2 months later.
Ik ben nog steeds gelukkig met Yassine en de bruiloft is al bijna.
Ik word wakker en zit meteen recht op in me bed. Ik pak me telefoon en check de berichten.
Yassine👫💜: Salam princess, lekker geslapen?😳
Samira👩❤️💋👩: SCHATJEE GA JE VANDAAG MEE STAD JURK KOPENNIk lach in mezelf en app ze meteen terug naar Yassine stuur ik; Salam schat ik heb goed geslapen en jij?
Ik app Samira terug om te vragen of 2 uur een goede tijd is, dan heb ik nog ruim de tijd om alles te doen.Ik loop me bed uit en pak een lingerie setje met diamantjes en loop naar de badkamer. Ik neem een uitgebreide douche en spoel daarna al het zeep af. Ik loop de douche uit en kleed me om, ik staar naar me inloopkast. Wat zal ik vandaag dragen ugh..
Ik kijk naar het weer buiten, oke redelijk warm. Ik pak een broek met allemaal gaten en een shirtje waar GHISLAINE 24 op staat. Ik trek me rode zanottis aan, Guess horloge en een ketting. Ik doe wat eyeliner, mascara, lichte lipgloss op.
Zo klaar, het is nu 1 uur. Ik heb nog wel de tijd voor ontbijt. Ik sprint van de trap af en loop weer terug naar boven. Mobiel niet te vergeten, ik pak me telefoon en lees allemaal berichten, ondertussen loop ik van de trap. Na 2 treden flikker ik van de trap af, rollend als een biggetje.
"FUCK KUT TRAP" schreeuw ik hard. Ik heb meteen hoofdpijn en blauwe plekken en kleine schrammetjes op me been en armen.
"FUCK NEE!" Neee, ik heb bijna mijn bruiloft! Dan moet dit wel verborgen zijn. Anders is het zo fucking lelijk.
Ik loop snel naar de keuken en maak nog wat ontbijt. Ik maak een foto en zet het in me verhaal op snapchat.
Niet weten dat je die blauwe plekken kon zien..
Ik maak me ontbijt af en leg het op een bord. Ik eet het rustig op en was het af. Ik kijk op me telefoon en allemaal snaps en berichten.
Yassine👫💜: ik mis je
Yassine👫💜: hoe kom je aan die blauwe plekken😤
Samira👩❤️💋👩: hoezo heb je blauwe plekken? Zag t op je snap xEn via snapchat nog allemaal, ugh. Ik maak een foto van de trap en zet erbij: "gevallen van de trap oke doei" ik plaats het op mn verhaal. Zo dan weten ze dat ook weer. Aan Yassine en Samira zeg ik dat het niks is en gewoon ben gevallen. Na 4 minuten gaat de bel dat is vast Samira.
Ik doe de deur open en meteen wordt die open geduwt.
"Zeg nu hoe je aan die blauwe plekken komt"
"Hahaha ben gewoon gevallen van de trap net"
"HAHAHAH sukkel" Samira lacht me uit.
"Ewa ja je komt binnen niet eens SCHATJE JE BENT ZO MOOI HEB JE GEMIST WOLLAAAH maar nee welloe groeten"
We kijken elkaar aan en schieten in de lach."Hoe ga je het nu doen op je bruiloft dan met die plekken?"
"Wollah kweetniet, ik ga gewoon 500 lagen foundation erover heen smeren" zeg ik zo serieus mogelijk.
"Tja dat is een optie, maar kom we gaan"In de stad
"Kom hier is het" zegt Samira en trekt me meteen mee naar binnen. Ze gaat bij de kassa staan en vraagt om een jurk. Gelukkig heb ik al me jurken al, ik zeg je eerlijk mijn jurk is on fleek.
"Ghis kom" ik luister naar haar en doe een honden beweging. Ik loop achter haar aan en ze schiet in de lach. Ze loopt naar de paskamer en trekt het jurkje aan.
"En wat vind je er van?"
Ik kon me ogen niet geloven.
"Kanker mooi vriend" ik kon me ogen niet meer van haar jurk afhouden."Alleen beetje jammer van je mislukte hoofd, dat verpest het weer"
"Hahaha kowed" zegt ze lachend.Het is een mintgroene jurkje met kleine diamantjes, en wat lintjes. Met een wit riempje. Echt. Té. Cute.
"'Nemen of niet?"
"Nemen ah hoofd"We lopen naar de kassa en ze rekent het af en nemen afscheid van elkaar na een paar uurtjes.
----------------------------------------------
5 dagen laterMijn wekker gaat af, het is 6 uur 's ochtends. Vandaag heb ik mijn henna dagje met mijn familie en vrienden. En mn schoonfamilie natuurlijk. Ik douche mezelf en trek wat normale kleren aan, kleren dat mijn lichaam bedekt. Ik doe geen make-up op en loop naar beneden. Ik zie al een uitgebreide ontbijt staan en schuif aan tafel.
"Goedemorgen" roep ik vrolijk.
"En heb je er zin in?" vraagt me moeder.
"Enhoeee yemma! Morgen eindelijk de grote dag"
"Hahahah bolle je kan niet wachten he"
"Neeeee Redouann duhh! Het is feest dan kan niemand wachten"Even later komt me vader naar beneden en groet iedereen en als laatst komt hij naar mij. Hij ziet er goed uit en is super trots op me.
"Mijn prinses, hoe gaat het met je" vraagt me vader.
"Het gaat goed papa, heeft u er ook zin in?"
"Tuurlijk benti maar ik ga je missen, mijn enige dochter, mijn jongste kind gaat als eerst het huis uit" me vader krijgt een beetje traan ogen maar veegt het snel weg."Hallo ik ga haar ook missen hoor" zegt me moeder half jammerend.
Redouan zegt niks en Mourad is de heletijd al stil. Wat is er met hem aan de hand? Nja ik zal er maar niet over beginnen voordat ik weer een hele preek krijg dat ik me er niet mee moet bemoeien..
"Ghislaine kom je we gaan naar je dagje!"
"Ik kom eraan!"Ik trek me schoenen aan en mijn rode woolrich jas en loop naar buiten. Ik stap in de nieuwe witte BMW van me moeder in en me moeder rijd naar een grote zaal waar de hennafeest gehouden wordt. Ik kijk uit het raam en denk aan de grote dag. Morgen al, morgen ga ik het huis verlaten. Morgen ga ik bij mijn enige echte ware liefde Yassine wonen.. Eindelijk. Alles wat ik heb gedroomt komt uit. Ik ga mijn moeder het meest missen, altijd haar lekkere eten. Gelukkig heeft ze me geleerd om te koken. Mijn vader ga ik ook missen maar alleen iets minder, ik bedoel hij was er toch bijna nooit. Altijd in zijn werk bij de shisha lounges drugs handelen, verkopen, wegbrengen, moorden.. Ja mijn vader is bekend en één van de rijkste en gevaarlijkste mannen van de wereld. Hij heeft zóveel macht, politie, FBI werken allemaal samen met hem.
Na een paar minuten zijn we aangekomen. Ik loop de zaal binnen in een mooie jurk, ik zeg het je eerlijk deze jurk is echt prachtig. Iedereen staart me aan en komt naar me toe gelopen, ze omhelsen me en we begroeten iedereen.
Na de henna ga ik terug naar huis met me moeder. Het was echt gezellig, met mijn vriendinnen, nichten, tantes, familie van mijn schoonfamilie. Zulk aardige mensen, echt waaauwww!
Ondertussen slaap ik in de auto, ik ben zo moe. Na een paar minuten zijn we thuis en maakt me moeder me wakker.
"We zijn thuis, ga douchen en stap dan je bed in schat"
"Is goed yemma"Ik stap uit en geef me moeder een kus op haar wang en we lopen samen naar binnen. Ik ren meteen naar de douche en douche een paar minuten. Na de minuten stap ik de douche uit en denk even na over morgen. Ik ben zoooooo blij. Ik kan niet zeggen dat ik een kut leven heb, ik heb een per-fect leventje. In Amsterdam!
Ik kleed me om in mijn pyjama en loop naar me bed. Ik leg mijn telefoon op de oplader en doe de dekens over me heen. Met Yassine en mijn familie val ik in een diepe slaap.
Woorden: 1299
Stem op mn verhaal aub
Next vervolg is coming x
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomantizmV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.