Omluvte prosím chyby,psáno na telefonu :)
Právě stojíme uprostřed nákupáku s nábytkem.Máme vybraný jídelní stůl a židle,stůl s židlý do pracovny,knihovnu,gauč,stolek do obýváku,zrcadlo,otevřené šatníky,poličky na boty a ještě postel do pokoje pro hosty.Vše zaplatíme a necháme si vše dovézt k domu.Než to dojede,tak se jdeme podívat ještě do obchodu s elekronikou.Koupili jsme si televizi,mixéry a nějaké drobnosti.V rychlosti jsme zašli ještě do nějakého obchodu s domácíma potřebama a koupili si pánvičky,hrnce a takoví kraviny.Jo..teď si asi říkáte..'A kde si na to ksakru vzala' a 'Proč sis televizi nevzala z pokoje z domova' a tak,..ale prostě..Nevzala jsem si hodně věcí..přeci jen,kdybych se tam chtěla jednou vrátit..a teď si říkáte 'A co jako bude s těma koupenýma věcma?!'... no,některý půjdou třeba na charitu a ostatní se uklidí do sklepa nebo tak.Abych se vrátila k tomu,kde jsem na to vzala..Všechno mi to platí mamina.A jak asi všichni už víte,jsme bohatí,takže není problém..
Všechno podstatné a svým způsobem důležité máme nakoupené.Dorazili jsme domu a 5 minut na to, přijelo auto a nábytkem.Zaplatila jsem a vše jsme donesly do obýváku.Tesně před tím,než odešel ten chlap se na mě otočil a přeměřil si mě.
"Co?!"zeptala jsem se nepříjemně.Na jeho obličeji se utvořila divná grimasa.
"Nejste nějaká mladá na bydlení sama v takovémhle baráku?"zeptal se a já pevně sevřela pěsti.
"Nejste nějakej 'chytrej' na to,aby jste měl takovouhle práci?!"řekla jsem a otevřela mu dveře.
"Neschle!"řekla sem nepříjemně a třískla dveřmi.Přišla jsem do obýváku a švihla s sebou na gauč,který byl uprostřed obýváku.Byla jsem naštvaná a to pořádně!Každý se mě na to ptá.Což mi připomělo,že o tom holky s Jackem neví..Měla bych jim to říct..řeknu jim to zítra ve škole.
"Co se děje zlato?''řekl Honza a přesunul se od skládání skříňky pod televizi ke mě na gauč.
"Nic.."řekla jsem a usnála se.On se usmál na mě a vrátil se zpátky ke skládání.
Když to měl hotoví,přesunuli jsme to ke stěně a zapojili televizi.Dali jsme doprostřed kobereček a na něj malý stolek a k němu přisunuli gauč.
Víte co je na tom nejlepší?Nemusíme tu malovat,protože to tu bylo vymalované a mě se ty barvy líbili,takže o práci míň.Obývák máme taky hotoví a pokoj pro hosty doděláváme.Pár posledních úprav á..hotovo!
Stále máme jeden pokoj volný a já přesně vím,co v něm bude!Zatím do něj ale nic dávat nebudeme.
"Charlie!"zavolám,mezitím co dávám do misky psí žrádlo.Charlie docupitá k mým nohoum a já mu na zem položím misku s jeho večeří.Nemyslete si,že byl celou tu dobu,co jsme nakupovali sám doma,ne..Byl u Jirky.
Och..vy asi nevíte,kdo je Jirka co?Je to náš 18ti letý soused.Hnědé vlasy,nagelované nahoru,modré oči,nádherný úsměv a bílé zuby.Rozumíme si s ním.Je to super.
No nic..Momentálně je neděle večer a my už máme všechno hotoví.Kuchyň uklizenou dle mích představ,ložnici,obývák,koupelnu a pracovnu.
Byli jsme hrozně utahaní.Šli jsme se umýt a lehnout si.Charlieho jsme si dali mezi sebe a spokojeně usli.
xxxx
Další díl ^^svým způsobem o ničem..nejsem s ním spokojená..
Jestli chcete,v dalším díle vám ukážu všechny hotové místnosti v domě.Jestli chcete,tak napište,abych věděla,zda-li to má cenu nebo ne. :)
15 000 reads <3
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...