OPĚT psáno na telefonu tak si moc nevšímejte chyb,děkuji :))
Bojím se podívat na tu zprávu.
Nevím proč.Prostě.. Stále myslím na to,co mi Kuba řekl.Myslel tu omluvu vážně?Proč mi chtěl pomoct po tom,co mě udeřil?!Pomalu jsem se otočila na Kubu dozadu.Měl hlavu v rukou.Je to celý nějak zvrácený..Bojím se,co bude dál.Ucítila jsem ruku na mém stehně a tak jsem se otočila.Usmála jsem se něj a podívala se na telefon.Konečně jsem se odvážila se podívat na tu zprávu.Odemkla jsem si telefon a otevřela zprávy.'Proč si se mě zastala? :/' Já to ale nevím!!Prostě..Už má dost svých problémů.Doma to taky nemá lehké..-Flashback-
Momentálně jdeme s holkama kolem nějakých domů a jen tak se poflakujeme.
"Hele,tady bydlí Jakub."ukázala na nějaký dům,kolem kterého jsme procházely.Zastavili jsme se a já koukala oknem do domu.Najednou jsme uslyšeli nějaký křik.
"Jak můžeč být kurva těhotná?!Můžeš mi to vysvětlit?!"uslyšely jsme ženský křik a pláč.
"Nech jí bejt!"zařval na někoho nám až moc známí hlas.Jakub.Chtěli jsme zavolat policii,ale nějaký muž odešel.Okamžitě jsme uhly,když se přilížil.
"Jak dlouho tu stojíte?!Hm?!!Jestli něco ceknete,najdu si vás!!"procedil skrz zuby a odešel.Všimla jsem si krve na jeho ruce.Okamžitě jsem vešla přes branku do vnitř.
"Taro,kam jdeš?!"ptala se Laura.Ignorovala jsem to a bez svolení vešla,fajn tak vběhla dovnitř.Hned jsem uviděla ženu ležící na zemi a Jakuba u ní.
"Mami,si v pořádku?!"zeptal se tedy nejspíš jeho mamky.
"Zavolám sanitku!"řekla jsem a vyťukávala 150 na svým telefonu.
"Ježiši Taro,co tu děláš?!"otočil se na mě Kuba a mě málem upadl telefon z toho jak vyladal.Roztrhlý ret a obočí,krev mu teče z nosu a barvý se mu monokl.
"Já-já šli jsme zrovna kolem když-"
"Dobrý den,nemocnice Praha,co se stalo?"ozvalo se z telefonu a já zpanikařila.Rychle sem předala telefon Kubovi a za mnou se objevily holky.
"Ehmm jo jsem tu,mo-mojí mamku zbil můj otec a je na tom celkem špatně"řekl do telefonu a následně nadiktoval adresu.Podal mi zpátky telefon a já se na něj soucitně podívala.
"Já-děkuju ti"řekl a podíval se na mamku.Doběhla jsem nějak do kuchyně a namočila hadr.Přiběhla jsem zpátky.Položila jsem to Jakubovo mamco lehce na rány a pomalounku otírala.
"Děkuji ti."řekla s námahou jeho mamka a já se usmála.
"Nemáte vůbec za co."řekla jsem a koukla se ke dveřím kde už byla záchranka.
-End flashback-
'Protože vím co prožíváš,nemusíš toho mít na krku ještě víc'odepsala jsem mu a koukla se na něj dozadu.Okamžitě si vzal mobil a nad zprávou se pousmál.
Odepsal mi.'Děkuji že si mi s mamkou pomohla.Jen aby jsi věděla,už je v pořádku a otec je ve vězení.Nebylo to poprvé..Mám ti ještě jednou moc poděkovat,jak za mamku,tak za mě :) " dočetla jsem to a podívala se na Honzu.Podíval se na mě a nadzvedl obočí.Přesně jsem věděla,na co tím míří.Za co mi Kuba děkuje.Naznačila jsem mu,že mu to vysvětlím jindy a odepsala prosté 'Nemáte za co.'xxx
Jak se vám líbí dnešní díl? :))
23 dílů :)
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfictionUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...