Ik word wakker en kijk om me heen. Ik zit in een kamer, met allemaal lingerie, strakke jurken, hakken en een grote bed met een douche-cabine. Het is hier wit en netjes. Where the F am I? Ik probeer op te staan uit m'n bed en zie dan dat ik vastgebonden zit. Ik roep heel hard 'HELP' de deur gaat open, en kijk recht in 2 blauwe ogen. De ogen van Rayan.
Flashback
Ik neem afscheid van mn vriendinnen en knuffel ze.
"Zal ik je brengen Ghislaine" zegt Samira
"Neenee, ik red het wel. Ik bel je als ik thuis ben, goed?"
"Is goed schat, doe voorzichtig! Als er iets is meteen bellen"
"Doe ik, shokran hbibi"
Ik loop richting huis en thuis aangekomen zie ik een bekende auto. Oeff, toch niet weer mijn neven hier. Wordt er nu wel moe van, ze zijn er al ongeveer een week. Als ik de deur open heb gemaakt sta ik oog in oog met Rayan, zijn heldere blauwe ogen. Hij komt waarschijnlijk net de wc uit. Hij blijft me aankijken met een verbaasde maar toch verraste blik.
"Ik dacht dat je nooit zou komen, zine inou" vertelt hij met een duivelslachje
Ik kijk hem bang aan, maar verzet me toch. Hij moest eens weten hoe ik werkelijk ben.
"Als ik had geweten dat jij hier was, was ik nooit gekomen. Dag Rayan"
Ik loop weg maar al snel voel ik dat een hand mijn arm vastpakt. Ik wil schreeuwen maar op dat moment zet hij gauw één hand op mijn bil en zoent me, recht op me lippen. Ik probeer hem van me af te duwen en schop hem onderuit.
"Ik krijg jou nog wel eh zine inou. Ik zal jou krijgen. Het is IK of NIEMAND. Onthoud dat"
Met een laatste blik kijk ik hem aan, bang.. Terwijl hij mij een knipoog geeft met valse liefde. Als het echte liefde was zou hij dit nooit gedaan hebben, mijn bloedeigen neef..
Einde flashback
"Ewa zine inou"
Ik kijk hem lelijke aan en draai mijn hoofd. Hij komt naar me toe gelopen en knikt uitdagend naar me. Ik draai me hoofd weer om, hij pakt mijn hoofd vast en draai het zijn richting op.
"Als je nu niet doet wat ik zeg gebeuren er erge dingen"
Van schrik laat ik mezelf over, en draai zijn kant op. Ik kijk hem aan.
"Binnenkort ga jij scheiden van die ezel, en trouw je met mij. En als je dat niet doet, geloof me het zal erger worden dan dat je me vrouw wordt"
Wat een vieze vuile rat. Hij moet 1x aan Yassine komen en hij is dood.
Hij streelt over me borsten, en streelt over me wang. Hij kijkt me verleidelijk aan."Haal je handen van me af, viezerik!"
"Ik weet dat je het wilt, maar geen zorgen. Ik wil het ook en zal het rustig aan doen, trouwens dat hoeft niet meer. Je bent al gedaan door Yassine, die hier naast een ander wijf loopt te naaien"
"Dat is helemaal niet waar!"
Oke misschien heeft hij toch gelijk, ik bedoel ik zag Yassine met een kehba.. Wie zegt dat dit niet waar is...
"Wil je zien?"
Ik knik ja. Hij maakt me los en pakt me vast bij me arm. Hij opent de deur, en tot mijn schrik zie ik daar Yassine staan met een ander meisje, zoenend.. Op elkaar, en het ergste nog in haar. Hij heeft niks in de gaten en richt zich volledig op haar. Het zelfde meisje, als toen bij de tankstation. Er glipt een traan uit mijn oog, die langzaam naar beneden rolt. Mijn eigen man.. Hoe kan mijn eigen man dit mij aandoen? Na alles.. Ik dacht dat we het leuk hadden samen, en met het liefde bedrijven kwam hij ook niks te kort, maar blijkbaar ben ik dus niet genoeg voor hem.
"Ey Yassine, kijk eens"
Yassine kijkt onze kant op, en ziet mij staan. Hij gunt me een blik, een blik hoe je kijkt naar meisjes die je wilt. In zijn ogen ben ik net als die kehba, ik ben zijn geliefde niet meer. Er rollen nog meer tranen over mijn wang en ik loop weg. Boos loop ik weg naar de kamer waar ik vandaan kwam. Als ik de deur open zie ik ineens een ander stel, een man en een vrouw. Je weet wel wat ze doen.. Ik besluit weer weg te lopen en onderweg richting de keuken zie ik een leuk jurkje, toch nog iets om me lichaam te bedekken. Ik besluit het aan te trekken en verder te lopen naar de keuken. Na alle kamers bezocht te hebben, heb ik eindelijk de keuken gevonden. Het is zo groot, bruin wit achtig, netjes, nieuw en schoon. Wauw, het is fantastisch. Maar toch ik moet hier snel weg komen.
En ik heb geen idee hoe..
Woorden: 813
Datum van publicatie: 4/02/2016.
Tijd: 13:09Stem op dit vervolg.
25 stemmen = verder.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.