Tara a youtuber#39-Nový přírůstek

931 61 14
                                    

"Zlato?!"volala jsem už asi po 150 na Honzu.Stále neodpovídal,tak kde kruci je??

"Voláš mě?"obejmul mě ze zadu Honza a políbil mě na krk.

"Jo..musím si něco zařídit,počkáš tu chvilku prosím?"zeptala jsem se Honzy a usmála se.

"Ehm..Jo?Děje se něco?"zeptal se Honza a nadzvedl jedno obočí.

"Ne,neděje.."políbila jsem ho a vzala si z kuchyňské linky klíče od auta.

"Za chvilku jsem zpátky!!!"křikla jsem a zabouchla vchodové dveře.Na podpatcích jsem doběhla k autu.Nasedla jsem a vyjala na místo,kde musím vše zařídit.Asi za 7 minut jsem tu byla.Vystoupila jsem a šla ke vchodovým dveřím.Zazvonila jsem a čekala až otevře.

"Ahoj!Tebe bych tu nečekala.Děje se něco?!"vyptávala se a já se jen usmála.

"Ahoj Kájo,potřebovala bych se tě na něco zeptat,můžu dál?"zeptala jsem se a upravila si vlasy.

"Ježiši jasně,promiň"řekla,když ustupovala od dveří.Vešla jsem a šla rovnou do kuchyně.Sedla jsem si a Kája naproti mě.

"Dáš si kafe,čaj nebo něco!?"zeptala se,když si dělala kafe.

"Ne,děkuji."řekla jsem a koukala na Káju jak zalévá kafe.Celkem se jí bojím zeptat.Co když řekne ne?!Bude mi to celkem líto..

"Tak co se děje?"zeptala se a usrkla si ze svého kafe.Koukala se mi do očí.

"No.. já bych se tě na něco chtěla zeptat..Jde o to,že bych chtěla,aby se mnou Honza v baráku bydlel.."řekla jsem rychle a koukala se na Káji reakci.Nejdřív na mě koukala jako na zjevení,ale pak se usmála.Co to má znamenat??

"Dobře.."řekla a já se zakuckala.Cože to řekla?!Opravdu to povolila??Ty kráso!!Tak to jsem nečekala.Myslela jsem,že bude protestovat a bůh ví co ještě,ale ne..povolila to!

"Víš Taro..jednou by jste se k sobě stejně nastěhovali.Tak je jedno,jestli teď,nebo až za 3roky..Navíc,alespoň se nebudeme strachovat,jestli ti něco není.."řekla s úsměvem.Wow,wow,wow,wow a ještě jednou wow!!Super,boží,nejlepší!!

"Hrozně moc ti děkuju!!"řekla jsem a objala ji.

"Už budu muset jít.Honza na mě čeká.."řekla jsem a ještě jednou ji objala.

"Můžu tě ještě o něco poprosit??"zeptala jsem se Káji,když jsem byla u auta.

"Ano Taro..sbalím mu věci."řekla se smíchem a já na ní ukázala prstem.

"Ty,Kájo,jsi nejlepší!!"řekla jsem a pomalu nastoupila do auta.Zapla jsem si písničky a s posledním máváním Káje odjela.Zpívala jsem si písničku,která zrovna hrála.Jmenuje se Welcome to my house..

Přijela jsem k domu a zajela na zahradu.Zavřela jsem bránu a vešla do dveří.

"Jsem zpátky!!"křikla jsem.Zula jsem si boty na podpatku a dala je do černo-bílého botníku vedle dveří.

"Jsem v kuchyni!!"řekl a já se přesunula do kuchyně.Honza vařil?Uchechtla jsem se a přišla k němu.

"Ahoj zlato,co to kuchtíš?"zeptala jsem se a políbila ho.

"Oběd..bude čína,neva?"zeptal se a zamíchal směsí v pánvičce.

"Neva..krásně to voní lásu."řekla jsem a šla se převlíknout.Oblíkla jsem si legíny a tílko.Přišla jsem do kuchyně a sedla si ke stolu a připravenému jídlu.Opravdu to krásně voní!!Začali jsme jíst a asi v polovině jídla jsme promluvili.

"Mám pro tebe překvapení"řekli jsme oba nastejno.Koukli jsme se na sebe a nadzvedli obočí.

"Tak začni."řekl Honza.

"Byla jsem u tvojí mamky a-"nenechal mě domluvit.

"Proč si byla u mámi?"zeptal se a nadvedl jedno obočí.

"Kdyby jsi mě nechal domluvit tak to víš.."řekla jsem a dala si do pusy jídlo.Dožvíkala jsem a pokračovala.

"Jela jsem se jí na něco zeptat.."opět jsem si dala sousto do pusy.Už jsem měla skoro dojedeno.

"Ptala jsem se jí na to,"zvedla jsem se ze židle a přešla k Honzovi.Obejbula jsem ho ze zadu.

"Jestli.."políbila jsem ho na krk.

"Tu"opět jsem o políbila na ktrk.

"Můžeš"znova.

"Bydlet!Souhlasila!!Takže teď je to na tobě.Honzo,chceš tu bydlet?"rychle se otočil a měl ten nejkrásnější úsměv na světě.

"Děláš si legraci?!"řekl a začal mě líbat.

"Jasně že chci!"skoro zařval a znovu mě políbil.

"Zítra zajedem pro věci."řekla jsem a chtěla jít do koupelny.

"Honzo??kde je postel?!"zeptala jsem se,když jsem procházela obývákem.Předtím jsem si toho nevšimla.

"V ložnici.Byl tu kámoš a pomohl mi."řekl a přešel ke mě.

"Což mi připomíná.."řekl a zakryl mi oči.Slyšela jsem šoupání dveří a pak jsme vešli.Nejspíš do ložnice.Bylo to tu nádherné!!

"Pane bože!To je super!!"řekla jsem a obejmula Honzu.

"Pane bože!To je super!!"řekla jsem a obejmula Honzu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Líbí se vám ložnice? :)

"Krabice s botama máš támhle za těma dveřma a oblečení támhle."ukázal na dvoje dveře a chytl mě za ruku.Táhl mě ke dveřím,kde bylo oblečení.Zastavili jsme se těsně před nimi.Podívala jsem se na něj tázavím pohledem.

"Otevři je"usmál se a já pomalu otevřela.

"Pane bože!!"vypískla jsem a běžela k malému štěňátku v pelíšku mezi krabicemi s oblečením.

"Kde si ho sehnal?!"zeptala jsem se a vzala si malé štěně do rukou.

"No ty si ňuňatej.."řekla jsem a hladila ho.

"Ten kámoš co tu byl,se jeho psovi narodili štěňata tak jsem ti jedno zařídil."řekl a usmál se.

"Ňuňu..Co je to za rasu?"zeptala jsem se a dál hladila malého pejska.

"Je to mini čivava.Dej mu jméno.."usmál se a pohladil málého.

"Budeš se jmenovat Charie.."řekla jsem a položila jsem Charlieho do pelíšku.

"Děkuju lásko!!"řekla jsem a dlouze Honzu políbila.

"Já děkuju,že tu s tebou můžu bydlet."řekl a políbil mě nazpátek.

"To je samozřejmost.."řekla jsem a vzala pelíšek i s Charliem a vlezla do ložnice.Opatrně jsem ho položila i s pelíškem na postel a nechala ho v klidu spát.Vylezla jsem i s Honzou ven a vešli do stále nedodělané a nyní i 'špinavé' kuchyně.Uklidili jsme tam a konečně jí dodělali.Zítra musíme jít nakoupit potřebné věci,nyní tu máme jen nouzovky.Docela se na zítřek těším.

xxxx

Další díl ..:) Konečně delší díl!! 960 slov ^^ Děkuji holkám--@Ell-Ellie a @BlackDreamie a @Adel_Ka za pomoc při vybírání jména pro pejska :))

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat