Tara a youtuber#48-Laury narozeniny-část 2/2

817 60 9
                                    

-Pohled Honzy-

Vešel jsem zpátky do obýváku a sedl si na křeslo.Jak jim to mám asi říct?!Pfff sakra.Jak jsme mohli zapomenout?!Přišla mi zpráva od Lucky.

'Uvědomujete si,že má Laura narozeniny,že jo?!' na obličeji jsem udělal divnou grimasu a odepsal.

'Tara jela pro dárky a dort.Potřebujeme to tu jen připravit.Vem jí někam..Třeba nám jděte koupit všem bubbleology?Je to jedno.."Zvedl jsem se.

"Hele nechcete bubletea?"zeptala se Lucka a my souhlasili.Vytáhla s sebou i Lauru,za což jsem fakt rád.Bubbleology je odsud tak 20 minut takže máme + - 40 minut na přípravu.

"Tak jo lidi,jdeme nakupovat"řekl jsem hned jak se dveře zavřeli.Vstali a šli jsme se obout.Velký krám máme na rohu ulice což je 5 minut cesty.Obuli jsme se a vlezli do auta.Jo jasně..je to 5 minut pěšky,ale nechci se pak tahat s těma taškama.Zaparkovali jsme a vylezli z auta.Vzali jsme 2 košíky a vlezli do krámu.A sakra..nemáme tu dospělého.To je špatný..Jasně!Už to mám!Zavolám Emmě!Vzal jsem telefon a zavolal jí.Ano zná mě..byli jsme s ní a Tarou na kafi.

"Ahoj Honzo,co potřebuješ?"ozval se hlas Em.

"Ahoj Em,potřebujeme aby si dojela do krámu,jak je blízko našeho domu,ten na konci ulice."

"Jo jasně..hned jsem tam"řekla a típla to.Bydlí v kousek odtud a do 5 minut tu byla.

"Ahoj Em"objal jsem jí.

"Ahoj,kde je Tara?"zeptala se mě a já se otočil na Adél a Jacka .

"Jela koupit dárky a dort.Tohle jsou naši přátelé Adéla a Jack,chybí tu ještě Lucka a Laura.Adél,Jacku,Tary sestra Emma."podali si ruce a pozdravili se.

"Takže?"řekla a usmála se.

"Potřebujeme abys nám koupila alkohol."zazubil jsem se a Em protočila očima.

"Kdo slaví?"zasmála se a brala nějakou vodku z regálu.

"Laura 17tiny."řekla Adél a posunula košíkem.

"Vemte si co chcete."usmála se a věnovala se svému košíku s nákupem.

"Díky moc!"odpověděl jsem a vzal vodku a whiskey.Pak ještě něco k tomu.

-Pohled Tary-

Dojela jsem domů a bylo to tu nádherně vyzdobené.Ozývali se hlasy z kuchyně a tak jsem vyšla schody a uviděla někoho,koho bych tu nečekala.

"Emmo!Ahoj!"řekla jsem,položila věci na linku a objala ji.

"Ahoj,tak já už půjdu.Čeká na mě přítel,mějte se!"řekla a objala mě na rozloučenou.Hmm to jsme si Teda pokecaly.

"Ahoj"řekli jsme jednohlasně a šli Em vyprovodit.Rozloučili jsme se a šli vše zabalit. Většina byla v dárkových taškách.Když Adél chtěla vzít obálku,která tam ležela,tak jsem jí ihned vytrhla.Holky mají narozky blízko u sebe,tak jsem si řekla že to oslavíme najednou.Zazvonil zvonek a já sem s křikem,že otevřu seběhla dolu.Otevřela jsem dveře,zaplatila a věci i s obřím dortem jsme položili na stůl.Poděkovala jsem a zavřela dveře.Slyšela jsem kroky po schodech a tak jsem se k nim rozeběhla.V polovině schodech jsem viděla Jacka.Ihned jsem na něj začala dávat rukama ať jdou zpátky.Pochopil a odvedl je zpátky nahoru.Doběhla do šatny a vzala si 3 šátky.1 jsem hodila Jackovi ať zaváže oči Adél.Slyšela jsem zvonek a tak jsem přiběhla ke dveřím.Rychle jsem otevřela a vyklouzla ven.Zavázala jsem holkám oči a i přes protesty je dovedla do obýváku.

"Jacku,Honzo,Adél!!"křikla jsem směrem nahoru.Pomalu sešli dolů a každý jsme si stoupli za jednu holku.

"Tři,dva,jedna."řekla jsem a všichni jsme holkám sundali šátky.

"Všechno nejlepší!!!"zařvali jsme přes celý barák.

"Pane bože.."zařvali naopak holky a my se jen usmívali od ucha k uchu.Na stole stál metr vysoký dort na kterém byly jména holek.Vedle něho dárky se jmény.Následovali brambůrky,šampaňské a další alkohol.

"Nevadí,že je slavíte společně?"zeptala jsem se holek,když jsem je že zadu objala.

"Vůbec!Je to super."Honza nám podal skleničky se šampaňským a mi ho se slovem 'Nazdraví' vypili najednou.

"Jděte si rozbalit dárky."řekli Jack a Honza.Museli být zvědaví.Sami nevěděli co tam je.Dárky jsem kupovala já.Rozbalili si všechny dárky a furt nám děkovali.Měli tam boty na podpatku,různý druhý make-upu a spodní prádlo od Victoria Secret.Pak ještě každá jinak barevné růže.To hlavní mám ale já.

"Holky?"řekla jsem a ony přešly ke mě.Dala jsem každé jednu obálku a na teď jí rozbalily.Pak už šel slyšet jen řev.

"Pane bože!!!Jako vážně?!Díky,díky,díky!!!"říkaly jedna přes druhou a v ruce drželi VIP lístky na koncert Justina.Myslím,že mě umačkají.

"Dobrý holky!"řekla jsem a ony se odtáhly.

"Děkuju!!"řekly jednohlasně a šli obejmout i Honzu a Jacka.

Vzala jsem Charlieho a jeho věci a vyšla ven.Došla jsem před dveře a zaklepala.

"Ahoj Jirko,mohl bys prosím?Slavíme narozeniny a nemyslím že je dobrý nápad aby tam byl."řekla jsem když otevřel dveře.

"Ahoj,jasně,řekl jsem kdykoliv"usmál se a převzal si Charlieho.Podala jsem mu věci a objala ho.

"Kdo slaví?"usmál se.

"Kámoška,Laura,byla tu tak pře 3 hodinami.Vlastně všechny tři naše kámošky.Mají narozky blízko u sebe tak jsme to spojili."připomněla jsem mu a on se zasmál.

"Tak že jí přeji hodně štěstí."usmál se.

"Kdyžtak dej hlídání Lukymu a přijď "mrkla jsem na něj a odcházela k nám domů.

...

Asi o hodinu později přišel Jirka.Seznámila jsem ho s ostatníma a poté se opět oslavovalo.Pili jsme,tancovali,hráli flašku..

-O 4 hodin později-

Jsme totálně na šrot.Sotva sedíme a plazíme se po zemi.Vypadá to,že zítra to bude pořádná kocovina.Skoro všichni už spí.Doplahočila jsem se do koupelny a svlékla se.Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe vlažnou vodu a pomalu studenější a studenější až byly úplně ledová. Voda mě probrala a já se oblékla do čistého.Vzala jsem si legíny a černou koženou bundu.Ze šuplíku jsem si vzala klíče od auta a potichu zavřela dveře.Nastoupila jsem do auta a vyjela na mé oblíbené místo.

Zaparkovala jsem a vylezla z auta.Vešla jsem do chatky a oblékla si plavky.Vzala jsem si ručník a hodila ho na lavičku. O pomalu jsem vylezla do příjemně teplého jezírka,na kterém se odrážel měsíční svit.Bylo to tu jako vždy okouzlující,uklidňující.Prostě mé oblíbené místo na relaxování.

xxxxxx

Ou jé po dlouhé době dlouhý díl 😂 1000 slov přesně😍😍

Doufám že jste si díl užili 😊😊

A udělám změnu.Nebudu vám sem psát,kolik dílů bude do konce.Prostě až to skončí,tak to skončí 😘

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat