Ik loop mijn kamer uit en geniet van het warme temperatuur die ik al voel vanuit de raam. De zon schijnt precies naar binnen, heerlijk. Anouar zijn hoofd zitten precies tussen de houten relingen van zijn box.
"Wat is er aapje" zeg ik lachend.
Hij kijkt me aan, en begint te lachen met open mond en met zijn beentjes te trappelen. Lachend kijk ik hem terug aan.
"Lekkerding ben je ook" zeg ik verliefd tegen Anouar.
Deze kleine, is vanaf het begin al echt een aapje. Hij klimt overal op, lacht overal van, en altijd trappelen met zijn beentjes. En dan niet te vergeten, het smerige slijm dat uit zijn mondje slingert... Maar ik ben dol gelukkig dat ik mezelf moeder kan noemen, ik ben zo verliefd op hem, niet normaal. In de douche mis ik hem al, en oh ik moet nog douchen..
Ik besluit snel te gaan douchen zodat ik weer eerder bij Anouar ben. Ik kleed me om en stap onder de warme douche. Ik was mijn haren snel, en na 10 minuutjes stap ik de douche uit. Ik droog mezelf af, en kleed me snel om in een zwarte blouse, met een strakke witte rok boven mijn knieën, en tot het midden van mijn blouse. Ik draai de deur open, en loop meteen naar Anouar, ik kijk de kamer rond maar zie geen Anouar.
Die is dan vast weer uit zijn box gekropen, die komt later wel tevoorschijn en bovendien zijn alle deuren op slot. Ik laat mijn haren netjes over mijn lichaam hangen, en een mooie ketting doe ik om, beetje make-up en klaar.
Ik wankel naar beneden en daar zie ik dan mijn twéé mannen, samen spelen op de kleed. Ik blijf er dromerig naar kijken.
"Ga je ook zometeen mee lopen?"
Yassine kijkt me niet goedkeurend aan, wegens mijn kleding. Dat zie ik meteen al aan zijn kop.
"Nee ik kan niet meelopen, heb zometeen een vergadering. En jij trekt dat uit" zegt hij jaloers.
"Yassine kom op, het is bloedheet en bovendien loop ik met een kind!" zeg ik quasi boos.
"Pff.. Voor deze ene keer dan.. Ik wil niet dat ze denken dat je goedkoop bent en dat al die jongens op je geilen als hyena's"
"Yassine je weet dat ik daar geen aandacht aan schenk. Ik wil gewoon even lopen met dit warme weer, en als het mag zou ik het ook prettig vinden om even boodschappen te kunnen doen."
Hij knikt ja-schuddend, en speelt meteen verder met Anouar. Ik loop maar de keuken, en maak snel een ontbijtje voor ons. Lekkere zelfgemaakte croissantjes, en kleine pannekoeken.
"Yassine kan je Anouar in zijn eetstoel zetten"
"Ja is goed schat" hoor ik van de andere kant.
Tegenwoordig gaat het tussen mij en Yassine echt heel goed, vergeleken eerst. We maken bijna geen ruzie meer, ik bedoel het is verminderd.. Sinds Anouar er is, zijn we nog closer geworden. Het maakt me wel gelukkig, een echte familie.. Anouar is trouwens al 7 maanden oud, en ik kan niet wachten op een nog een kindje, alleen Yassine wilt wachten. Pff, mannen toch.
Ik dek de tafel en zet de pannekoeken en croissantjes op de tafel neer. Bewonderend kijkt Yassine me aan, hij mag boffen met zo'n vrouw he.
"Ghislaine, ik ben echt gelukkig met je, wist je dat?"
Ik kijk hem verliefd, blozend en lachend aan. Ik voel me niet om m'n gemak, maar dat heb ik vaker en dat vind hij zo leuk aan me.
"Nee wist ik niet"
"Je wist het wel bolle"
Ik barst in lachen uit en waarop ik antwoord..
.. "ja kijk hoe jij mij altijd aankijkt, dan weet ik dat wel he"
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.