Tara a youtuber# 11 -Aquapark

1.3K 90 10
                                    


Tak nějak sme se v neděli domluvili,že u nás budou znovu spát a pojedem spolu do školy.

Bylo něco kolem 11 a my jsme si šli pro bubbletea a někam se projít.Když jsme si koupili bubbletea tak jsme šli do nejbližšího parku a sedli si na lavičku.

"Hele lidi?"zeptala jsem se.

"No?"řekli souhlasně.

"Co kdyby jsme šli do Aqaparku?"

"Super nápad!Ale taky si musíme jít pro plavky a na zítra věci do školy a tak.."řekla Lucka.

"Tak to aby jsme vyrazili"zasmál se Honza a my vyrazili.

Dohodli jsme se že půjdem k nám,já si vezmu věci a pojedeme postupně pro věci ostatních.Jako první jsme dojeli k Lauře.Trvalo jí to asi 10 minut a pak dorazila zpátky.Poté jsme dojeli k Honzovi,Lucce a k Adél až poslední,protože to má k Aquaparku nejblíž.

Dorazili jsme tam,zaplatili a šli se převléct.Asi po půl hodině jsme se tak konečně doplazili a Honza už na nás čekal.

Byli jsme snad na všem co se dalo..S holkama jsme se koukali po strašně hezkých klucích.A to že jich tam bylo hodně.Zdálo se nám že Honza tak trochu žárlí.Což mi připomíná,že měl hrozně dobře vypracovaný tělo!Bože..Fakt úžasný!Skousla jsem se do rtu když jsem se na něj znova podívala.

"Hele,já musím na chvilku na vzduch takže půjdu ven,zachvilku jsem zpátky(Nemám tucha jestli to jde ale to je jedno! :D )tak se pak nějak najdem ok?"řekla jsem a holky přikývli.

"Já jdu taky..musím si odpočinout a nechci aby jsi šla sama."dodal Honza.A tak jsme šli.Před východem ven jsme viděli Jakuba..Bože jako vážně?Modlili jsme se aby nás neviděl,ale nějak to nevyšlo.Hned jak nás spatřil,směroval si to k nám.Ježiš,ten má dokonalý tělo!Skousla jsem se do rtu a on to viděl.Sakra.

"Čau lidi"řekl když k nám došel.

"To sem tak sexy že se musíš kousat do rtu?"přesměroval pohled ke mě.Vsadím se že jsem zčervenala až na prdeli!

"Ne..jen máš hezký břicho."řekla jsem a on se zašklebil a projel mě pohledem.

"Ty seš krásná celá"řekl když si mě doprohlédl.Koukla jsem na Honzu,který mu chtěl na 100% vrazit.

"Jo děkuju ale my už musíme jít."řekla jsem a začala strkat do Honzy.Najednou jsem cítila něčí ruku na mým zadku.A taky to šlo i dost slyšet oba jsme se s Honzou otočili.Kdo jiný než Jakub by to mohl být.Honza to nevydržel a dal mu pěstí.Začali se tam mlátit hlava nehlava..Odněkud se tu vynořili i holky.Okolo kluků se udělal kroužek a každý tam na ně jen čuměl.

"Tak udělejte někdo už něco a nečumte tu jen tak!"zařvala Adél asi po minutě.Nějaký chlap tam knim přišel a odtrhl Honzu od Jakuba.

"Hej hochu uklidni se."řekl Honzovi ten chlap.Honza se jen nadechl a s nosem od krve přešel k nám.

"Asi by jsme měli jít.."řekl a všichni jsme si to mířili k šatnám.

Vyjeli jsme k nám a nikdo od té rvačky nepromluvil...

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat