Omluvte prosím chyby,psáno na telefonu.😊😊
"Co se děje,Taro?"zeptal se Jack a přejel mě pohledem.Bojím se jim to říct.Nevím proč.Vždy mě ve všem podporovali,ať už jsem udělala jakoukoli blbost.Tak jo.Do toho.Teď už to zvládneš.
"Já..jsem těhotná."špitla jsem skoro neslyšně.Koukla jsem se na ně.Vycenili na mě ty jejich zuby a oči měli jak balóny.Koukla jsem se na Honzu a ten měl úsměv,který jsem na něm ještě neviděla.Byl až moc upřímný a překvapený.
"Myslíš to vážně?!"vysoukala ze sebe Laura.Jemně jsem zakývala hlavou na souhlas a usmála se.
"Pane bože.Já budu tátou."řekl Honza a já ho políbila.
"Tím nejlepším."usmála jsem se a stoupla jsem si.
"Nedáte si kafe?"zeptala jsem se a otočila se na mé stále překvapené kamarády a stále usmívajícího přítele.
"Pokavaď si dáš čaj,tak proč ne?"zasmál se Jack a já protočila očima.A je to tu znova.Přehnaná péče o mě a mimi.Neříkám,že by mi to nějak vadilo nebo tak.Je to super.Jsem ráda za takové přátelé a super kluka.
V kuchyni jsem připravila na kafe a dala vařit vodu.Pane bože!Dneska má Laura narozeniny!!Já úplně zapoměla!!No do prdele!!Rychle jsem zalila kafe,donesla je dolů do obýváku a vzala si klíče od auta.
"Hned se vrátím!!"křikla jsem a zabouchla si dveře.Rychke jsem nastoupila do auta a vyjela do města.Přesně vím,co jí koupím.Snad to ještě budou mít.Měla bych zavolat ohledně toho,kam jedu a objednat dort.První jsem zavolala Honzovi.
"Ahoj lass.Jsi sám?"
"Ahoj zlato,nejsem,kam si jela?"
"Mohl bys jít prosím někam kde budeš sám?"
"Ehmm..jasně?"
"Jsem sám co potřebuješ?"
"Laura má dneska narozeniny!"
"No ty vole.."
"Jedu jí koupit dárek.Objednej dort,vyzvednu ho cestou zpátky."
"Dobře,řeknu ti Adél,Lucce a Jackovi.Pokusím se jí nějak dostat z domu,aby jsme to tu nějak připravili."
"Dobře,si nejlepší miluji tě,pa"
"Já tebe.Pá"
Típla jsem to a zajela na parkoviště.Vlezla jsem do dveří a ihned se mě ujal mladý klučina.
"Dobrý den,čím vám mohu pomoci?''zeptal se a při jeho úsměvu jsem si mohla všimnout jeho nádherných bílých zubů.
"Dobrý den,potřebovala bych..."
xxxx
Ahoj nový,ale krátký díl na světě :))
Co na něj říkáte.Co myslíte,že Tara Lauře koupí??
Už jen 20 dílů :))
22k 😍😍😍❤❤❤❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...