Tara a youtuber#52-Číšník Tobias

760 50 6
                                    

-Pohled Tary-

Všichni už odešli domů a já začala uklízet bordel,co tu zůstal.Uslyšela jsem přijet auto a tak jsem vykoukla z okna.Policie?Co tu chce policie?A proč jde k Jirkovi domu?Co se to tu krucinál děje?!

Uběhla hodina,já už mám uklizeno a policie je stále u Jirky.Co provedl?Nemůžu na to přestat myslet.Něčí ruce mě obejmou okolo pasu a já se jen usměju.

"Proč myslíš,že jsou u Jirky?"zeptám se a stále koukám na auto s nápisem 'Policie'.

"Nemám tušení.Třeba něco provedl?Zlato,nemysli na to.Zajdem třeba někam na oběd."otočil si mě k sobě a políbil mě na čelo.

"No dobře.Dojdu se opláchnout,převléknout a můžeme vyrazit."dám mu pusu s odejdu do koupelny a svleču že sebe všechno oblečení.Vlezla jsem do sprchy a zapla jsem příjemně teplou vodu.

Sedíme v restauraci a čekáme na příchod číšníka.Mluvíme převážně a škole.Nevím proč,ale mám ponětí,že jsem hrozně moc zameškala.Dneska je sobota.V pondělí na 100% do školy půjdu.Svůj výborný prospěch jsem si zhoršila minimálně o stupeň.

"Dobrý den,jsem váš číšník Tobias.Co si dáte?"vyrušil nás mladý pohledný brunet s úsměvem na tváři.Mrkl na mě a já cítila jak rudnu.Objednali jsme si a když Tobias odešel,Honza se zamračil.

"Co se děje?"zeptala jsem se ho a položila mu svou ruku na tu jeho.

"Nelíbí se mi."zkřivil obličej do divné grimasy a podíval se mi do očí.

"Proč?"nadzvedla jsem obočí.

"Svlíkal tě očima,kretén."zmáčkla jsem mu ruku na znamení,ať nemluví sprostě.

"Honzo!"

"Co?!Vždyť mám pravdu!"opáčil a podíval se na přicházejícího Tobiase.

"Zde máte středně propečený steak s přílohou a zde italský salát s kuřecím masem.Přeji dobrou chuť."při podávání mého talíře na stůl,mi jemně zmálčkl ruku.To snad ne!Koukla jsem se na něj a on si skousl ret.Bože.Koukla jsem se na Honzu.

"Bu-"Tobias chtěl mluvit,ale já ho přerušila.

"Zlato,myslím,že si to dnešní výročí pořádně užijeme.Děkuji,že si mě vzal na tento oběd.Večer ti to vše oplatím."naklonila jsem se přes stůl a Honzu vášnivě políbila.Byl zaskočený,ale spolupracoval.T obias si odkašlal a tak jsem se odtáhla a urovnala si šaty.

"Budete si přát ještě něco?"řekl a kouk při tom na Honzu.Ou jé,tak teď už mě nechá.

"Ne,děkujeme."usmál se Honza a Tobias se otočil a odkráčel někam pryč.

"Co to mělo znamenat?"zasmál se Honza a já s ním.

"Chtěla jsem,aby mi dal pokoj.A to se taky stalo."uchechtla jsem se a pustili jsme se do jídla.Ty kráso!Je to fakt dobrý.

Porozhlédla jsem se po restauraci,ale nikdy jsem netušila,že zrovna tady uvidím jeho.

xxxxx

Ou jé další díl na světě.Co na něj říkáte?

Tenhle díl jsem začala psát už včera,když jsme přijeli,ale byla jsem totálně unavená.Takže chápu,že díl je o ničem.

Bye Sweathearts ❤

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat