Vylezla jsem z jezírka a i přes to,jaké bylo venku teplo,se zabalila do ručníku.A co teď?Je teprve 5 ráno.Jo jasně 'teprve'.Ale já prostě nevim co.Ještě se nechci vracet.Uvědomuju si,že jsem možná udělala největší blbost svého života.Jsem těhotná.Pila jsem.A to dost.Co když se miminku něco stane?Co když umře?Ne..nechci o něj znova přijít!Nechci!Začala jsem brečet a přes uslzené oči koukala na východ slunce.Takhle jsem tam zůstala sedět asi do 6 a pak jsem se šla obléknout.Vzala jsem si klíče od auta a jela zpátky.Jela jsem a ani nevěděla pořádně kam.Nechce se mi domu.Fakt ne..Něco mi v autě zapípalo a já se nehorázně lekla.. 'Do prdele' řekla jsem si pro sebe naštvaně a sklesle zároveň.Dochází benzín..Pfff...Zajela jsem na nejbližší benzínku a jen doufám,že se tu dá platit kartou.Zaparkuji ještě před pumpou a vystoupím z auta.Nejdřív se půjdu zeptat jestli tu berou karty.Ale měli by ne?Vstoupila jsem dovnitř a zabočila rovnou k pokladně,za kterou stál neuvěřitelně sexy kluk.Mohlo mu být tak 19-20?Nejspíš.Mile se na mě usmál.Bože!Ten má tak nádhernej úsměv!Dost Taro..máš přítele,čekáš s ním dítě..
"Dobrý den,čím vám mohu pomoci?"vycenil na mě jeho rovné,bílé zuby a napsal něco na papírek.
"Jen mi prosím řekněte,jestli se tu dá platit kartou.."řekla jsem zoufale a podívala se mu do těch jeho smaragdových očí.Nádech výdech..
"No..běžně se benzín a nafta platit kartou nesmějí,ale jednou se výjimka udělat může."uchechtl se a mrknul na mě.
"Děkuju vám moc!Kdybych u sebe měla peněženku,tak určitě platím hotově,ale nevzala jsem si sebou nic až na telefon a klíče."usmála jsem se nad svojí debilitou a on se zasmál.Chtěla jsem si jít natankovat a pak mi došlo,že jsem nikdy netankovala a ani nevím co tam patří.Vždy tankovali Honza nebo Tom.
"Ehmm,je mi to trapný,ale mohl bys mi natankovat?"zeptala jsem se a on se zasmál.Hmm fajn,musím být červená až na prdeli.Obešel pult a přešel ke mě.Usmál se a nadzvedl jedno obočí.Tak takhle vypadal hooodně sexy.Bože.
"Jakto,že si tak hezká holka neumí natankovat?"uchechtl se a vyšel ze dveří.Když uviděl moje auto,tak se zastavil.Otočil se na mě s otevřenou pusou a já se zasmála tomu,jak vtipně vypadal.Zavřel pusu a nadzvedl jedno obočí.
"Co je?"zvážněla jsem a nadzvedla jedno obočí.
"Kde si na to vzala?Přece ti nemůže být na tolik,aby sis na něj vydělala..?"zakroutila jsem očima a koukla na auto.
"Dostala jsem ho k narozeninám."řekla jsem jednoduše a koukla se zpátky na pana 'Jsem sexy'.
"Ach,další rozmazlenej.."řekl si spíš pro sebe,ale já to slyšela.Rozešel se k autu a začal tankovat.
"Ty ale vůbec nevíš jaká sem!"zařvala jsem na něj,aby mě dostatečně slyšel,i když tohle museli slyšet až u mě doma.
"Jo?!A jaká si?!Bereš si peníze od rodičů aby sis nakoupila věci od co nejdražších značek,máš libový auto a určitě bydlíš s rodiči v luxusním domě.Na sto procent máš taky zazobaný kámoše co?!Určitě jich máš celkem dost.."rozkřičel se i on a pustil to čím se tankuje (Ne nevim jak se to jmenuje :D )
"Tak za 1.Za co bych asi měla žít?!Je mi jenom 16,za 2.Nenakupuju jen věci od nejdražších značek.Nemůžu za to,že jsme bohatí a máme na to utrácet a tak.Jsem na to naučená!Do tý doby,než mě přesunuli do druháku,jsem neměla co jinýho dělat,protože jsem neměla kamarády a nikde jsem neroztrubovala,že jsme bohatí!Za 3.Bydlela jsem jen s mamkou,protože fotr byl hajz a mamku opustil!A jestli si říkáš proč bydlela,tak to proto,že s ní nebydlim.Jo!Slyšíš správně!Nebydlím s ní!Bydlím v domě dohromady za 8 mega s mým o rok starším přítelem.Odstěhovala jsem se protože mi 16 let lhala.Za 4.Zazobaný kámoše nemám!5.Mám jich jen 6 a z toho je jedna moje sestra a jeden můj přítel.A teď si můžeš říkat,jaká jsem nehorázně bohatá,rozmazlená,namyšlená,netolerantní píča se 'spoustou' kámošů."Dořekla jsem hnusně můj proslov a přešla k němu.Vzala jsem si to čím se tankuje a dala to to tý díry,kde to měl předtím i on. (Vysvětlování lvl. já :D )
Natankovala jsem za 1 500 a otevřela dveře u spolujezdce.Někde tady prostě musí být hotovost!Ať hledám,jak hledám,tak..Jo!Super!V přihrádce jsem našla 2000.Vzala jsem si je a šla zpátky ke kase.O už tam stál a nechtěl se mi podívat pomalu ani do očí.Jako nedivim se mu.Po tom co sem tu předvedla..Ale nemá o mě říkat věci,o kterých nic neví a když mě nezná!Zkažený celý den budu mít!Přišla jsem k němu a hodila mu na pult dvoutisícovku.
"Zbytek si nech,aby jsi viděl,jak utrácí svoje peníze zazobaní!"řekla jsem ironicky a byla jsem na odchodu,kdyby mě jeho hlas nezastavil.
"Hele,promiň.Já nevím co to do mě vjelo.Asi jen žárlivost.Omlouvám se."řekl a podíval se mi do očí.
"Omluva se přijímá"řekla jsem a přišla k němu.Podala jsem mu ruku a on nadzvedl obočí.
"Tara"zasmála jsem se a on se mnou.
"David."potřese mi rukou a pustí ji.
"Možná se ještě někdy uvidíme."usmála jsem se a šla ke dveřím.
"Měj se."usmála jsem se a vycházela.
"Ahoj!"řekl než jsem odešla a poté došla k autu a nasedla.Nastartovala jsem a vyjela směrem domu.Stavila jsem se ještě pro kafe do Starbucksu a pak už jela konečně domu.
Zastavila jsem před barákem a odnesla do kuchyně kafe.Jak jsem čekala,tak všichni ještě spali.Seběhla jsem dolu a šla si pro Charlieho.Zaklepala jsem a čekala až Lukáš otevře.Nemusela jsem čekat dlouho.
"Ahoj,jdu si pro Charlieho."usmála jsem se.
"Ahoj,no víš,Charlie je..no"
"Kde je Charlie a co s nim je?!"zařvala jsem na něj.
xxxxxx
Ahoj všichni :D Jak se máte??
Přemýšlela jsem o tom,že by zas někdo mohl umřít,co vy na to ? :D
Snad jste pochopili to s tou benzínkou,já totiž neumím vysvětlovat :D
Bye Sweatheart <3
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfictionUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...