Tara a youtuber#59- Facka

641 43 11
                                    

Došel k nám a ihned začal řvát.

"Co si to dovoluješ?!"dal mi facku a kdyby mě Honza nedržel,spadnu na zem. Co tohle jako má být?! V tělocvičně bylo hrobové ticho.

"Děláte si ze mě prdel? Co si to dovolujete! Jste vůbec normální? Na tohle nemáte právo, vy kreténe!"začal na Emiltona řvát Honza a předal mě do náruče Jackovi. Vymámila jsem se ze sevření Jacka a odchytla Honzu. Vím jaký je..

"Taro, pust mě!"procedil skrz zuby Honza.

"Ani mě nehne. Půjdem běhat."řekla jsem klidným hlasem, i když ve mě to vřelo. Honza se otočil a i s Luckou, Adél a Jackem jsme si odemkli druhou tělocvičnu a začali běhat.

"Zajdeme s tím za ředitelkou. Vyhodí ho. Učitel nesmí vztáhnout ruku na žáka."otočila jsem se na Adél, která vyslovila tuhle větu a musím uznat, že má pravdu. Když s tím za ředitelkou zajdem, vyhodí ho,kreténa..

"Přesně, Honzo, zajdem za ředitelkou. Nebuď naštvaný." zastavil se a já s ním. Tenhle pohled znám a vůbec se mi nelíbí.

"Děláš si ze mě prdel?! Nejsem naštvanej, jsem nasranej, Taro! Nemá na tebe co sahat a už vůbec ne tě mlátit. Uvědomuješ si vůbec to, že ti dal takovou facku, že už se ti barví monokl pod okem? "začal na mě řvát. Bez jakéhokoli slova jsem ho obešla a vyrazila směrem k šatnám. Nehodlám ho poslouchat, jak na mě řve. Prostě se převléknu a dojdu za ředitelkou.

"Kam si myslí, že jdeš?!"otočila jsem se Emiltonovým směrem a vztyčila prostředníček. Otevřela jsem dveře a vyšla směrem do šaten. Ignorovala jsem Emiltona a zamkla se v šatně, kde jsem se převlékla.

xxxxxxx

Tak co? Myslíte, že Emiltona vyhodí a oni budou mít klid?😁

V sobotu odjíždím k příbuzným, kde nemají internet tak nevím jestli budu vydávat další díly. Nevím jak dlouho tam budu, takže díl nemusí vyjít třeba i 2 týdny, možná dýl..🙊🙈

Bye Sweathearts

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat