Uslyšela jsem klepání na dveře a tak jsem se otočila. Ve dveřích na balkón stál Honza s úsměvem na tváři.Usmála jsem se na něj a pokynula, ať si sedne vedle. Nevím, asi bych to bez něj nevydržela. Nemůžeme si dát pauzu. Prostě to nejde. Otočím k němu hlavu a pousměju se.
"Omlouvám se za to, jak jsem se zachovala." prolomila jsem ticho a Honza se otočil ním směrem.
"To já se omlouvám. I když ani nevíš, jak jsem se o tebe bál. Kde si se courala?" přesedl si ke mě a hladil mě po ruce.
"Ty se nemáš za co omlouvat. To já jsem šílela. Byla jsem u jezera. Hele, Honzo, přemýšlela jsem nad dvěmi celkem důležitými informacemi. Ta první je, že jsem přemýšlela nad pauzou, díky častým hádkám, ale hned jak jsem tě uviděla opírat se o dveře balkónů,tak mi to má mysl i srdce ihned vyvrátili. Ta druhá je.. že chci jít na potrat." sdělím mu věci, nad kterými jsem přemýšlela u jezera. Vyskytl se mi pohled na jeho zděšený výraz.
"Ty.. co? Chceš jít na potrat?! Proč?" vykoktal ze sebe.
"Je mi teprve 16.. správně bych měla být v prváku.Chci dokončit střední. Mám celý život před sebou. Měla bych na všechno málo času.. Po střední chci jít na vysokou. Je to pro mě těžký. Je velká pravděpodobnost, že už nebudu moct mít děti. A zestárnu jako bezdětná a-"
"Lásko, klid. Jestli chceš v klidu dodělat střední a tím jít na potrat, tak je to v pořádku. Nezapomeň, že tě vždy se vším všichni budeme podporovat. Ať už budeš chtít udělat cokoliv. Nemusíš hned myslet na nejhorší. Tohle se vůbec nemusí stát." dal mi pusu do vlasů a palcem dělal malé kroužky na hřebu mé ruky. Hrozně mě to uklidňovalo. Bylo začínalo se stmívat a ochlazovat. Vzala jsem nyní už prázdý hrníček a dala jsem ho do dřezu. Šla jsem do koupelny a hodila věci, co jsem měla na sobě, do koše na prádlo. Vlezla jsem si do sprchy a nechala na sebe téct příjemně teplou vodu. Vzala jsem si svůj jahodový šampon a vmasírovala si ho do vlasů. Nechám ho chvíli působit a mezitím se omyju kokosovým sprchovým gelem. Vše jsem ze sebe smyla a ještě chvíli zůstala stát pod vodou.Vylezla jsem že sprchy a osušila se ručníkem, který jsem kolem sebe následně obmotala. Na hlavě jsem si z ručníku udělala turban a vyšla do ložnice a následně do šatny. Vyndala jsem si lehké kraťásky a volnější tílko. Ručník jsem donesla zpátky do koupelny a i s tím, co jsem měla na hlavě, pověsil na háčky. Vrátila jsem se do ložnice, kde si Honza hrál s Charliem. Pousmála jsem se nad tím a lehla si. Nastavila jsem si budík na 6 ráno a dala si telefon na nabíječku. Zhasla jsem lampičku na nočním stolku a přikryla se peřinou. Honza zhasl lampičku na své straně a chytl mě za ruku. Svou druhou rukou jsem hladila Charlieho.
"Dobrou noc." zašeptala jsem.
"Dobrou." zašeptal nazpátek a já pomalu upadala do říše, kde se vše zdá hrozně jednoduché.
xxxxx
Jak jste si určitě všimli, tak budu pokračovat. Nevím, kolik bude ještě dílů, ale jsem si jistá, že hodně z vás, teď 'skáče radostí'.
Snad se nezlobíte, že jsem změnila název 'FF', ale je to snazší, než měnit obsah.
Takže snad ste rádi.🙂
Jinak 30K ❤❤❤ Hrozně moc vám děkuji ❤
Bye Sweathearts❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...