Tara a youtuber#35-Sestra

918 60 10
                                    

Vzbudila jsem se a sedla si na postel.Hrozně mě bolí břicho.Opřela jsem se o zeď a chvilku na to přišla Emma se sklenicí vody a croissantem.

"Ahoj,jak ti je?"zeptala se s milým úsměvem.Jsem docela ráda,že je to zrovna Emma kdo se o mě 'stará'.Nechtěla bych mít takovou tu nepříjemnou babu..No nic...

"Ahoj..celkem fajn,ale hrozně mě bolí břicho."řekla jsem a napila se vody.Podívala jsem se na své břicho a vzpomněla si na toho prcka,co tam byl.Je mi to hrozně líto.

"Hele Taro?"zeptala se a nadzvedla obočí.

"Ano?"usmála jsem se na ní.Myslím že přesně vím,na co se chce zeptat.Je to pro mě velká ztráta.Ztratila jsem 1/3 svého života.

"Ty jsi těhotná?"Bingo..Zhluboka jsem se nadechla a podívala se na své ruce položené na břichu.Ukápla mi slza a já se odmítala podívat na Emmu.Chtěla jsem,aby se tohle nikdy nestalo.

"Byla jsem.."řekla jsem stále se sklopenou hlavou.

"Oh..To je mi líto..Já-omlouvám se.."řekla a ustlala postel vedle mě.

"To je v pořádku.."řekla jsem a konečně zvedla pohled.Koukaly jsme na sebe asi minutu.Hrozně mi někoho připomínala,ale nedokážu si vybavit koho.Vím,že jsem jí nikdy v životě neviděla.

"Ehm..Emmo?Jak se jmenuješ celým jménem?"zeptala jsem se a podívala se jí do očí.

"Emma Anna Solková.Proč?"jakmile to dořekla,jsem ztratila dech.NE!Tohle není možný..Já přece nemám sestru..Nikdy jsem jí neměla.Nechápu to..Jo jasně!Je podobná mamce!!Už jsem si vzpomněla..Ale prostě to nemůže být pravda!Mamka mi nikdy neřekla,že bych měla sestru.Není to možný..teda možný to je ale..Tohle by mi mamka určitě řekla.

"Žiješ s matkou i otcem?"zeptala jsem se a ignorovala její otázku.Musela jsem se dozvědět,zda je má příbuzná nebo ne..

"Žiju jenom s otcem..Mamku neznám.Taťka říká,že ho podváděla.Podle jeho vyprávění,byla hrozná.Nikdy jsem se o tom moc nezajímala..Ale minulý rok,už mě štvalo,že jsem nevěděla kdo to je,ale jen jak se jmenuje...Našla jsem si jí na internetu a nevypadala na to,co taťka říkal."řekla s úsměvem a posadila se na židli.

"A?Jak se jmenuje?"nadzvedla jsem obočí.

"Victorie Solková."Pane bože!!Je to pravda!Já má sestru o který jsem 16 let nevěděla!Proč?Proč mi to mamka nikdy neřekla?!Tohle se mi snad jen zdá..Jo!Určitě to je jenom sen..Nenápadně jsem se štípla..Není to sen!Mamka mi celých 16 let lhala,že jsem jedináček..Tohle nemůže být pravda!Z mého přemýšlení mě vytrhlo zaklepání na dveře.Otevřela mamka a já po ní hodila vražednej pohled.

"Jak si mi mohla celých 16 let lhát!"křikla jsem po ní.Koukla se na mě jako bych se zbláznila.Pro tuto chvíli,mi to ale bylo jedno.Byla jsem na ní hrozně naštvaná..

"Co myslíš zlato?"zeptala se.

"Jak si mi mohla celých 16 let lhát o tom,že jsem jedináček!"křikla jsem znovu a začala brečet.Zklamala mě!Nedokážu se s ní už ani pořádně bavit,podívat se jí do očí,nic..

"Co se tu děje?"zeptala se Emma.

"Děje se tu to,že jsi má sestra!Emmo,představuji ti tvou matku,Victorii Solkovou!"řekla jsem a utřela si slzu z tváře.Emma na mě vykulila oči a podívala se na matku.Jakmile jí poznala,zakryla si rukou pusu a nedokázala vydat ani hlásku.

"Zlato,já jsem nechtěla..Myslela jse-"nenechala jsem jí domluvit.Byla jsem tak moc naštvaná..

"Nechci to slyšet!Jdi prosím tě pryč.."řekla jsem a utřela si další slzy z tváře.

"Ale-"

"Ne!Běž!!"křikla jsem a odešla.Emma za ní šla,ale mě to bylo jedno.Nechtěla jsem jí ani vidět.Byl to hrozný pocit.Celých 16 let mi zatajovala sestru!16 let!Lehla jsem si na bok a rozbrečela se ještě víc.Je to ubíjející pocit.

-O týden později-

Už pouští mě i Jacka z nemocnice.Super..Rozloučila jsem se s Emmou a slíbili jsme si,že někdy zajdem na kafe.Matku jsem naposledy viděla před týdnem.Emmě jsem řekla,ať jí ke mě nepouští,že jí nechci vidět.Domluvila jsem se s Honzou,že u nich budu bydlet,dokavaď si nenajdu svůj byt.Samozřejmě říkal-i Kája- že u nich můžu zůstat jak dlouho chci.Já ale byla rozhodnutá,že si ho hned dnes půjdu shánět.Odmítám totiž bydlet s někým,kdo mi lhal 16 let.Ano..furt mě to stále šve.

Nasedli jsme do mého opraveného auta a vyjeli.Zaparkovala jsem před domem Jacka a vystoupila.Rozloučila jsem se s ním a šla do brzy bývalého domu.Otevřela jsem dveře a slyšela hluk z kuchyně.Nevnímala jsem to a zula si boty.Prošla jsem kuchyní a hluk přestal.

"Taro!Jsem tak ráda,že jsi doma!"řekla matka a šla za mnou.Otočila jsem se a falešně se na ní usmála.

"Neboj se,za chvíli odcházím,jen si jdu sbalit věci a hned mizím."řekla jsem a rozešla se ke schodům.

"Cože?!ty se stěhuješ?!Proč?Kam?"řekla ale to už jsem nevnímala.Vyběhla jsem schody a vběhla do pokoje.Našla jsem kufry a prozatím si sbalila jen nutné a důležité věci.

xxxxx

Ou jé..Čau pusiny :D Jak se máte?Ano,ano,ano já vím..opět krátký díl,ale což..Já jsem spokojená se svou prací :D Co na to říkáte vy? :) Odstěhuje se Tara? :)

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat