-Pohled Honzy-
Šel jsem od doktora a řekl jsem si,že půjdu za Tarou.Když jsem byl ale u jejího baráku,viděl jsem,jak od ní odchází Jack.Co ten tam dělal?!Nemám ho rád..Už od té doby,co jsem ho poprvé viděl se mi nezdál..No nic..Vešel jsem na zahradu a zaslechl jsem rozhovor Laury a Tary.Zůstal jsem tedy za barákem a poslouchal.
"....přišel ke mě,chytl mě za boky a začal mě líbat na krku a .."Cože?!!!To si dělá prdel?!Nakoukl jsem k bazénu a viděl se Lauru usmívat a něco jí říkala.Nevím co,neměl jsem chuť to dál poslouchat.Odešel jsem.Byl jsem hrozně naštavnej!..Počkat to znamená..Ona mě podvádí?
-Pohled Jacka-
Odešel jsem od Tary a jsem u sebe v pokoji.Koukám na ní přes okno.Je tak nádherná.Byla to jak se říká láska na první pohled.Už jak jsem jí viděl tak jsem se zamiloval.Nikdy jsem k nikomu nic takového necítil..Je to úžasný.Ale je tu jeden malý háček.Ten její debilní kluk.Honza.
Když jsem od Tary odešel,potkal jsem ho.Jen jsme se pozdravili a každý si pak šel svou cestou.Šel k Taře.Rychle jsem vyběhl schody do pokoje a šel se kouknout co se děje.Zastavil se za barákem a divně koukal.Pak se kouknul za barák a s naštvaným obličejem odešel.Nejspíš slyšel něco co neměl.Odešel a já si šel projet intagram,snap,facebook a podobný sračky..Nemám tohle rád,zbytečně to zabírá čas a paměť v mobilu,ale nedokázal bych se toho vzdát.
Asi po půl hodině jsem si řekl,že bych po nějaké době mohl zase přidat něco na ty sociální stránky.Šel jsem se teda vyfotit.Zrcadlo mám u okna takže jsem se rovnou koukl na Taru a její kámošky.Furt byli u bazénu.Vyfotil jsem se a přidal to na sociální sítě.Hned mi začal pípat mobil.Jak já to nesnáším..Ptáte se proč mi hned začal pípat?Jsem v Americe hrozně populární.Ani vlastně nevím jak se to stalo,ale stalo.Znám se s Justinem,Amandou,Miley,Cameronem a tak..Ale to už odbočuji..
Někdo na mě zařval do okna a podle hlasu jsem typoval na Taru..
-Pohled Tary-
Šla jsem se podívat na instagram a projížděla jsem příspěvky a najela na fotku Jacka Gilinskyho.Opět na sobě měl nasazené ty jeho modré čočky.Hrozně mu slušely.S holkama jsme ho zbožňovaly..Ale počkat!!
"Holkyyyyy!!!'' zařvala jsem hrozně nahlas a s úsměvem od ucha k uchu jsem vyšilovala!Ty rychle přiběhli za mnou.
"Co se děje?!"plašili se holky.
"Koho vám Jack připomíná?!!!!"řekla jsem s tím mým vyšilováním a holky se na mě jen podívali se zdviženým.
"Jacku!!!!"zařvala jsem a koukala do jeho okna.Holky furt nechápaly.Jack vylezl a já dala telefon před holky a pak dolu a pak zase před holky a zase dolu.Ty najednou začaly hrozně křičet a vyšilovat se mnou.
"Pane bože!!!"zařvali jsme na jednou a Jack asi nechápal.
"Co je?"řekl a já se otočila zpátky k němu.
"Pojď dolu!!!!"křikla jsem a on zalezl a zavřel okno.
Do chvilky byl u nás.Furt na nás nechápavě koukal a my z něj byli úplně vypleskaný.
"Co se děje?!"zeptal se a já před něj dala telefon s jeho fotkou.
"No?"řekl a vzhlédl ke mě po tom co se podíval na fotku.
"Ty si Jack Gilinsky!!"křikla jsem a on se jen usmál.
"No a?"řekl.Ježišiiii!
"Ty jsi TEN Jack Gilinsky!!!!"křikla Adél s Laurou najednou.
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfictionUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...