Tara a youtuber#14-Pan žárlivka?

1.4K 76 16
                                    

Přenádherné místo..

"Ehm,ehm.."vytrhlo z mého přemýšlení a já se hrozně lekla a otočila se za hlasem,který jsem neznala.

Zůstala jsem stát jako opařená.Nevěděla jsem co mám dělat a jestli vůbec mám mluvit.

Stál předemnou kluk,asi stejného věku,vysoký,hnědovlasý,modrooký,krásný..Bože Taro...Máš kluka!Koukali jsme si do očí a byli od sebe asi 2 metry.Ani jeden z nás se neměl ke slovu..Koukali jsme si do očí..Wow..Má nádherné oči.Fajn.Už mě nebaví jen tu stát a koukat na něj..Promluvím jako první..

"Já..omlouvám se,nevěděla jsem že tu někdo je.."vykoktala jsem ze sebe a on se usmál.Má tak krásný úsměv..

"Jak dlouho o tomto místu víš?"zeptal se a nadzdvihl obočí.

"Od dneška.Jak dlouho o něm víš ty?"

"Už 2 roky.."řekl a naznačil ať se posadím.

"Mimochodem já jsem Jack Gilinsky"řekl a podával mi ruku.

"Tara Solková,těší mě."

"Krásné jméno Taro"zase ten jeho nádherný úsměv.Božeee..Já se snad zblázním.Nikdy jsem ho na naší škole neviděla..

"Na jakou chodíš školu?"zeptala jsem se ho a on se usmál.

"Od zítřka na konzervatoř na nějaké soukromé škole tady..A ty?"

"Na škole,kde se budeme nejspíše potkávat."

"Wow..tak to je super.A do kolikátky chodíš?"

"No..měla jsem být v prváku,ale jsem v druháku.."

"No tak to je ještě lepší!Mimochodem..Jakto že si v druháku,když máš být v prváku?!"

"Proč?"zeptala jsem se s úsměvem"Jinak protože mám skvělí prospěch,tak mě poslali do druháku.."

"Protože budu chodit nejspíše s tebou do třídy..Alespoň někoho tu budu znát.."

Víte co je nejvíce zajímaví?Že se vůbec,ale vůbec neznáme,ale i přesto se bavíme jako kamarádi po 5ti letech.Je to divný..Myslím si,že my si budeme rozumět..Dost dobře rozumět!

"A odkdy a kde bydlíš?"

"No..v pátek jsme sem stěhovali věci a bydlím vedle nějaké čůzy,která myslím že v sobotu s nějakýma holkama a myslím,že i s klukem,řvali na celej jejich barák a dělali kraviny.."No to ne!On bydlí vedle mě!!Úžasný první dojem na kluka,který si přistěhoval a my s mamkou o tom nemáme šajna..

"Čůza,těší mě.."uchechtla jsem se a on vykulil oči.

"Jako vážně?"zeširoka se usmál

"Ano..tamto byli kamarádky a přítel"ten úsměv mu ale dlouho nevydržel..Jakmile jsem řekla slovo přítel,úsměv mu poklesl a zadíval se do podlahy..

"Děje se něco,Jacku?"

"Mohlo mi být jasný,že taková krásná holka,bude mít přítele.."

Moment,moment,moment..moje opožděné myšlení dorazilo..On to tu zná 2 roky,ale v pátek se přistěhovali?To nedává smysl..

"Jo..to asi jo..Až na to slovo 'krásná'"řekla jsem."Hele..mě až teď něco došlo..Jakto,že to tu znáš roky,když jste se v pátek přistěhovali?"Musela jsem se zeptat.

"Mám tu babičku,teda...měl jsem."

"Oh..to je mi líto.."

Začal mi zvonit telefon..Bože to už je 8?

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat