a chtěla odejít. To by mě jeho ruka nemohla zastavit.
" Zlato nemám jít s tebou?" ochranářský Honza v akci.
" V pohodě, vždyť je to kousek. Jdi zatím nalít nějaké pití prosím." Dala jsem mu pusu a odešla směrem k autu. Měla jsem takový ten divný pocit, že mě někdo sleduje. Je celkem světlo, protože ještě není tak pozdě. Zrychlila jsem krok a kousek od auta se ohlédla za sebe. Nikdo. Tak jsem asi blázen..
Odemkla jsem auto a vzala si z něj psaníčko. Zavřela jsem dveře, zamkla auto, dala klíč do psaníčka a šla zpátky. Stále mám pocit, že mě někdo sleduje.
Došla jsem k domu, kde se párty pořádala a vešla dovnitř. Na to, kolik je ,už to tu celkem žije. Nemám tucha, kde by Honza mohl být. Instinkty mě zavedly k baru, kde naštěstí Honza stál. V ruce už měl červený kelímek s pro mě neznámou tekutinou. Byl ke mě zády a tak jsem k němu přišla a dala mu ruce na oči.
" Hele, jestli si chceš užít, tak to řekni rovnou a půjdem sem někam do pokoje.. ale nedávej mi ruce na oči. Pak si můžu myslet, že je to moje přítelkyně.." co to právě řekl? Klidně by se vyspal s nějakou holkou, která za ním přijde?
Pomalu jsem mu dala ruce z očí a Honza se otočil. Jeho jasné 'Ou' bylo znamením, že to myslel vážně.
" Tohle ne.." otočila jsem se a měla se k odchodu. Někdo na mě volal, ale protože jsem ten hlas až moc dobre znala, tak jsem se neotáčela a zrychlila jsem krok, i když to přes ten dav tady moc nešlo. Jelikož jsem se koukala do země a ne na cestu, do někoho jsem narazila. A malá rána to fakt nebyla, jelikož jsem skončila na zemi a ještě k tomu politá pitím.
" Pane bože, omlouvám se nedávala jsem pozor." snažila jsem se alespoň trošku osušit stopu po pití, a tak stále nevím, do koho jsem narazila.
"To je v pohodě.. to já se omlouvám. Koukal jsem za sebe." Natáhla se ke mě velká svalnatá ruka a já jí s radostí přijala. Vyhoupla jsem se nahoru a spatřila někoho, jehož tvář jsem dlouho neviděla.
Xxxxxxx
Ahoj všichni🤗
Chtěla jsem se zeptat. Jde z vás někdo na koncert Justina nebo Seleny? 😍❤
Bye Sweathearts❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfikceUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...