'Vandaag is de dag dat ik ga trouwen'
Met deze gedachte sprong ik op uit bed. Vandaag zal ik voor goed met Yassine blijven. Die gedachte maakt me zo blij, ik zal elke dag en nacht naast hem liggen, met hem wakker worden, koken en Insh'Allah krijgen we een kindje. Mijn dag kan niet meer stuk, ik ben zo gelukkig.
Ik ren naar de douche en hoor mijn wekker nog afgaan. Oh shit al dat hele halfuurtje staat mijn wekker nog aan.
"Ghislaine?" hoor ik me moeder vragen in mijn slaapkamer.
"Ja yemma sorry ben vergeten uit te zetten" roep ik heel hard vanuit de douche.
Ik hoor dat ze het heeft verstaan want de wekker maakt geen geluid meer. Na een tijdje me lichaam gewassen te hebben stap ik de douche uit. Ik droog mezelf af en smeer nog een créme op me hele lichaam én gezicht. Ik trek wat makkelijks aan en wacht op de negeffa.
"Ghislaine kom even eten benti"
"Ik kom eraan!"Ik loop naar beneden en zit meteen aan tafel met me moeder, vader en me 2 broers. Ze kijken me trots aan, "oh wat voelt dit goed" bedacht ik me.
"En zusje hoe voel je je?"
"Ik voel me dol g-e-l-u-k-k-i-g Mourad"
zeg ik zo blij mogelijk terwijl ik bang ben en nerveus ben als hell.
"Ben je niet nerveus?"
"Tuurlijk wel, ik durf niet maar ik zou niets anders willen dan Yassine. Ik ga jullie wel heel veel missen" Ik laat een traan over mijn wang rollen en mijn familie komt naar me toe.
"Je wordt gelukkig, correctie: je bent al gelukkig. Mijn prachtige dochter, Yassine gaat goed voor jou zorgen en wij komen zovaak langs, en jij mag ook altijd langskomen. Ik hou van je"
Me moeder laat wat traantjes vallen en ik knuffel haar.
"Het komt allemaal goed toch?"
"Ja schat, je zult niks te kort komen!"
Enkele uren later is de negeffa aangekomen.
"TTTTRRRIIIINNNNGGGG!"
Ik ren naar de deur, het is nu ongeveer 8 uur. Over een paar uur begint alles. Ik open de deur en begroept haar met de gebruikelijke kussen en een knuffel.
"Gefeliciteerd schat!"
Ik bedank haar vriendelijk en we lopen gezamenlijk naar boven.
"Wil je wat te drinken?""Ja graag"
"Wat wil je? We hebben fris, cola, chocomel, thee, koffie"
"Uhm doe maar een chocomel als het kan"
"Tuurlijk kan dat!" Ik kijk haar vriendelijk aan en loop zo snel mogelijk naar beneden. Ik schenk 2 glazen chocomel vol en pak wat koekjes. Ik leg het op een dienblad en loop naar boven.
"Lief van je schat, kom maar alvast zitten. Ik ga vandaag je make up en je haren doen, bij elke jurk!" Ik glimlach naar haar en ga zitten.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.