Tara a youtuber#77- Úkol

547 57 10
                                    

Je něco okolo 9té večer a všichni jsme u nás na pokoji.

" Tak tohle ne!" Smál se Jack, když mu Laura dala za úkol, aby došel za učitelem a řekl mu, že ho už delší dobu miluje. Sundal si tričko a hodil ho po Lauře. Ta se smíchy popadala za břicho.

Jack roztočil flašku a hrdlo láhve směřovalo ke mě.

" Úkol." Řekla jsem bez rozmýšlení. Jackovi se na tváři objevil škodolibý výraz a nadzvedl obočí.

" Vášnivě polib Kubu!" Vyšpulil rty a já se zarazila. Opravdu tady Nechci být bez podprsenky nebo brazilek.

" Tohle mi odpusť." Koukla jsem se omluvně na Honzu, který vytřeštil oči.
Nahla jsem se ke Kubovi, který seděl, jak kdyby ho opařili. " Já, já.. nemůžu." Dostala jsem ze sebe sedla si zpátky na své místo. Dala jsem si ruce zazáda a nahmatala rozepínání podprsenky a někdo mi dal ruku přes mou.

" Dobrý, dneska už končíme." Řekl podrážděně Honza a já dala ruce zpátky dopředu. Rozdali jsme si oblečení a postupně všichni odešli. Já hodila věci do koše na prádlo a šla se osprchovat.

Po vysprchování jsem si oblékla saténové pyžamo a lehla si do postele. Po Honzových dvaceti minutách v koupelně si lehl ke mě. Lehla jsem si na bok a Honza se ke mě přitulil. Dal mi ruku okolo pasu. Zachvěla jsem se, když můj krk začal obsypávat polibky. Otočila jsem se a políbila ho.

" Jsem rád, že si to neudělala." Řekl, když jsme se od sebe odtáhli.

" Nezvládla bych to." Usmála jsem se. " Tak, a co budeme dělat?" Nadzvedla jsem obočí a vyšpulila rty.

" No.. o něčem bych věděl." Řekl a strhnul ze mě pyžamo. Doslova. Měla bych ho naučit, že se věci netrhají, ale sundávají.

.....

Je 8 hodin ráno a já už jsem půl hodiny vzhůru. V půl 9 máme být dole. Dneska půjdeme na skály.

Vylezla jsem z postele a šla si udělat ranní hygienu.

Vrátila jsem se zpátky do pokoje a Honza stále spal. Vlezla jsem na postel a sedla si na něj obkročmo. Deku jsem mu sesunula k pasu a od podbříška jsem mu dělala vlhkou cestičku. Na krku jsem si ho 'označkovala' a pokračovala až ke rtům. Honza se usmál do polibku a já ho jemně skousla.

" Dobré ráno." Usmál se na mě.

" Dobré." Úsměv jsem mu opětovala a vstala. " Jdi se převléknout. Za chvíli máme být dole." Vzala jsem si boty a vak, ve kterém jsem měla důležité věci. " Jdu dolů!". Houkla jsem na Honzu, který si dělal ranní hygienu. Jako odpověď se mi dostalo, že za chvilku přijde.

Na dnešek sem se hrozně těšila.

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat