054

4.3K 205 17
                                    

Pov Ghislaine

De volgende dag werd ik gebeld door mn broer Mourad dat we moesten verzamelen bij mn moeder thuis.

Ik kleedde Anouar aan en maakte Yassine wakker. We zouden gaan ontbijten bij mijn moeder.

Aangekomen bij mn moeder zat de hele familie daar dus gingen we ze eerst groeten. Ik liep direct na het groeten richting de keuken waar ik mijn lieve moeder zag. Ik kuste haar voorhoofd en zei dat ze de woonkamer in moest gaan om wat te rusten en met de familie te praten. Nadat we hebben ontbeten met zn allen en ik heb afgewassen gingen we in de woonkamer zitten.

Ik zag dat mn moeder wat wou vertellen dus vroeg ik om aandacht.

Pov Yassine

Ik werd wakker gemaakt door mn vrouwtje en liep de badkamer in. Nadat ik me had opgefrist en aangekleden liep ik naar beneden, waar ik mijn lieve vrouw en mijn kleine boef zag. We deden onze jassen aan en liepen richting de auto.

Aangekomen bij mijn schoonmoeder ging ik de familie groeten. Nadat ik dat had gedaan ging ik naast Redouan zitten en we gingen wat praten.

We werden geroepen door Ghislaine met de mededeling dat we gingen ontbijten. Toen we klaar waren gingen we in de woonkamer zitten en wou Ghislaine de aandacht voor haar moeder.

Pov moeder Ghislaine

Ik heb de aandacht gekregen nu was het moment om hun het goede nieuws te vertellen. Ik gaf de eer aan mijn enige dochter om naar de tuin te lopen.

Pov Ghislaine

Mijn moeder vroeg me om even naar de tuin te lopen dus dat deed ik. Toen ik de tuindeur open schoof zag ik een hele grote taart met de tekst: "ik word grote zus"

Ik gilde het uit van blijdschap en iedereen kwam naar buiten gerend. Ik rende naar mijn liever moeder en gaf haar een kus op haar voorhoofd.

Pov vader Ghislaine

Ik was blij toen ik de vorige avond hoorde dat ik weer vader werd. We wouden de eer aan Ghislaine geven om het als eerst te weten omdat zij onze enige dochter is.

Pov Yassine

Ik hoorde Ghislaine gillen en rende naar de tuin waar ik Ghislaine zag huilen. En daarna rende ze naar haar moeder toe en kuste haar voorhoofd. Ik was blij toen ik de taart zag want ik kreeg een nieuw schoonzusje/broertje.

Pov Ghislaine

Toen we weer in de woonkamer zaten wou Mourad ook een mededeling doen. Ik was erg benieuwd en wist echt niet wat me te wachten stond.

Deel again by: m_marokkaantjexx

Binnenkort/morgen een xxl vervolg ❤️ Thanks schat

Ll

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu