Ghislaine
Ik word wakker door het felle zonlicht dat in mijn ogen schijnt. Ik sta op en zie dat ik in een prachtige kamer zit met een hele mooie inrichting. Ik loop richting de douche en doe mn hele ochtendroutine. Ik loop naar de keuken waar ik yassine in een keukenschort aan het aanrecht zie staan. Ik loop naar hem toe en sla mn handen van achter om hem heen, hij draait zich om en geeft me een kus op mn voorhoofd. Nadat ik hem had geholpen en we hadden ontbeten, liepen we naar boven om ons om te kleden. We zouden samen naar de stad gaan om te winkelen en daarna te gaan zwemmen in onze villa waar we in verblijven.
Onbekend
Na een lange tijd in de gevangenis te hebben gezeten ben ik eindelijk vrij. Ik zal het leven van Ghislaine helemaal verpesten zoals zij die van mij heeft verpest. Ze zal wensen dat ze nooit geboren was.
Yassine
Mijn vrouw en ik zijn net thuis gekomen na een leuk dagje te hebben gehad in de stad. We gaan nu met z'n 2 lekker zwemmen in het grote zwembad. Ik loop snel naar boven en wissel me kleren om naar een zwembroek en Ghislaine wisselt ook haar kleren voor een bikini. nadat we heerlijk hebben gezwommen besloot ik haar mee uit eten te nemen naar een chique restaurant.
Aangekomen in het restaurant
We liepen naar binnen en namen plek naast het raam. Ik bestelde wat te eten voor mezelf en voor haar. We zaten gezellig te eten toen ik allemaal schoten hoorde. Ik draaide me om en zag..
Ghislainr
Thuis aangekomen van een leuk dagje in de stad gingen Yassine en ik ons omkleden zodat we gingen zwemmen, nadat we klaar waren met zwemmen gingen we ons omkleden en reden we richting een chique restaurant. Daar aangekomen gingen we rustig eten en toen hoorden we schoten ik draaide me om en zag..
Zo lieve lezers wie zou dat nou kunnen zijn? Hier nog een deeltje voor jullie omdat we van jullie houden. Vergeet niet te stemmen en te reageren.
veel kusjesssss M&M
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.