Tara a youtuber#27-Buď po dobrém,nebo po zlém.

937 64 14
                                    


"Taro..věř mi.."

....

-Pohled Honzy-

Po dlouhém rozhovoru a přemlouvání Tary,aby mi důvěřovala,jsem se uvelebil na posteli.Opět mi někdo zaklepal na dveře.Byla to Anett.

"Ahoj,už mi řekneš proč si brečel?"zeptala se a sedla si vedle mě na postel.

"Pohádal jsem se se svou přítelkyní.."řekl jsem sklesle.

"Ty máš přítelkyni?"řekla mírně naštvaně a smutně zároveň.

"Ano,je to nejlepší,co mě mohlo v životě potkat"usmál jsem se nad vzpomínkami,které mi bloudily v hlavě.

"Aha..Já-já už půjdu.."řekla s úsměvem a odešla.Co to mělo být?Naštvalo jí to,že mám Taru?No nic..teď to nebudu řešit..

-Pohled Anett-

Odešla jsem z jeho pokoje a namířila si to k nám do bytu.Jestli jsem naštvaná?Jasně že jsem!Měla jsem s tím ubožákem velké plány..A on?On má nějakou kurvu..No tak tohle ne!Rozejdou se!Ať už po dobrým,nebo po zlým!

Vlezla jsem do svého pokoje a třískla dveřmi.Vzala jsem do ruky telefon a zavolala mé nejlepší kamarádce Amandě.

Am:"Ahoj zlato,děje se něco?"

An:"Ahoj.Ano děje!Víš jak jsem ti říkala o tom novým klukovi?On má holku!Všechny mé plány jdou do hajzlu!Tu děvku si najdu a dokopu!!"

Am:"Zlato,neblbni..přijde k nám do školy a na tu jeho couru zapomene!To ti slibuji!!"

An:"Dobře..Potřebuju si dát kafe.Sejdeme se za 10 minut ve Starbucksu?"

Am:"Dobře,zatím!"

An:"Pa zlato!!"

Ukončila jsem rozhovor,vzala si Iphone,nandala lodičky a vyrazila..

-Pohled Tary-

Momentálně sedím ve škole a umírám tu nudou.Ubýhá to hrozně pomalu.Hodina skončila a já šla ke své skřínce.Holkám není dobře a tak zůstali doma a Jack měl teď Fráninu.Máme se setkat až na obědě.Fakt super..No nic.Vzala jsem si učebnice matiky a šla do třídy.Někdo mě chytl za ruku a tak jsem se reflexně otočila.Jacob.Naposledy jsme se viděli na té párty,když mi řekl,že mě miluje..

"Ahoj Jacobe..Potřebuješ něco?"zeptala jsem se s úsměvem a lehce zdviženým obočím.

"Ahoj,no..slyšel jsem,že perfektně ovládáš Anglinu a tak jsem se tě chtěl zeptat,jestli bys mě nedoučila..Já vím,je trapný že se žák 3.ročníku ptá na doučování holky,dá se říct 1.ročníku..Ale fakt v tom plavu.."řekl a mě to trochu zaskočilo.Nevím,přijde mi,že kluk,co byl 2 týdny v Anglii,neovládá Anglinu..

"Ehm..Fajn?"

"Super!Děkuju!!Tak ve 3 u tebe?"

"Dobře..vem si sešit"to bylo poslední,co jsem řekla než jsme se rozešli každý do své třídy.Sedla jsem si na své místo a ani nezaregistrovala,že přišla učitelka.

"Slečno Solková,čekáte až vám poprosím,aby jste se postavila?"řekla ironickým hlasem.Rychle jsem si stoupla.

"Já,omlouvám se,jen jsem nějak mimo."řekla jsem a se svolením se posadila.

"Ano,já si všimla.."řekla a dál se věnovala svým věcem.Tohle je poslední hodina,takže pak už jen oběd s Jackem a pak doučování Jacoba..

...

Jsem doma a je 14:30.Za půl hodiny je to Jacob.Stále nechápu,proč chceš doučovat..Je to prostě divný..Něco za tím bude..Ale co?


xxxx

Další díl na světě..Abych vám řekla pravdu,tak s tímhle asi skončím..Nejde mi to a nemám nápad jak s tím dál..Ano říkala jsem,že chci nejmíň 70 dílů..To ano..Ale jak už jsem psala minule,nemám čas a jak píšu teď tak mi to prostě nejde a nemám nápady..Snad se nebudete zlobit..

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat