Tara a youtuber#62- Svědomí

471 39 5
                                    

Stáli jsme tam asi 2 minuty bez jediného slova. Ředitelka si odkašlala a podívala se na mě.

"Slečno Solková, proč jste mi neřekla, že vás pan Emilton osahával?"

"Ehmm já, nechtěla jsem to řešit, pak už se nic takového nedělo a-"

"Vy jste ale povinná mi říct, zda-li vás učitele osahávají!" zvýšila hlas a podívala se po třídě.

"A vy jdete domu. Dneska máte volno, ale zítra přijdete všichni!" celá třída si sbalil věci a odešla ze třídy. Stali jsme tam a čekali co ředitelka řekne.

"Takže to uděláme takhle. Vy všichni, půjdete se mnou do ředitelny a podepíšete mi papíry. Vy pane Emiltone o tom, že vás propouštím kvůli osahávání a udeření žákyně. A vy ostatní o tom, že vás podmínečně vyloučím ze školy." zarazil se mi dech. To snad není možný. Já, mě, co.. to ne.. To se nemělo nikdy stát. Tímto se nemusím dostat na žádnou vysokou. Ne,ne,ne,ne,ne!!! Proč? Že sem si vůbec chodila stěžovat.. Jo, možná (určitě) to bylo dobře. Ale o vyloučení jsem nepřemýšlela. Kruci! To ne.. jakmile to přijde mamce do pošty, tak mě zabije..

To ne.. budu se muset nastěhovat zpátky k mamce, budu mít domácí vězení, budu muset zůstat jen v pokoji a učit se. Nebudu moct vyjít ani na zahradu a budu jen sedět u učení.. Bože jen to ne.. Že já vůbec byla drzá, 'vyprovokovala' učitele. Co se to že mě vůbec stalo? Nikdy jsem tak drzá nebyla. Nepila jsem, nechodila na žádné párty, nikdy neměla špatně známky, nikdy nebyla sprostá a nikdy neměla přítele.

Tohle musím ukončit..

Xxxxxxx

Myslela jsem, že když pojedu k těm příbuzným, tak nebudu vydávat díly.. ale to bych vám neudělala 😊

Jak užíváte prázdniny?❤

Bye Sweathearts❤

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat