064

3.1K 165 24
                                    

Ghislaine

Nadenkend kijk ik Yassine aan die de kamer uitloopt. Hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd, ik hou ervan als hij dat doet, het geeft me een gevoel van respect en liefde. Yassine heeft mij altijd al gerespecteerd, en nooit zal hij iets doen wat hij niet wilt doen.

Althans.. dat denk je Ghislaine.

Toch vraag ik me af wie die Jalysha nou echt is, ja ze is de ex van Yassine maar haar karakter. Hoe zit ze in elkaar en wat is ze van plan? Er zit hier sowieso niet iets goeds snik. Er zit hier een luchtje aan, en vroeg of laat zal ik erachter komen. Maakt niet uit hoe, maar ik zal erachter komen, en dat zweer ik op Allah. Ik zweer niet snel op Allah, alleen als ik het zeker weet, maar dit keer weet ik het zeker wollah.

Ik schud de gedachtes van me af en ruim snel even deze kamer op en bel dan naar mijn schoonmoeder. Ik hou echt van haar, ze is zo lief. Ik ben gezegend allemaal dankzij Allah swt. "Benti, hoe gaat het is alles goed daar?" "Jaa, alles gaat goed a yemma" "Is Anouar er ook?" vul ik erachter aan. "Ja, ik zal hem geven schat" "Is goed, shokran" "Mwekaodkeksowos" hoor ik brabbelen aan de telefoon. "Blebleble" ik lach stiekem en meteen is het stil. "Anouar, met mama. Gaat het goed lieverd? Mama mist jou!!" "Papa ook" hoor ik achter me. "En papa ook" zeg ik oogrollend. "Mmmm" hoor ik. "Mmmma" "Jaa mama, zeg mama" "Mmmmmmmmm" hoor ik heel lang. Ik barst in lachen uit en zeg hem nog een keer mama. Dit hebben we zovaak geoefend, hoe kan hij dit nou vergeten zijn. "Ohh, benti ik ga naar het zwembad met jouw moeder, Anouar en nog een nichtje van Yassine" "Is goed! Veel plezier en kusjes van Yassine en mij!" "Kusjes terug, we bellen snel weer en doe voorzichtig" "Doen we, doeei!" ik leg af en leun naar achter en kom terecht op het bed. Oke ik dacht dat Yassine hier was, maar blijkbaar niet.

Yassine

Echt klote zooi, hoe de fuck kan Jalysha hier zijn. Zogenaamd achterna gevlogen, hoe wist ze überhaupt dat ik hier naar toe ben gegaan, wollah dat mens is gek. En het zal me niet verbazen als ze straks nog gekke shit uithaalt ook. Zo is zij, ik kwam die jaren amper van haar af. Tot ik Ghislaine ontmoette, toen was het ineens gestopt. Maar ergens heb ik al een idee... en wat voor idee zien jullie wel later.

Nog even een kort deeltje, wat voor idee heeft Yassine en wat is zijn vermoeden hihi. Wat zal Ghislaine breken en wat zal het redden om hun huwelijk nog door te laten gaan? 😳

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu