Probudil mě otravný zvuk budíku, který mi zvonil vedle ucha. Vypla jsem ho a vzala si telefon do ruky. Bože.. teprve 6. Vstala jsem a šla rovnou do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy umyla se.Spláchla jsem že sebe všechnu pěnu a vypla vodu. Vylezla jsem ze sprchy a obmotala kolem sebe ručník. Na hlavě jsem si udělala turban a vyšla do šatny. Protože má být dneska teplo, tak si beru krátký kraťásky a crop-top. Ručník jsem odnesla do koupelny, kde jsem si i vysušila vlasy.
Přišla jsem do ložnice se snídaní. Samozřejmě Honza ještě spal. Dala jsem snídaní na noční stolek a pomalu na něj obkročmo sedla. Naklonila jsem se k němu a dala mu pusu. Přesně tak ,jako když jsme se sem nastěhovali. Nic. Dám mu znovu pusu a stále nic. Začnu ho lechtat a to mě ihned i se smíchem chytne za ruce.
"Dobré ráno." řeknu a políbím ho.
"Dobré, myslel jsem, že budeš pokračovat.." odfrkul si a otočil hlavu na stranu. Otočila jsem jí zpátky a začala mu dávat jednu pusu za druhou.
"No to je lepší." zasmál se a sednul si. Slezla jsem z něj a se větou, že na stolku má snídaní si došla pro kabelku. Naházela jsem do ní potřebné věci a učení, co jsem potřebovala a šla zpátky do ložnice. Honza už tu nebyl a tak jsem si došla do koupelny vyčistit zuby a trochu se namalovat. Přišel jsem Honza a začal si čistit zuby. Začala jsem se mu smát, když mu pasta kápla na čisté tričko a pak hned přestala, když jsem si uvědomila, že ho budu muset vyprat. Koukla jsem na mobil. Je 7:15. Odložila jsem řasenku a šla pro Charlieho. Vzala jsem ho i s potřebnými věcmi a vyšla ven. Po chvilce jsem zaklepala na dveře a čekala, než je otevře.
"Už jsem ti jednou řekl, ať-" zastavil se v půlce věty. Co to mělo být? Co mi řekl?
"Ehhm, ahoj.Myslel jsem si že jsi Lukáš. Co potřebuješ?" podíval se na Charlieho a pak na mě. Nadzvedl obočí a já se usmála.
"Mohl by jsi prosím?" udělala jsem psí oči a on se usmál.
"Já myslel, že potom, co se stalo to-''
"Ne.. není to tvá vina. Prosím.. Nechci ho nechávat samotného doma."
"Samozřejmě že ano. Viď kulíšku?" převzal si Charlieho a s objetím jsem odešla k autu, kde už na mě čekal Honza.
Přijeli jsme ke škole a jen co jsem vylezla z auta, tak ke mně ihned přiběhli holky a začali mně objímat.
"Ahoj! Od toho večírku jsme tě neviděli! Co ti bylo?" Ptali se jedna přes druhou.
"Nebylo mi dobře." vlastně jsem ani nelhala. Opravdu mi nebylo dobře.
"Jo a měla by jsi něco vědět." řekl mi Jack za zády a já se s leknutím otočila.
"Ahoooj!" skočila jsem mu kolem krku a tím ho objala.
"Ahoj. Takže - dneska máme celý den suplovaný." řekl neutrálním tónem a já se začala radovat. To už se dlouho nestalo. Naposledy na základce. Holky ani Jack se moc neradovali a tak jsem se zeptala ,co se děje.
"Máme celý den Emiltona." Řekla otráveně Laura. Cože?! Proooooč!!? Co sem komu udělala? No super.. a to jsem si myslela, že dnešní den bude super..
Xxxxxxx
Ou jé Elimton se vrací na scénu 😂
Dneska mě učitelky seřvali za to, že jsem skoro na žádnou hodinu neměla učebnice ani sešity. Měli jsme jí na nějaké divadlo či co a tak si jako říkám "Se*u na to. Nebudu se tahat s učebnicemi, který stejně nevyužiju.." tam sem si je nechala doma a oni nám pak ve škole řekli, že žádný nebude, protože si ten jeden, co měl hrát, něco udělal. A já jakože "No to si ze mě děláte p*del?! To si nemohl něco udělat až v po tom divadle?!" takže celkem den na nic no.. k tomu ještě poznámka za to, že jsem měla telefon o hodině takže super 😂😂
No nic..
Bye Sweathearts❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
ФанфикUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...