Ik schrik en ken hem, tot m'n verbazing is het...
Yassine.
Ik kon m'n ogen niet geloven, ik was in shock en ik trilde helemaal. Ik lachte me tanden bloot en hij kwam naar me toe. Ik keek hem aan en kreeg kleine traantjes in m'n ogen, die langzaam naar beneden vielen over me wang.
"Heb je niet verwacht he?" zegt hij lief en lachend.
"Nee" knik ik. Ik kan hem alleen maar aanstaren met een lach. Dit heb ik zolang gedroomt, samen zijn met Yassine. Dat is het enige wat ik wil. En het is uitgekomen, ik ben zo blij.Hij zet zijn handen om mijn heupen en omhelst me, ik doe m'n handen om zijn nek en ik voel dat hij me een kust geeft op m'n voorhoofd.
"Ik hou van je" fluisterd hij zacht.
"Ik ook van jou"Hij veegt me tranen weg. En mijn vader staat op.
"Ghislaine, wil je met Yassine trouwen?"
Zonder na te denken antwoord ik meteen ja. Yassine kijkt me glimlachend aan en geeft me de bos rozen."Dankjewel, ze zijn prachtig Yassine"
"Net als jij prinses" ik lach verlegen en ik voel dat mijn wangen rood worden. Wat hou ik toch van deze man.. Hij is mijn alles, ik ben echt gek op hem.Onze families beginnen te joelen en Mourad en Redouan feliciteren ons en geven me een kus op mn wang. "Ik hou van je bolle" zegt Redouan.
"Ik ook van jou eh ezel" we lachen.Ik ga het thuis wel echt missen, me lieve moeder, vader en broers..
"Ghislaine en Yassine ga even buiten praten"
"Is goed papa"Ik loop samen met Yassine naar buiten en we kijken elkaar lachend aan.
"Ik kan je al bijna MIJN prinses noemen"
"En ik jou MIJN prins" we glimlachen onze tanden bloot. Hij pakt mijn hand vast en geeft er een kus op.
"Je bent prachtig" fluisterd hij.
"Ik hou van je"
"Ik ook van jou habiba"
"Ik ben echt blij met je, ik heb dit echt niet verwacht. Ik dacht dit is boer uit bergen ofzo"
"HAHAHAH nee man.. Ik wou eigelijk niks met een meisje, maar jij jij hebt mijn hart laten smelten. Ik zeg je eerlijk jij bent mijn mektab wollah ik hou van je"Ik word rood, dit heeft nog nooit iemand tegen mij gezegt. Zo lief, ik weet zeker dat het nog lang door gaat tussen ons.
"Omg Yassine, zo lief. Dit heeft nog nooit iemand gezegt"
"Ik ben gek op je hayati"We lopen weer naar binnen en na een tijdje gaan ze weg.
"Ik ga je missen"
"We appen schat" roep ik nog snel.
Ik zwaai naar hem met een blaaskusje, hij glimlacht en stuurt een blaaskusje terug.----------------------------------------------
Yassine POVIk ben zo blij met Ghislaine, wollah ik zeg je ze is mijn alles in zon korte tijd he. Als ik haar zie mijn hart smelt, haar mooie glinsterende ogen, haar lieve lach, alles is perfect aan haar.
Ik ga eindelijk mijn leven met haar delen, Insh'Allah gaat alles goed komen en werken tussen ons, en krijgen we een kindje ooit. Ze maakt me gek, ik wil elke dag bij haar zijn. Ik mis haar nu al.
Ik pak me telefoon en toets Ghislaine in op me telefoon. Ik druk op bellen en na 4x overgaan neemt ze op.
"Prinses, alles goed?"
"Jaa met jou schat?"
"Nu ik jou weer spreek gaat alles prima"Ik merk dat ze even stil is, ze is zeker aan het blozen. Ze bloost altijd zo vaak dat is echt schattig.
"Je bloost he?" zeg ik lachend.
"Nou Yassine, hou op!"
"Hahaha sorry prinses, ik ken je gewoon al te goed"
"Jaa enhoee, stalker"
"Hahahah fijn om te weten dat je van me houdt" zeg ik jammerend, sarcasme.
"Sorry, zo bedoelde ik het niet.. ik hou van je!"
"Haha was maar grapje schat, dat weet ik toch. Ik hou ook van jou hoor"
"Omg pestkop! Maar ik ga slapen oke? Ik spreek je morgen wel"
"Is goed, slaaplekker schat ik denk aan je 😍"
"Dankjewel, jij ook. Hahaha ik denk elke seconde aan jou"Meteen daarna hangt ze op. Ik kan haar bijna mijn prinses noemen, over 2 maanden is de bruiloft al. We willen het allebei groot houden. Een appartement heb ik al in bezit, ik zeg het je maar dit appartement is echt groot. Je kan het niet eens een appartement noemen maar een villa.."
Idk of dat kan maar oke in verhalen kan alles ja.
Woorden; 748
Stem op mn verhaal & vervolg is comingggg!!
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.