Tara a youtuber#28-Něco se stalo

965 64 38
                                    


Jsem doma a je 14:30.Za půl hodiny je to Jacob.Stále nechápu,proč chceš doučovat..Je to prostě divný..Něco za tím bude..Ale co?

...

Jacob už je u nás.Kouká do učebnice a čte zadaný úsek.Stále mi vrtá hlavou,proč tu je..

"Ehm..Taro?Jsi v pořádku?"vytrhne mě z myšlení Jacob.

"C-co?Ne..vše je v pořádku,jen jsem se zapřemýšlela."usmála jsem se.

"A nad čím?"zeptal se a zvedl jedno obočí.

"No..už od té doby,co jsi se mě zeptal na doučování mi vrtá hlavou,proč?Proč jsi mě prosil o doučování,když jsi byl 2 týdny v Americe..musíš přeci umět perfektně anglicky."řekla jsem mu a on se pousmál.

"No víš,máš pravdu.."řekl a zavřel učebnici."Umí perfektně anglicky..Jen jsem chtěl strávit trochu víc času s tebou.."řekl a začal se přibližovat.Nebezbečně rychle přibližovat!

"Jacobe?Co to děláš?!"zeptala jsem se po té,co jsem ho rukou odstrčila.

"No..já tě stále miluji a řekl jsem si,že když už nejsi s Honzou,mohli by-"cože??Jak nejsme s Honzou?!Jak to myslí?Kde to vzal?

"C-co?Jak nejsem s Honzou?"podíval se na mě s vykulenýma očima.

"Vy spolu stále ste?"zeptal se.

"Ano!Jsme..doufám."dořekla jsem a sklopila hlavu.

"Hele,když už to víš..nechceš se jít alespoň projít?"

"Ehm..dobře."řekla jsem a vyrazili jsme ven.

-Pohled Anett-

Došla jsem do Starbucksu,kde už na mě čekala Amanda.

"Ahoj zlato!"řekla jsem s úsměvem a obejmula jí.

"Ahoj zlato!"řekla a posadili jsme se.Kafe už objednala takže pohoda!

"Am!Všechno je v prdeli!On má holku!!Co teď?!"vyhrkla jsem.

"An..notak,buď v klidu..omámíme ho na tolik,že na tu svojí kurvu zapomene!Na to se spolehni!!"řekla a zasmála se.Asi má pravdu..Dostaneme ho..

"Asi máš pravdu..Dostaneme ho!Musíme!!Je to po dlouhý době..Naposledy to bylo pře 3 měsíci..Byl to...James?Myslím že jo..chci se zase pobavit Am.."řekl jsem a napila se ze svého kafe,které nám přinesli.Teď už jen vymyslet plán,jak dostat ty dva od sebe..

-Pohled Honzy-

Odpoledne jsem si šel lehnout,protože jsem si stále nezvykl na ten časový posun.Vstal jsem až ráno v 5.Dneska jdu poprvé do nové školy.Vstal jsem z postele a došel se osprchovat.Poté jsem si dal snídani a připravil si tašku a svačinu do školy.7:00..Tak akorát vyrazit.Než tam dojdu,než se tam zorientuju..Vzal jsem si klíče od auta a šel se obout.Zamknul jsem byt a vyrazil k autu.Nastoupil jsem a viděl,jak za mnou utíká Anett.Otevřel jsem okýnko a zeptal se jí co potřebuje..

"Ahoj..svezl by jsi mě prosím?"zeptala se a udělala psí oči.

"Jasně..nasedni."řekl jsem a nastartoval.

"Hele..víš kde je škola?"zeptal jsem se Anett.

"Tak trochu..včera jsem se šla projít."usmála se a já vyrazil.

"Tady zahni do prava."řekla a pustila rádio.Začalo tam hrát Justinovo CDčko..Ano mám ho tam..Ale jen kvůli Taře!Jen aby jste si nemysleli!

"Ty posloucháš Justina?"Vypískla Anett."Já ho miluju!!"řekla a začala si zpívat písničku Love yourself ..

"Ne..neposlouchám.Mám ho tu kvůli své přítelkyni."řekl jsem a Anett přestala zpívat.Co jsem zase řekl..Určitě to souvisí s Tarou..Vždy když řeknu 'moje přítelkyně'začne se chovat jinak..nějak zvláštně.

"Co se děje Anett?"zeptal jsem se.

"Nic..co by se mělo dít?"usmála se.

"Vždy když se zmíním o mé přítelkyni,začneš se chovat jinak.."řekl jsem a dál se věnoval řízení.I přes to jsem si všiml,že pevně stiskla opěradlo u sedačky.

Někdo mi zavolal.Tara?!

-Pohled Tary-

Je půlnoc a já stále nemůžu usnout.Dneska to bylo hrozně divný..Ale to nejhorší asi je,že jsem se vykousla s Jacobem!Ano!Udělala jsem to!Nevím proč..Seděli jsme u jezírka-ano vzala jsem ho na moje místo- a najednou se to stalo..Nad touto vzpomínkou jsem začala brečet..Je to hrozný.Nikdy v životě jsem neměla kluka, a když už ho mám,tak se vykousnu s jiným?! (Ano lidi,možná jste si všimli dobře-a jestli ne tak nevadí..-změnila jsem časy :DU Tary by správně díky posunu času mělo být 2 odpoledne..Ale nechme to takhle ok?Příště si to opravim a bude to fájn :D :D)Nedokážu takhle usnout..Musím mu to říct..Ale..On se se mnou rozejde a to já nechci!Ale zase nechci žít v utrpení a neříct mu to!Zavolám mu teď hned.!Jo!Okej..jdeme na to Taro..Zvedni telefon a zavolej mu..Vzala jsem telefon a zavolala Honzovi..

"Ahoj zlato,děje se něco?Proč ještě nespíš?"zeptal se.

"Ahoj zlato,já..musím ti něco říct."řekla jsem s brekem.

"Lásko?!Co se děje?!Proč pláčeš?!"valil na mě jednu otázku za druhou a já nedokázala odpovědět ani na jednu.

"Já-já-já-"

"Lásko uklidni se..Chci jen,aby jsi věděla,že tě miluju nejvíc na světě a můžeš mi cokoliv říct.."

"Taky tě miluju.."řekla jsem trochu klidnějším hlasem.

"Tak co se děje?"zeptal se.

"Lásko..já..jsem se vykousla s Jacobem.Nechtěla jsem!Nebylo to úmyslný..omlouvám se!Nemůžu kvůli tomu spát..já..já..já..Já už prostě nemůžu.."řekla jsem roztřeseným hlasem.Nic se neozývalo..A pak najednou hrozná rána ..

"Honzo?!Lásko?!Lásko co se stalo?!"Pane bože!!To ne!!Co se stalo?!

xxxx

Ou jéé :D Je tu další díl!Snad jste si nemysleli,že bych jen tak skončila..Pfff :D Vůbeeeec :D Co si myslíte?Přežil to co se stalo? NE!! :D NEPŘEŽIL A JE KONEC S TÍMHLE PŘÍBĚHEM PROTOŽE UŽ BY BYL O NIČEM :D Fájn.. Tak ne :D

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat