Tara a youtuber#73-Školní výlet-Plán

540 48 7
                                    

Když Honza přišel do pokoje, na chvilku jsme zvážneli a pak se zase začali smát. Charlie zaštěkal a Honza se lekl.

" On je tu Charlie?" Rozzářil se a my jsme se zvedli z postele. Charlie tam začal poskakovat a štěkat radostí.

" Ahoj! Co ty tu děláš?" Nastavil ruce k posteli a Charlie mu na ně skočil. Začal ho drbat za ušima.

" Jakto, že je tady?" Usmál se na mě, jako by se nic nestalo. Nadzvedla jsem obočí a odpověděla.

" Jirkovi to tu patří, přijel i sním." Vysvětlila jsem a někdo zaklepal na dveře.

" Ano?" houkla jsem směrem ke dveřím, které se následně otevřely. Vstoupil Jirka a následně se zarazil.

" Ehh, neruším?" Zeptal se a já se usmála.

" Nerušíš. Už jedeš?" Přešla jsem k Honzovi a vzala si Charlieho. Přešla jsem k němu.

" Vyprovodím tě, potřebuji ti říct jak ho má ostříhat." Vyšli jsme ze dveří a já ho popohnala ke schodům.

" Něco od tebe potřebuji. S Honzou jsme začali takovou menší válku. Potřebuju, aby si sem zítra zajel a vzal mě do nejbližšího města." Sešli jsme schody a Jirka si vzal Charlieho. " U učitele se nějak vymluvím. Jen potřebuju odvoz. Prosííííím." Jirka se zasmál a dal Charlieho do tašky v autě.

" Jasně, nemám problém." Objal mě a otevřel dveře u řidiče.

" Díky moc! Zítra ti zavolám tak 15 minut předem." Usmála jsem se. " Zatím ahoj a pozdravuj sestru!"

"Budu, ahoj" nastartoval a odjel. Nehorázně se těším na zítřek.

.....

Je osm ráno a já si dopřávám snídani. Vzala jsem si rohlík s máslem a šunkou. K tomu jsem si udělala kafe. Je super, že nám to učitel dovolil.

Za hoďku jdeme opět k vodě. Už se těším. Dneska si půjdu zaplavat.

Došla jsem do pokoje a vzala si na sebe tmavě modré plavky. Přes ruku jsem si hodila ručník a na hlavu dala sluneční brýle. Obula jsem si žabky a s holkama jsme se vydali k vodě. Rozložili jsme si ručníky a začali nafukovat jedno obrovské lehátko, na které se vejdeme všechny.

Lehli jsme si na lehátko a opalovali se.

Ještě si počkám tak hodinku a pak zavolám Jirkovi.

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat