Ghislaine
Die vieze oude vent kijkt me lachend aan terwijl ik zit te huilen. Hij wordt gek van me en slaat me.
Ik hoop zo erg dat mijn broers me komen halen. Ik durf niet meer te bewegen en kijk naar de grond en huil zachtjes verder.
Ik word meegetrokken aan mijn arm naar een kamer.
'Je hebt zometeen je eerste klant, dus maak je klaar.' zegt die andere jongen tegen me.
-
Aangekomen bij het Paleis
AchrafIk klop op de deur aan en iemand doet open.
'Ewaa broertje.' zeg ik en geef een box.
'Wat kom je doen?' vraagt hij aan me.
'Ik hoorde jullie hebben nieuwe kehba, ik heb zin in beurt.'
Hij knikt en ik mag meelopen de jongens staan op wacht. Bij de kamer aangekomen van Ghislaine geef ik die boizan paar rake klappen en hij ligt bewusteloos.
Ik maak de deur open en zie Ghislaine zitten, bang, vies en zie de pijn in haar ogen.
Dan zie ik dat er een jongen bij haar komt met een pistool tegen haar hoofd. Ik bel snel de boys op zonder dat hij het merkt, 1 voor 1 komen ze binnen.
Mourad kijkt zijn zusje aan, hij ziet de pijn in haar ogen, hoe ze daar zo zit met die pistool tegen haar hoofd.
Hoe alles is gekomen door ZIJN fout, als hij niks met het geld had gedaan zat zijn zusje niet in de problemen.
Redouan en vrienden en neven komen ook aangelopen, en de man, ja de man heeft ook al zijn vriendjes geroepen.
De familie van Ghislaine staan onder schot, maar ook andersom.
'WAPENS LATEN VALLEN EN NAR MIJ TOE SCHUIVEN.' zeggen de ontvoerders.
'Nee, laat mijn zusje los.'
'Nee?'
De ontvoerder schiet in de been van Ghislaine, al het bloed stroomt eruit. Mourad wordt bozer en bozer, Ghislaine schreeuwt het uit van de pijn.
'Laat mijn zusje los of jullie zijn dood.'
'Ik en dood?'
'Bedreigen kan je wel he, moest je het geld maar geven dan zat dat goedkope hoertje hier nu niet.'
Mourad richt zijn pistool op die jongen die haar zusje vast heeft, en schiet.
De man valt neer.-
Ghislaine
Ik krijg te horen dat ik een klant heb. Ik schrik ervan, mijn fucking eer kan zometeen weggehaalt worden!
En als dat gebeurt kijken mijn ouders me niet meer aan. Ik begin te huilen en hoor dat er klappen worden uitgedeelt.
De deur word open gedaan.
'Huh, Achraf?' Ik huil en er komt een man naar mij toe met versterking.
Hij houdt een pistool dicht bij mijn hoofd. Mijn broers en neven en vrienden zijn er ook. Wat ben ik blij ze komen me gewoon redden!
Dan zegt er een jongen 'wapens neervallen en hierheen toeschuiven.'
En voor ik het weet wordt er in mijn been geschoten. Ik zie zwart en herinner me niks meer.
-
Mourad
De ontvoerders hebben grote bekken, maar wacht maar. Mijn neven gaan op ze af en geven ze stoten, ondertussen brengt Achraf, Ghislaine naar buiten om de ambulance op te wachten.
De ambulance komt eraan en Achraf gaat mee in de ambulance richting het ziekenhuis. Ze wordt met snelheid naar kamers gebracht, van EHBO tot IC.
-
Achraf
Ik bel Yassine op, een goede vriend van mij om te vragen of hij kan komen en mee kan opletten op Ghislaine.
Extra steun heb ik nu wel nodig, ik weet niet wat ik moet doen.
Ik zie Ghislaine liggen alsof ze gewoon.. gewoon dood is.
Ze krijgt hulp met ademenen via een beademingssysteem, en morgen wordt ze geopereerd alleen moet ze eerst wat aansterken.
Yassine komt eraan en nu bel ik haar broers.
{A} = Achraf
{R&M} = Redouan of Mourad.{R} 'Ewa broertje, hoe gaat met Ghiz? Welke kamer ligt ze? Alles is opgelost, die mensen zijn opgepakt door politie alleen sommige mensen lopen nog rond.'
{A} 'Sehh, met je zusje is alles goed, ik heb Yassine ook opgebelt voor wat extra steun snapje. Ze ligt op de IC, maar schrik niet als je binnenkomt..'
{R} 'Klinkt niet best, ik kom er nu aan met iedereen, ik bel mijn ouders wel en blijf bij Ghiz laat haar niet alleen, we zijn onderweg.'
Redouan en Mourad nemen iedereen mee in verschillende auto's.
Over het algemeen zijn ze sterk maar als het om hun zusje gaat kunnen ze nergens tegen en zijn ze erg gevoelig.
Redouan belde zijn ouders, en die zijn ook onderweg naar het ziekenhuis.
-
Yassine
Wejoo, ik kreeg net telefoontje van Achraf hij zei gaat niet goed met Ghislaine. Ik heb er nu wel spijt van dat ik niet heb opgenomen en voel me schuldig dus ik ga er wel gewoon heen en zie wel.
-
Aangekomen bij het ziekenhuis.
Ik loop naar binnen en zie Ghislaine daar liggen.. Nu besef ik pas hoeveel ze voor me betekent.
Ik ken haar niet lang maar als het kon en mocht van mezelf zou ik met haar mijn leven willen delen.
Ik weet niet wat ze doet maar het maakt me gek.
Ik groet Achraf en ga erbij zitten, Achraf vertelt me het hele verhaal en versteld blijf ik hem aankijken.
Herschreven ☑️
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.