Jalysha
Terwijl ik rokend in mijn auto zit met het raam open zie ik Shion uit de verte aan komen rijden.
Ze stapt haar auto uit en kijkt mij aan. Een raar gevoel gaat er door mij heen.
Ik weet niet wat voor gevoel het is, maar dit had ik gister ook al. En het maakt me misselijk.
'Heb je alles?' Vraagt ze.
Ik knik en laat haar heel stiekem mijn wapen zien terwijl ik mijn ogen strak gericht houdt op haar.
'Goed.'
'Wat is het plan?''We gaan zo naar zijn huis, hij is samen met zijn zoon Anouar had ik gezien.'
'Ja oke, we gaan niets doen toch met Anouar?'
'Wie weet.''Uhm nee, het is een kind en ookal doe ik hier aan mee, kinderen laat je met rust en betrek je er niet bij!'
'Achter wie zijn kant sta je nou eigenlijk, mislukkeling!'
Boos kijk ik haar aan en dan praat ze verder over het plan.
'We gaan hem vastbinden en oké, we laten Anouar rustig kruipen whatever. We gaan hem dwingen om te scheiden van Ghislaine.'
'Hoezo eigenlijk?'
'Omdat Yassine, mijn man is en officieel word.'Ineens ging het lampje branden, zij wilt alleen hun leven ruïneren, omdat ze Yassine wilt. Maar Yassine is natuurlijk al met Ghislaine hmm.
Ik weet al hoe ik dit ga aanpakken, maar eerst wil ik me geld.
Alles draait om geld, vooral in mijn wereld en hoofd.
Zodra ik genoeg geld heb, ga ik een eigen bedrijf runnen en investeren. Ik word groot.
'Hallo ben je er nog. Wat zit je te dromen. Dit js een serieuze zaak!'
'Uhh ja sorry. Oke gaan we nu?'
'Ja we gaan nu. Doe het stil en snel.'Ze geeft mij het touw aan waar we Yassine mee vast gaan binden. Ik geef haar een seintje dat het in orde is en dan bellen we aan.
'Als hij open doet, voet tussen de deur en naar binnen lopen gelijk.'
Wanneer ze haar zin afmaakt, gaat de deur open en zie ik Yassine staan. Even weet ik niet wat ik moet doen, maar Shion doet het al en zet haar voet ervoor.
Ze dringt binnen en trekt mij mee. 'Bind hem vast nu.' Ik herpak mezelf en trillend bind ik hem vast.
Normaal ben ik nooit bang maar nu.. Dit is heel erg raar en ik weet niet hoe ik me moet herpakken.
In de verte hoor ik al sirenes. En snel herpak ik mezelf en stop overal mee.
Shion daarin tegen geeft hem een paar rake klappen.
'Jij gaat scheiden van Ghislaine en komt er niet meer tussen. Je vult de papieren in en dan ben je van mij.'
Yassine draait zijn hoofd weg en kijkt mij aan. Hij knipoogt naar me en ik knipoog terug.
Ineens zie ik politiemannen voor de deur staan. Shion draait zich om en kijkt mij aan.
'Misschien moesten we toch weggaan.'
Ze maakt snel het touw los van Yassine en doet de tv aan. Ze zit op de bank en ik ren snel naar de wc naar boven.
Ik ga wel doen alsof ik hier woon en net uit de douche kom. Ik maak mijn haren snel nat en hoor allemaal geschreeuw beneden.
Bang maak ik me haren nog sneller af en droog het een beetje af. Gelijk doe ik een knot in en zoek wat rond.
Wat moet ik nu doen shit shit shit.
Mijn ogen blijven hangen op een tas, ik open het en zie allemaal make-up. Gelukkig, dit redt mij.
Ik smeer wat make-up op en dan word er op de deur gebonkt.
Ik ben ineens stil en tril als de dood.
'Yassine, ben jij dat?' Zeg ik.
'Open nu.'
Ik open de deur en zie allemaal politie staan. '
'Ik was het niet, het was het meisje die naar boven is gegaan!' Hoor ik Shion.
That bitch, ik zal haar krijgen ook. Gelukkig was ik slim genoeg om handschoenen aan te trekken, dus hebben ze geen bewijs van mijn vingersporen.
Try me harder Shion. You are so damn fucked.
Ik lach in mezelf en dan word ik ook ineens bij me schouders gepakt.
'We willen je graag even overhoren.' Snel kijk ik ze aan en schud nee.
'Mag ik dan nog wel even mijn foundation uitwrijven? Het lijkt nu net alsof ik rare vlekken heb op mijn gezicht.'
Goedkeurend kijkt hij me aan en laat me naar binnen en werk nog even snel mijn foundation bij. Tot nu toe gaat mijn plan razendsnel goed.
'En nu ga je mee.' Ik kijk hem aan en knik langzaam ja met mijn hoofd.
Ik loop voorop van de trap af en loop de deur uit. Mijn blik gaat nog even naar Yassine die mij lachend en nee schuddend aankijkt.
Shion is dus echt niet de beste in plannen verzinnen.
Iemand anders raapt met handschoenen het touw aan en stopt het in een grote tas. Ik denk voor een onderzoek ofzo.
Ik word verder geduwd naar buiten en daar zie ik Shion gillend in de auto geduwt worden. Als ze gewoon meewerkt is ze sneller klaar en verdenken ze je ook niet snel.
Stupid bitch.
'Stap daar in.' Zegt een politie agent. Ik knik en loop naar een andere politie agent die de deur voor me openhoudt.
Langzaam stap ik in en zie Yassine bij de deur staan. Hij steekt een duim op en ik steek ook een duim op.
Geen idee hoezo ik dit doe, maar dat merk ik later wel. Voor nu laat ik het zo. Eerst maar afwachten hoe de overhoringen gaan.
Oke dit heb ik even snel getypt in de pauze, beetje slordig maar omdat ik even zin had, typte ik maar wat hahaha.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomantikV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.