013

7.5K 298 13
                                    

Ghislaine's perspectief again.

Ik word wakker en zie dat het 10 uur is. Eindelijk, ik ga vandaag shoppen. Heb echt nieuwe kleding en schoenen nodig pfoeee. Dit kan zo niet langer. Ik stap mijn bed uit en ren naar de badkamer. Ik ga in bad en rust even uit, een halfuurtje later ga ik uit bed en stap even onder de douche om mezelf helemaal af te spoelen. Na het douchen droog ik mezelf af en trek een rode lingerie setje aan, een croptop met erboven een wit blousje, een skinny jeans broek met overal gaten. Ik loop naar mijn eerste hoek toe, de makeup hoek. Ik doe wat mascara op, foundation heb ik niet nodig heb al een mooie huid van mezelf. Ik teken mijn wenkbrauwen ietsje bij en doe zacht rode lippenstift op. Mijn witte tanden stralen eruit. Daarna loop ik naar de schoenenkant en doe louboutin sneakers aan. En dan naar mijn sieradenhoekje, ik doe een mooie zilveren ketting een zilveren enkelbandje en een armbandje. Zo staat perfect en nu als laatste mijn jasje. Ik pak een mooi zwart jasje en trek het aan. Ik doe nog even wat argan olie in mijn haar dat ruikt naar meloen. Hmmm heerlijk. Ik spuit nog even een armani luchtje op en pak mijn MK tas. Zo alles is compleet perfect. Ik loop de kamer uit en zie ineens 2 hoertjes voorbij lopen. "Wat een hoer, en kijk haar opscheppen met die kleren goedkope slet." Dat laat ik me geen 2 keer zeggen en loop naar de 2 meiden toe. "Uh wat zeiden jullie?" "Dat je een goedkope slet bent!" Ik pak hun bij de haren vast en maak van mijn hand een vuist en stomp ze gewoon in elkaar. "Jammer dat je vergeten bent dat ik de dochter ben van de baas hier, SLET" ik loop weg op mijn gemak naar mijn vaders kantoor. Ik klop aan. "Binnen" ik loop naar binnen en loop naar mijn vader toe. "Wewaaa, ik ga straks shoppen met Laila, Nawal en Saloua!" "Benti hier heb je geld, doe voorzichtig en koop leuke dingen en ga nog even ergens eten en bel familie als er iets is ja?" Ik kijk hem aan en glimlach. "Ja papa" ik geef hem een kus op zijn wang en hoor 3 stemmen. Ik zie mijn nichten binnen lopen. "LAILAAA SALOUA NAWALL" roep ik en knuffel ze hard. "Tfoe ik wil niet dood hoor laat me los" roept Nawal lachend. "Hahah heb jullie gemist!" "Wij jou ook schat, kom dan gaan we er een gezellig dagje van maken!" Ik knik en loop met ze mee. "Doei papa" "veel plezier benti" ik loop snel weg achter ze aan en we stappen een taxi in richtig de stad. We stappen de taxi uit en we lopen meteen naar de eerste winkel, feelings. Ik koop wat nieuwe skinny jeans met gaten, en een leuk nieuw jasje. Mijn nichten zijn nog steeds bezig met passen en ik reken alvast af. Ineens hoor ik een scheur geluid. "Nawal, gaat alles wel goed?" vraag ik lachend. "Kom eens naar binnen!" Ik kom haar pashokje in en ze fluisterd in mijn oor. "Ik ben zojuist letterlijk in deze broek gescheurd.." Ik lach haar uit en doe snel de broek weer aan zon broekhanger ding ofzo. {ja je weet wat ik bedoel} ik hang het snel terug en ze kijkt me dankbaar aan. Al mijn nichten rekenen af en we lopen weer naar de volgende winkel, bershka. Ik zoek wat met mijn nichten dezelfde outfit, uiteindelijk hebben we het. Een babyblauw blousje, met een witte skinny broek zonder gaten en een wit jasje. We rekenen weer af. "Zo nu alleen nog schoenen, bijpassende sieraden en dan gaan we wat eten" zegt Laila. We knikken en lopen gewoon maar de V&D in. We lopen naar de sieraden en we nemen dezelfde zilvere ring, en ketting. Weer rekenen af en we lopen een hele dure schoenen winkel in. Ik kijk me ogen rond, wow het is zo mooi, netjes, maar vooral duur hier. Ik word wakker door gegil van Saloua. "KIJK DEZE SCHOENEN!" we lopen naar haar toe en we zijn gewoon verliefd op die schoenen. Louboutin hakken en royaum sneakers! We pakken onze maten en we kopen het. We lopen met volle tassen naar een restaurantje en we bestellen eten. Ik kijk rond en richt mijn ogen op 2 mensen. Huh.. In een klap voel ik me verraden, en ik voel mijn ogen prikken maar ik hou me in.

Willen jullie weten wie het is? Komt lekker bij de volgende vervolg 😜

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu