Tara a youtuber#75-Školní výlet-Rozstřižené plavky

586 52 18
                                    

" Hele tady to mají." Ukazovala Laura na vyplněné místo v regálu. Došla jsem tam a vzala dvě krabičky. Dala jsem je do košíku a porozhlédla se po obchodě s drogerií. 

" Budeš ještě něco brát?" Zeptal se Jirka. Zkřivila jsem pusu a pokrčila rameny. Vlastně ani nevím. Co vím na sto procent je, že mi to bude chtít oplatit. Teď je svým způsobem řada na něm. Já už mám připravenou odplatu, takže mi stačí přemýšlet nad další, protože jak nás znám, tak tohle jen tak neskončí. 

Koukla jsem se do rohu obchodu a spatřila něco, co by mohlo být jako dobrá pomsta. Hodně dobrá pomsta. "Jo, to budu." Zasmála jsem se a zamířila na, mou hlavou, určené místo. Laura s Jirkou šli za mnou. Zastavila jsem před krabičkami.

" To mu chceš fakt udělat?" Zasmál se Jirka a já se zamyslela. " Ehh jo." Šibalsky jsem se usmála a prohrabovala se krabičkami.  Tuhle ne, tuhle taky ne.. ach jo. Jakou?

" A co takhle nekupovat normální barvu, ale něco, co mu tak nezničí vlasy?" Navrhnul Jirka. Asi jo. Nechci mu zničit vlasy. " A co navrhuješ?" zeptala jsem se se zdviženým obočím. Jirka sáhl do regálu a vytáhl i něco menší krabičku. " Co třeba tohle?" Pohyboval krabičkou s barevným tužidlem. A byla to i dobrá barva.

Chvíli jsem nad tím přemýšlela a představovala si Honzu s určenou barvou. Zasmála jsem se a dala jí do košíku.

......

Poté, co jsme doobědvali jsme si šli odpočinout a následně k vodě. Holky nic nezjistily. Celkem mě to stresuje.

Přestala jsem přemýšlet nad Honzy pomstou a jen si užívala klidu. Někdy mé spolužačky začaly ječet, když je kluci házeli do vody.

Ucítila jsem něco studeného na mém hrudníku. Než jsem se stačila zvednout, tak mi Honza rozstřihl horní část plavek. Oprava. Horní část mých oblíbených plavek.

" No to si ze mě děláš prdel ne?!" Rozkřičela jsem se a Honza se smál. " Byly to moje oblíbené plavky, blbečku." Řekla jsem naštvaně a Honza na mě vyšpulil pusu. " Mohl si říct, že chceš, abych tu chodila bez vršku." Škodolibě jsem se usmála a rozstřižené plavky si sundala. Honza na mě vykulil oči a já šla v klidu k vodě. I když mě znervozňovali vysmáté, překvapené a Honzy naštvané pohledy. Nedala jsem to však najevo. Jack s Kubou se mu tam začali vysmívat a stěží mu říkali, jak mu to nevyšlo.

Ponořila jsem se do vody a plavala směrem k lehátku, na kterém se váleli holky. 

" Potřebuju od vás něco." Řekla jsem s klidem a holky se na mě otočili a měli zděšený a vysmátý výraz najednou.

" Ty nemáš-" nenechala jsem jí to doříct. " To je to, co od vás potřebuju. Ten blbeček mi jako pomstu rozstřihl plavky." Holky se začaly smát a já za nima vylezla nahoru. 

" Kde máš další plavky?" Zeptala se Lucka a seskočila z lehátka. " Ve skříni v horní poličce. Klíč od pokoje mám v knížce pod ručníkem. Děkuju." Usmála jsem se na ní a lehla si na břicho.

" Tak. Kdy mu to chceš oplatit?" Zeptala se Adél a já k ní zvedla hlavu. " Co nejdřív. Až mi donese plavky, tak si pro to dojdu a hlavu mu obarvím přes večer. Tohle si líbit nenechám." Uchechtla jsem se a dala si bradu na překřížené ruce.

" Kolik to vůbec je?" zaptala se Laura. " Dva dva. Za chvíli to bude čtyři dva. Pro mě." Usmála jsem se pro sebe, když jsem si představila jeho reakci.

Hrozně, ale fakt hrozně, se na to těším.

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat