Tara a youtuber#3-Lucka,Adéla a Honza..

2.2K 118 3
                                    

Další ráno jsem se vzbudila v 6:00."Co?Bože..teď už neusnu.."řekla jsem rozhořčeně a vysoukala se z postele.Šla jsem si udělat ranní hygienu."Fajn je 6:30 a mám furt hodinu čas.Mám nebo nemám si vyžehlit vlasy?Vyžehlím si je.."Zas takový problém to nebude protože mám jen malé vlnky u konečků.Furt mám ještě 45 minut tak si udělám make-up i když ho nemusim mít na obličeji kilo..Dobře.Světle modrý odstín sem si dala na celý povrch víčka.Slabé linky a řasenka.To by stačilo."Ale co si k tomu mám vzít na sebe?Vzala jsem si džíny a k tomu světle modrý crop-top. Přes to jsem si hodila nike mikinu.

Když jsem přišla do kuchyně mamky už tam snídala

."Ahoj Taro.Dneska jsi tu nějak brzo..Ještě není ani čtvrt "řekla s úsměvem na tváři.

"No jo.. vzbudila jsem se v 6 a už bych neusnula"odpověděla jsem.

"Sluší ti to"

"Děkuju.. co je k snídani?"

"Palačinky,jsou na lince tak si vem kolik chceš"

Hned jak to dořekla jsem si šla vzít.Vzala sem si 2 a šla je sníst.Když sem je snědla bylo už 7:28 a tak jsem jsem si obula boty,vzala kabelku a dala do ní potřebné věci a sluneční brýle.Ve dveřích jsem ještě pozdravila mamku a už vyrazila do školy.

Přišla jsem ke škole a Laura už na mě mávala ať jdu za ní.Byly nam s ní ještě nějaké 2 holky.

"Ahoj Taro!Páni sluší ti to" řekla a obejmula mě.

"Ahoj,děkuju tobě taky.."řekla jsem a obejmutí oplatila.

"Taro,tohle je Adéla a tohle Lucka.Lucko,Adél,tohle je Tara..Budete si rozumět!"

"Těší mě"řekly obě najednou.

"Potěšení na mé straně!"

Dál jsme si povídali o všem možném než zazvonilo na přípravu.

"Asi by jsme měli jít"řekla Lucka a vyšla.

Šli jsme hned za ní a pomalu došly k našim skřínkám.Vyndaly jsme si věci a šli do třídy.Sedíme blízko u sebe.sedly jsme si do lavic a zazvonilo na hodinu.Než dozvonilo vešel do třídy nějaký kluk,kterého jsem tu ještě neviděla.

"Wow.Ten je hezkej.Kdo je to?"zeptala jsem se a holky se jen usmály.

"To je Honza..Ten co byl v Taipeyi.."řekla Adél a podívala se na přicházejícího Honzu.

Holky se na něj vrhly a obejmuly ho.Když na mě Honza upřel zrak holky ho přestaly a hned začaly jedna přes druhou říkat"

"Jé my by jsme zapoměli Honzo,tohle je Tara,Taro,Honza"řekla Laura

"Přestoupila k nám z 1.ročníku"dodala Lucka.

"Učitelka mi řekla ať si sednu sem,snad ti to nevadí.Jinak teší mě"řekla jsem a usmála jsem se.

"Mě taky.Ne nevadí ,doufám že .."nedořekl to protože do třídy přišla učitelka.

"Tak žáci posaďte se a otevřete si sešity.Teda,pan Macák se vrátil.Doufám že sis to tam užil.."

"Ano paní učitelko,užil"

Dál už si ho ani nevšímala.Zabrněl mi telefon.'Uživatel Jan Macák si vás chce přidat do přátel'.Potvrdila jsem to a hned mi přišla zpráva.

Honza:Ahoj:)

Já:Ahoj jak si zjistil moje celé jméno?:)

Honza:Na sešitu;)

Já:Aha..Co jsi mi to chtěl říct?:)

Honza:Kdy?:D

Já:Než přišla učitelka..:)

Honza:Doufám že se mnou někam zajdeš:)

Já:No já nevím..moc tě neznám..

Honza:Poznáš..Takže půjdeš se mnou na rande?

Já:Tak nejspíš jo:)

Honza:Dobře kde bydlíš?Dneska si tě vyzvednu..:)

Já:***** *** *** :)

Honza:Ok,v 7 u tebe :))

Já:No tak dobře..:)

Po zbytek hodiny jsme si už moc nepsaly.Škola dneska utekla docela rychle.Každou hodinu sem si povídala s Honzou a o přestávkách s holkama.Zazvonilo na konec školy a s holkami jsme přišly ke skřínkám a odložily si věci.

"Taro?Nechceš s námi jít v 6 nakupovat?"zeptala se Adél.

"Moc bych ráda,ale nemůžu.."řekla jsem.

"A proč?"zeptala se Lucka.

"Jdu na rande"usmála jsem se.

"No nekecej!S Hoznou?!!?"vyjekla na mě Laura.

"Jo S Honzou!"řekla jsem.

"Ty kráso!To ti závidim."řekla Lucka a sklopila pohled.

"Jé promiň,ty.."Nestihla jsem to doříct protože mi skočila do řeči.

"Ano.."

"Promiň,kdybych to věděla nešla bych s ním..."

"To je dobrý..Beru to jako součást života..Ale je divný že na téhle škole pozval na rande až tebe !" začala se Lucka a holky smát.

"Proč se smějete?"koukla jsem se ne ně nechápavým pohledem..

"Protože ho zvalo na rande hrozně moc holek a on vždy odmítnul!"řekla Laura.

"Hele holky já už budu muset jít"řekla Adél.

"Jo já taky"dodala Laura.

Rozloučily jsme se a vyšli jsme každá jiným směrem.Přišla jsem domů a dala si oběd.Měla jsem připravené rizoto ve zdravém stylu..Dojedla jsem a byli 3 hodiny.Šla jsem se osprchovat.poté jsem šla v ručníku do pokoje a pustila si na mém Macbooku písničku 'SORRY' od Justina Biebera.Na postel jsem si hodila věci,které si vezmu večer na sebe.




Oukeej nový díl je tadyyyy..Je to po dlouhé době ale nestíhala jsem a ještě k tomu propadám ve škole a to že se připravuju na střední neni moc dobrý..Takže doufám že se vám díl líbil a dolší by měl být asi do dvou týdnů.:)


Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat