017

6.9K 272 37
                                    

Ghislaine perspectief.

Ik word wakker en doe mijn hele ochtend routine. In het kort: Douchen, omkleden, argan olie, skinny jeans met gaten en een moncler polo tshirtje, sieraden, makeup, schoenen, tas, jas. Voordat ik wil gaan bedenk ik me nog even, die brief van gister. Zal ik het lezen? Ik doe het maar gewoon en maak de brief open.

Ghislaine, schoonheid
Ik zal ervoor zorgen dat je van mij wordt, blijf uit de buurt van Yassine. Doe je dit niet, zal er wat gebeuren met je. Vertel je dit aan iemand, politie of wat dan ook gebeuren er dingen met je familie. Licht niemand in, het wordt je dood. Ik zeg dit geen 2e keer. Doe wat ik zeg mijn vrouwtje. Al deze jaren heb ik ernaar uitgekeken om jou als mijn vrouwtje te kunnen krijgen.
Ik schud wakker uit de brief en denk even na. Hij kent me al? Heh..

En nu gaat het me lukken ook. Ghislaine jij wordt van mij, en als we getrouwt zijn ga je het niet leuk vinden. Kom vandaag bij de AH om 1 uur, kom je niet gebeuren er erge dingen. Dus doe wat ik zeg en het komt goed schatje.

Je toekomstige man.

Huh.. Wie zou dit kunnen wezen? Zal ik gaan of niet.. Ik wil niet gaan maar ik wil ook niet dat er iets met mijn familie gebeurt, uitgerekend op mijn verjaardag nog wel. Wie is deze nou weer uit het niets gebeuren er weer dingen. Waarom IK? en niet iemand anders pff. Ik kijk op de klok en zie dat het al 10 voor 1 is. Ik besluit maar om gewoon te gaan en zet mijn telefoon daar wel op opnemen. Ik neem het gewoon op, slim en handig zo heb ik bewijs. Uch mijn moeder blijft nog een paar dagen in Marokko dus die is niet op mijn verjaardag.. Belangrijkste verjaardag van mijn hele leven en mijn moeder kan er niet bij zijn. Maargoed ik pak de scooter sleutels en rij naar de AH. Net voordat ik naar binnen wil lopen en eten en drinken te kopen word ik meegerukt aan mijn arm. Ik kijk weer in dezelfde ogen als de vorige jongen, die mij de brief gaf. "Zo dus ie bent gekomen prinses" ik zeg niks en kijk hem vies aan. "Wat wil je van me!" roep ik boos. "Ssht, niet zo hard schat maar ik wil jou, jou voor mij alleen" Zegt hij met een sneaky lach. "waarom wil je mij? Ik heb toch niks fouts gedaan.." "Inderdaad, maar jij bent het zwakte punt van iedereen" "wie ben je?" Vraag ik. "Wie ik ben? Tja, remember toen je naar het bedrijf El Dahshan ging? Daar hebben jouw ouders met mijn ouders zich omgeroepen tot vijanden. En nu kom ik jullie 1 voor 1 vermoorden. Maar jou moet ik eerst zien te krijgen" ik kijk hem vies aan en geef hem een klap in zijn gezicht. "Wat wil je doen met mij" huil ik. Hij geeft mij een klap terug. Sla mij nooit meer a kehba wie denk je dat je bent kanker hoer" hij trekt me mee in zijn auto en we rijden naar een hotel. Dat zie ik aan de borden. "Stap uit" zegt hij. Ik stap uit en ren weg. Voor ik de weg op kan word ik al bij mijn arm gepakt. "Niet denken dat je weg kan gaan prinses, ik verlang naar je" Fluisterd hij in mijn oor en hij trekt me mee naar binnen. "Ik heb een kamer gehuurd" "onder welke naam" vraagt de vriendelijke dame. Ze lacht naar me, ik voel mijn ogen prikken en de dame kijkt me vol medelijden aan. "El Dahshan" hoor ik hem zeggen. "Kamer 345, bovenste verdieping" hij neemt me mee de lift in en hij zit al aan me. "Vieze idioot" roep ik. Hij slaat me en neemt me mee de kamer in. Hij doet de deur op slot. "Wat ga je met me doen?" vraag ik zo zacht mogelijk en bang. "Wat denk je schoonheid" hij pakt me vast bij me heupen en zoent me. Ik probeer hem van me af te duwen maar hij is te sterk en ik begin te huilen. Hij veegt mijn tranen weg en gaat verder. Hij doet zijn shirt uit en mijn jasje met mijn tshirt. Daarna trekt hij mijn broek uit en nu lig ik daar dan, bang eenzaam in mijn lingerie.. Hij doet zijn broek uit en komt op me liggen. Hij zoent me in me nek en raakt me borsten aan. Hij geeft er kusjes op en zuigt eraan. Opeens voel ik dat ik moet kotsen en kots over hem heen. "Gatver kanker hoer! Verdwijn! Nu! Je gaat zien, volgende keer kom je er niet van af! Opkankeren" ik schrik en pak me spullen en ren zo snel mogelijk weg naar een wc. Ik kleed me aan en spoel mijn mond en ren naar beneden via de trap. De dame lacht vriendelijk naar mij en zo te zien weet ze wat er speelde. Ik ren naar buiten naar een taxi en ga terug naar de stad. Ik koop snel wat eten en drinken en louboutin hakken en een mooi net strak jurkje. Ik ga terug naar huis en stap de taxi uit. Ik loop naar binnen maar het is pik donker. Ik doe de licht aan en zie ineens de hele familie. "SURPRISEEEEE" roept iedereen. Ik krijg een grote bigsmile en vergeet even alle dingen die ik heb meegemaakt. Na iedereen te hebben begroet ren ik naar boven en trek een mooi strak net jurkje aan, lichte makeup, sieraden en louboutin hakken. Ik voel me nu echt een prinses! Ik loop terug naar beneden en maak wat eten klaar en leg het op tafel. Hele bord vol koekjes, thee, cola, ice tea, frisdrank ligt op tafel. En iedereen vermaakt zich. Maar dan komt mijn broer met een MAC TAART! "OMG REDOUAN DIE TAART IS ZO MOOI!!!" ik ren op hem af en knuffel hem. Mijn tante komt ook naar mij toe gelopen. "Gefeliciteerd mooierd! Je bent prachtig geworden, wou dat ik een dochter had. " "Shokran gelti" en ik knuffel haar. Ik hou echt van mijn tantes, Fatima en Imane. Met de andere 2 heb ik niet echt een goede band, sinds ik klein ben kijken ze me al vies aan. Het zijn de zussen van mijn vader, mijn vader zei altijd dat ik er niet op moest letten omdat ze gemeen zijn. En daar stemde ik in mee. Mijn andere tantes Fatima en Imane hebben mij altijd gesteund, het zijn de zussen van mijn moeder, ik hou echt van ze! Mijn ooms kan ik wel weer mee goed overweg. Ibrahim, Saiffedinne en Soufiane zijn de broers van mijn moeder. We hebben echt een grote familie. Ziyad en Salim zijn de broers van mijn vader, ook top mensen! Hun doen mij niks kwaad, zelfs hun mogen hun eigen zusjes niet maar ja ze zijn wel welkom want het is en blijft familie. Mijn beste vriendinnen Samira, Leyla en Sarah komen naar me toe gerent. "GEFELICITEERD SCHATJE!" roepen ze. Ik lach en ik krijg al cadeaus in mijn hand geduwt. "Maak open ! Yallah habibiiiiiii" schreeuwt ze in mijn oor. Ik lach en maak de cadeaus snel open. "OMG MAC MAKEUP! EN SIERADEN, MICHAEL KORS TAS OMG DANKJEWEL IK HOU VAN JULLIE" ik geef ze allemaal kusjes op hun wangen en een groepsknuffel. Ik voel me echt goed.

Nog steeds niet wetend wat mij te wachten staat. En dat de beste vrienden of familie je verraders kunnen zijn. HINT

Na een drukke dag, en tafels aan cadeautjes, geld en kaarten te hebben gehad. En niet te vergeten die lekkere taart te hebben gegeten. {zie omslag}
Is het eindelijk tijd om lekker naar bed te gaan maar voor dat ik dat doe, stap ik eerst nog even onder de douche en denk ik even na over die rare jongen. Hoe is hij uberhaupt binnen gekomen? Er staan toch bewakers? Hoe hebben die hem binnen gelaten.. Zal ik het vertellen aan mijn broers of niet en maar de gevolgen afwachten?

Wat vinden jullie, moet ze het vertellen aan haar broers. Of moet ze het niet vertellen en maar de gevolgen afwachten? Let me know. Ideetjes zijn welkom! Kan wel inspiratie gebruiken, thanks voor het lezen! X

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu