"Mamí? Tome? Co to má znamenat?!" Nikdy bych nečekala, že je spolu uvidím souložit. A ještě k tomu v kuchyni.. Pane bože! To je odporný! Mamka si shrnula sukni a Tom zastrčil svého kamaráda do kalhot. Oba jsou totálně červení.
" Zlato já, my, no... ehmm nečekali jsme tě." tohle ne.
" No to vidím.. jak dlouho už to spolu táhnete?" nadzvedla jsem obočí a skřížila ruce na prsou.
"Dva roky.." řekl Tom skoro neslyšně a já vyvalila oči.
"Co prosím?! Dva roky a to jste mi nic neřekli?? Děláte si ze mě prdel?!" začala jsem křičet jak smyslů zbavená. Ale jaký by to bylo pro vás, kdyby jste zjistili, že něco jako vás starší bratr to táhne dva roky s vaší matkou?
" Zlatíčko.. chtěli jsme ti to jednou říct, ale-"
" Jasně.. jednou. Chápu. Jinak btw: jsem na měsíc vyloučena ze školy. " Vyndala jsem dopis z kabelky, hodila ho na linku a odešla. Třískla sem s dveřmi a vyšla z pozemku. Nastoupila jsem do auta a odjela domů.
'Píp, píp, píp" co to? No do prdele! To ta debilní nafta musela dojít teď?! ... Sakra!
Zajela jsem na benzínku a vystoupila z auta. Natankovala jsem a vešla do budovy.
Všimla jsem si jak David něco doplňuje a tak jsem k němu přistoupila jak nejvíc potichu to šlo, sklonila se na jeho momentálně malou výšku a vylekala ho.
"Co to kur-"
"Ahoj Davide, dík za hezké přivítání hele" zasmála jsem se a objala ho. Objetí mi opětoval.
"Ahoj Taro! Tohle mi nedělej!" zasmál se a přešel za pult.
"Tak co to bude?" usmál se.
"Pětka" řekla jsem a hrabala se v kabelce.
"Bude to osm set korun prosím."vytáhla jsem peněženku a podala mu peníze.
"Ještě se uvidíme, měj se!" zamávala jsem a uslyšela rozloučení z jeho strany. Nastoupila jsem do auta a jela domů.
Xxxxxxx
No to ne.. Matka jí nejdřív lže, že ke jedináček a teď ji tají, že je dva roky s Tomem? Tak co to je?😂😂😂😂
Dneska jsem se malem zabila na bruslích a co vy? Co jste dělali?😊
Bye Sweathearts❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...