059

3.4K 193 27
                                    

Pov Yassine

We zitten in de auto onderweg naar de bestemming, kan eerlijk gezegd niet wachtem tot we er zijn. Ik heb haar verteld dat ze zich niet mooi hoefte aan te kleden of op te maken, ze zei meteen dat ik gek in me hoofd was maar uiteindelijk stemde ze er toch in mee.

Meskiena ze is zo zenuwachtig en ze kan niet tegen verassingen, ze haat het echt. Ze wilt altijd alles meteen weten.

Ik leg mijn hand op haar been, en kijk haar vanuit mijn ooghoeken aan.

"We zijn er bijna over een kleine 20 minuten" zeg ik terwijl ik verder over haar been wrijf.

"Uff dit duurd eeuwen" zegt ze terug en ze laat een diepe zucht.
"Ik haat verassingen Yassine, dat weet je!"

Ik lach stiekem naar haar toe en vertel dat ze het echt leuk gaat vinden. Bij de stoplicht kus ik haar even snel en als de stoplicht op groen staat focus ik me weer op de weg.

Mijn vrouwtje, na al die moeilijke jaren is ze mijn vrouwtje.. ik ben gezegend met zo'n vrouw aan mijn zijde.. ik ben de gelukkigste man op aarde.

--20 minuten later--

we zijn eindelijk aangekomen op de bestemming en ik zei tegen mn vrouwtje dat ze een blinddoek op moet doen en dat deed ze. we liepen een veld op en daar staan alle familieleden en vrienden van ons met een paintball pistool in hun hand. ik doe de blinddoek voor ghislaine haar ogen af.


pov ghislaine

yassine deed de blinddoek weg en ik zie letterlijk iedereen waar ik van hou met een paintball pistool in hun handen. ik werd helemaal actief en groette ze allemaal en pak een pistool uit de bak ( ik weet niet hoe ik het moet noemen hahahaha maar jullie begrijpen me wel ) en schoot hun helemaal onder de verf. na een leuke dag te hebben gehad gaat iedereen weer naar huis en gingen ik en yassine nog even naar restaurant vandaag in utrecht. iedereen keek ons aan hahahaha. gwn hsouma maar maakt niet uit. daarna zijn we weer naar huis gegaan. toen ik de deur van ons huis open deed vielen me 2 kaartjes op op de deurmat ( jullie weten wel wat ik bedoel ) ik pak die 2 kaartjes en zie dus dat het vliegtickets naar dubai zijn. omgggg yassineeeee gaan we naar dubai???? ik draaide me om en wat ik zag kon ik niet geloven...........







hahahahahah i know ik ben gemeen. ewa lezersss zoals ik jullie heb belooft hebben jullie weer een nieuw deeltje van mij. ik ga speciaal voor jullie proberen elk weekend iets te publiceren omdat ik veel van jullie hou. alleen is er 1 ding wat me is opgevallen en dat is dat ik weinig reacties en stemmen binnen krijg. en dus is mijn vraag aan jullie wat vinden jullie van dit boek moet ik doorgaan of stoppen?????

kusjessss m_marokkaantje aka manar

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu