Tara a youtuber#17-Překvapení..

1.1K 73 13
                                    


"Ty si mě podvedla?!"vyhrknul po chvilce ticha.

"Cože?!!!!!".....

.....

"Ty jsi mě podvedla?"zeptal se ještě jednou.

"Myslíš si že bych tě dokázala podvést?To si ze mě děláš prdel?!"řekla jsem se slzami v očích a prošla kolem holek a Jacka do školy.Nezajímalo mě,jestli mě viděli brečet nebo ne.Teď mě nezajímalo vůbec nic.Došla jsem ke skřínce,vzala si věci a šla ještě na záchod.Utřela jsem si slzy a poté šla do třídy.Všichni už tam byli a seděli na svém místě.Koukla jsem se na Honzu a hned jinam.Odmítám s ním dneska sedět!Sedla jsem si k Jackovi a ten se na mě jenom podíval.

Učitelka přišla do třídy a všichni si stoupli.Teď máme matiku.Celkem jednoduchou látku teď probíráme a mě jde,takže jsem v klidu.Koukla jsem se na telefon a přišela mi zpráva a asi 10 snapů.Ježiši to se lidi zbláznili?První jsem šla na zprávu.Od koho asi byla???Nečekaně od Honzy.

H:Já..Omlouvám se.Myslel jsem si že jsi mě podvádíš s Jackem a..a omlouvám se ti.Vysvětlili mi to.Jack mi to vysvětlil a omluvil se..Zlato..Omlouvám se.Nechtěl jsem ti ublížit..

T:Nechtěl si mi ublížit?Měl ses nejdřív zamyslet nad tím co řekneš a pak teprve něco říct.Nechápu to.Jak sis vůbec mohl myslet že tě podvádím?!Sám víš že tě miluju!Nikdy bych ti to neudělala!Ale to ty si nejspíš neuvědomuješ!

Odeslala jsem mu zprávu a začala brečet.

-Pohled Jacka-

Když jsem si dočetl zprávu co napsala Tara Honzovi-ano vím že se to nedělá- tak jsem si všiml,že Tara brečí.Koukl jsem se na učitelku a kývl na Taru a pak na dveře.Kývla taky a tak jsem Taru vzal kolem ramen a vyšel s ní ze třídy.

Zavřel jsem dveře a obejmul Taru.Objala mě taky a pevně mě stiskla.

"To bude dobrý.."řekl jsem jí.

"Ne nebude.Jak si vůbec mohl myslet že bych ho někdy podvedla?!Vždyť já ho miluju víc než kohokoliv na světě."řekla a já jí políbil do vlasů.

"Jsem ráda za to,že tě mám Jacku.."pošeptala a já zpevnil stisk.

"Jo,..to já taky."řekl jsem a povolil.Zazvonilo na konec hodiny a já nám šel pro věci do třídy.Dal jsem Taře její věci a šli ke skřínkám.Přišli za námi i holky.Povídali jsme si o tom co se talo a šli na další hodinu.Tělocvik.Nechal jsem holky jít do šatny a pak šel do šatny k nám.Převlékl jsem se a šel do tělocvičny.Holky už tam byli a tak jsem šel za nimi.Měli jsme si utvořit skupinky po 6.Všichni jsme se koukli na Honzu a pak na Taru.Ta jen otráveně kývla a Honza k nám přišel.

"A teď se ve skupinkách rozdělte na dvojice."řekla učitelka a já šel do dvojice s Adél.Laura a Lucka šli spolu.Tara se na mě koukla vražedným pohledem a já se jen usmál.Přešel sem k ní a do ucha jí zašeptal "Jednou mi za to poděkuješ!"odtáhl jsem se a šel k Adél.

-Pohled Tary-

"Jednou mi za to poděkuješ."zašeptal mi Jack do ucha a odtáhl se a šel za Adél.Já se koukla na Honzu,který se mi zadíval do očí.

"Já..Omlouvám se."vykoktal ze sebe a já se podívala na podlahu.Zvedl mi hlavu tak,abych se mu dívala do očí.

"Zlato..Já tě miluju."chytl mě za ruku a táhl mě pryč z tělocvičny.

"Honzo!Pus mě.Dostanu kvůli tobě vynadáno."křikla jsem po něm a snažila se vyprostit z jeho sevření.

"Neboj se,nedostaneš."ujistil mě a já se začínala čím dál tím víc bát.

Vyšli jsme z tělocvičny a mířili si to ven z budovy.Kam mě to táhne?Proč jdeme ven?Mám se bát?Co mě tam čeká?Honilo se mi hlavou čím dál tím víc otázek.Když jsme byli pomalu u dveří,zavázal mi oči.Proč?!Slyšela jsem cvaknutí dveří.Jestli se bojím??HROZNĚ!!!

Vyšli jsme ven a Honza mi sundal šátek.

"Pane bože."řekla jsem a dala si ruce před pusu...

"Proč si to udělal?"zeptala jsem se ho.

"Protože tě nehorázně miluji!"řekl a políbil mě.

xxxx

Tadááááá další díl na světě!Co si myslíte,že bylo před školou?

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat