Tot mijn verbazing zie ik daar Yassine zitten met een meisje, en ze hebben het hééééél gezellig samen. Ik richt me maar weer op mijn nichten, ik laat deze dag niet verpesten door die twee! Maar toch kijk ik naar Yassine en ineens kijkt hij ook naar mij. Ik geef hem een dodelijke blik en ik zie spijt in zijn ogen. Ik richt me van hem af en eet mijn eten en meng in het gesprek van mijn nichten.
"Dus hebben jullie al een vriend?" vraagt Nawal.
"Nee" roepen we allemaal.
"Ik wacht tot de juiste, een goede, normale, iemand die je beschermt ookal wil je het niet, iemand die van je houdt zonder grappen, iemand die alles voor je over heeft, ookal overdrijft hij. Iemand die een echt gezin wilt stichten en serieus is zonder dat 16 jarige gedrag." Ik kijk mijn nichten aan en allemaal zeggen ze "Amen, deze chick heeft gesproken" ik glimlach. "Ik ga even naar de wc" mijn nichten knikken en ik sta op. "Niet te lang doen he?" "Neenee ben optijd terug joh ik moet niet poepen ofzo" ik loop richting de tafel van Yassine en pak drinken van hun tafel en gooi het over hem heen. Ik zie dat hij boos kijkt, maar of het me boeit? Nee. Ik loop naar de wc en laat al mijn tranen stromen. Na een paar minuten was ik mijn gezicht en maak het droog. Ik loop terug naar mijn nichten. "Jeetje, en jij moest niet poepen?" Ik lach en schud met mijn hoofd van 'nee'. Ik zie dat Yassine en zijn hoer al weg zijn, maar eerlijk die kop van die hoer kwam me wel bekend voor. Ze lijkt op dat ene meisje die ik inelkaar sloeg omdat ik zogenaamd een goedkope slet was. Maar ja kan me ook vergissen, laten we er van uitgaan dat die hoer zijn zusje is. Maar dat betwijfel ik. Na het eten betalen we allemaal een kwart. "Zullen we nog naar KFC? Ik heb nog honger" zegt mijn nicht Saloua. We lachen haar allemaal uit en knikken. We lopen naar de KFC en bestellen een bak kip. Zo lekker dit, hiervoor mag je me wel wakker maken hoor. Ik hoor getril en pak mijn telefoon eruit, Yassine belt. Ik neem op en loop snel naar buiten. "Ghislaine? Zullen we straks even praten, het is nodig." "Haha praten met jou? Er valt niks te praten" "Jawel, alsjeblieft Ghislaine! Laat me alles uitleggen.. " "hmm misschien, kom maar vanavond naar mijn kamer toe en klop 5 keer. Zodat ik zeker weet dat jij het bent" "Oke is goed" ik hang op en loop terug naar binnen en eet weer lekker mijn kip op. "Blijven jullie slapen?" Vraag ik. "Als dat mag of kan?" vraagt Saloua. "Tuurlijk! Ik bied het toch aan, gezellig." Na een tijdje, het is nu ongeveer al 11 uur. Te laat dus maar maakt niet uit. We nemen een taxi richting de shishalounge en we betalen de taxi bij aankomst. We lopen naar binnen en zien hoertjes op jongens hun schoot zitten, terwijl die jongens rustig door poffen. Ik voel een hand op mijn schouder en draai me om. Ik wenk naar mijn nichten dat ze alvast door moeten lopen, hun vinden het hier niks, dat weet ik. Ik zie een jongen voor me staan en hij probeert zijn ze3ma goede charmes in te zetten terwijl ik droog kijk. "Keertje afspreken schoonheid?" Ik lach en geef hem een vuist, " en nou oprotten. " zeg ik. "Ik krijg jou nog wel hoer" ik loop terug naar hem. "Wat zei je? Ik kan erbinnen no time voor zorgen dat jij nooit meer in 1 shishalounge komt dus let op je taal meneertje" ik geef hem nog een extra stomp en iedereen lacht hem uit en moedigt mij aan. "Was foute keuze van je man, is dochter van El Amrani. De baas hier" hoor ik een jongen zeggen. "Had dat eerder gezegd man, zat bijna in de problemen" hoor ik hem als laatste zeggen. Ik zoek mijn nichten en kom erachter dat ze gewoon in mijn kamer zitten. Ik open de deur."Kom mee, ik laat jullie je kamer zien." Ze lopen achter me aan en ik open een kamer, " hier kunnen jullie met zijn 3en overnachten. En vanavond kom ik er ook nog bij. " ze leggen hun tassen neer en ze ploffen meteen op het bed. "Doe voor niemand de deur open, en vraag eerst naar hun naam. En zet de deur op slot" zeg ik en ze knikken. "Goedzo je weet nooit waar ze hier instaat zijn" "jaa mevrouwtje, niet ze3ma leraar spelen eh bolle" ze lachen en pakken hun telefoons. Voordat we gaan slapen maken we nog een paar selfies en vallen daarna in slaap.
Next vervolg is coming.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.