Tara a youtuber#12 -'Miluji tě'

1.5K 98 19
                                    

Když jsme přijeli ke mě domů tak jsme si vzali věci a šli ke mě do pokoje.Bylo něco okolo 18té hodiny.

Cestou po schodech mě Honza zastavil a naznačil holkám ať jdou a nechají nás osamotě.Pochopili a šli ke mě.

"Jsi na mě naštvaná?"zeptal se Honza když se ujistil,že holky jsou v pokoji.

"Ne."--jasně že jsem!

"Omlouvám se"řekl a sklonil pohled k zemi.

"To je v pořádku."

"No víš..."sakra proč přestal mluvit?!To se neumí vymáčknout?!

"No?"řekla jsem asi po minutě ticha.

"Ne..zapomeň na to.."řekl a chtěl odejít.Já ho jen chytla za ruku a přitáhla zpátky.

"Honzo.."

"Ano?"pomalu se mi ani nepodíval do očí.

"Mě můžeš říct cokoliv."řekla jsem a on se mi zadíval do očí.

"Dobře.."

"No?"

"Já..nechci aby na tebe někdo šahal,urážel tě nebo jen ukřivděně koukal..protože.."

"Protože?"

"Protože tě miluju."Počkat cože?!Řekl mi právě že mě miluje?!

Asi po 15 sekundách jsem spojila naše rty a jeho to zřejmě zaskočilo,ale začal spolupracovat.Měla jsem motýlky v břiše..Po chvíli jsem se odtáhla.

"Já tebe taky."Podíval se na mě s vykulenýma očima.

"Nekoukej na mě tak nejsem zjevení!"řekla jsem se smíchem a dala mu pusu.

"Takže?"řekl s mírným strachem v hlase.

"Jsme spolu?"řekla jsem pro změnu já a on se jenom usmál.

"Vypadá to tak."řekl a kouzelně se na mě usmál.

Opět jsme se začali líbat.Pomalu mě opřel o stěnu a prohloubil náš polibek.Pomalu přesouval svou ruku z mého boku na můj zadek.Po nějaké chvíli jsem se odtáhla a on jen zůstal stít a koukal na mě.

"Měli by jsme jít nahoru."řekla jsem šeptem,ale on to ignoroval a začal si dělat vlhkou cestičku na mém krku..

"Honzo.."

"No?"řekl otráveně a zadíval se mi do očí.Má tak dokonalé oči..

"Musíme nahoru.."

"Fajn"řekl a zasmál se.Já se na něj jen podívala tázavým pohledem a on si mě 'hodil' přes rameno a já se začala hrozně smát a Honza se mnou.

"Honzo!!Pusť mě!"řekla jsem se smíchem.

"Ani náhodou!"řekl a nesl mě stále na rameni směrem ke mě do pokoje.

Před dveřmi mě dal dolů a my vlezli do pokoje.

"Kde ste byli tak dlouho?"zeptala se Adél a zasmála se.My jsme se jen zaculili.

"No nekecej!Vy ste spolu!"zařvala Laura.

"Vy jste spolu?"zeptala se Lucka.Najednou mi zmizel úsměv z tváře.Lucka se na mě s úsměvem podívala a šla ke mě.

"Mě to nevadí..Už dávno jsem zjistila že vy dva budete jednou spolu.Bylo to těžké,ale zvádla jsem to.Dokázala jsem se odmilovat.Stěží,ale dala jsem to."zašeptala mi do ucha Lucka a obejmula mě.

"Přejem vám to"dodala už nahlas.

"Děkujeme..Tak co chcete dělat?"zeptala jsem se.

"Mohli by jsme třeba natočit video na můj kanál?"zeptal se a holky souhlasili.Já se na něj jen podívala a zvedla jedno obočí.

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat