026

5.5K 266 18
                                    

                Yassine's pov

Ik pak me telefoon en word gebelt door m'n werk. Ik neem op en er word gezegd dat ik moet werken. Shit, en de date met Ghislaine dan? Ze heeft zich vast al helemaal omgekleed en opgemaakt. Ik verzin wel een smoes.

"Ewaa, ik kan niet man moet me moeder helpen" zeg ik zo min mogelijk verdacht.
"Aii, ik zoek iemand anders wel, kom je morgen weer werken dan. Heb je nodig"
"Is goed, tot morgen" zucht ik.

Ik pak me telefoon en zie nog geen appje van Ghislaine. Oke mooi, ze heeft dus niet afgezegd. Ik kijk naar de tijd, kwart voor 6. Ik loop naar de gang en trek mijn canada goose jas aan en mijn louboutin sneakers. Ik pak me auto sleutels en loop naar mijn BMW.

----------------------------------------------

Ik bel aan bij Ghislaine en hoor meteen luide voetstappen, ze heeft waarschijnlijk hakken aan. Ze doet de deur open en ik kijk haar aan. Mijn mond staat open van verbazing, er komt serieus niks uit.

"Wow.. Je ziet er echt prachtig uit" zeg ik maar om de stilte te onderbreken.

Ze heeft zwarte louboutin hakken aan, een zwart jurkje met diamantjes, haar haren heeft ze los hangen, ze heeft hele mooie krullen tot boven haar bil. Een chanel tasje, paar sieraden en wat veel makeup maar het staat haar perfect.

"Dankjewel, jij bent ook mooi." zegt ze verlegen.

Ze lacht naar me en we kijken elkaar aan. Ik pak haar hand en neem haar mee naar mijn auto. Ik zie dat ze bloost.

"Ik zeg het vaker maar je bent zo mooi en lief als je bloost" zeg ik lachend om haar te pesten.
Ze kijkt me boos aan, maar vlak erna schieten we allebei in de lach. Ik laat haar zitten in de auto en pak snel uit de achterbak een grote bos rozen en chocola. Ik loop naar haar toe en geef het aan haar. Ze krijgt glinsterende ogen.

"Omg Yassine, dit hoefte je toch niet te doen! Ik hou van je Yassine" voor even kent ze geen schaamte, gelukkig wijst ze me niet af. Ik was al zo onzeker stel dat ze het lelijk vond ofzo. Ik doe haar deur dicht en stap zelf ook in. Ik zet een beetje muziek op en rij naar een restaurant. Ik kijk haar de hele tijd aan, ze is zo mooi. Telkens als ik bij haar ben doet ze echt wat met mij.

"Kan je het zien" vraagt ze beschaamd.

Ik lach met me tanden bloot en antwoord 'ja, ik kan het zien'
Ze trekt haar hoofd weg en ik zie via de spiegel dat haar wangen rood zijn. Na een halfuurtje gereden te hebben komen we aan bij een mooi restaurant. Ik stap uit en doe snel haar deur open. Ik pak haar hand en we lopen samen naar binnen. Ik zie mensen ons aankijken en ik hoor ze praten van "Wat een mooi, leuk, lief koppel" en ook "Wat een kut koppel dat meisje is fucking lelijk, heeft hij aids in zn ogen?"

Ik moet ervan lachen.

My girlfriend can be a 10 for me and a 0 for you. But don't worry because she's mine and not yours.

Ik loop naar onze gereserveerde tafel met Ghislaine, we houden nog steeds onze handen vast. Ik laat haar zitten en schuif de stoel aan.

----------------------------------------------

Na al ongeveer een halfuur te hebben gepraat met elkaar komt ze tot een verhaal.

"Ik moet je wat vertellen" ik schrik en kijk op.

"Vertel het, ik ben te vertrouwen. Ik zal je steunen, wat het ook is."
"Ik eh.. Ik word uitgehuwelijkt me vader heeft al een man en ik wil niet met hem mijn leven delen." Ze doet moeite om niet in tranen uit te barsten en ze vertelde alles in 1 adem. Ik kijk haar bezorgt aan, met medelijden. Ik krijg steken in mijn hart. Ghislaine moet trouwen met iemand anders. Ach waar pieker ik over ik vind haar niet leuk toch? Ergens voel ik me wel jaloers, weet niet hoe maar ik ben jaloers.. Ze krijgt vochtige tranen en het enige wat ik kan doen is fluisteren dat het allemaal wel komt..

Wat het natuurlijk niet komt. Of toch wel? Wie weet...

Zal ik mijn gevoelens aan haar verklaren of niet? Nee. Ik moet eerst mijn werk aan haar vertellen, straks vind ze het niet goed en stel dat we gaan trouwen gaat ze scheiden ofzo.

"Ghislaine?" mompel ik zacht.
Ze kijkt op en knikt.
"Ik moet je wat vertellen"
"Wat dan?" vraagt ze nieuwschierig.

"Ik uh, eerst één ding. Ik werk, ik verdien veel en genoeg om alles te onderhouden. Alleen is het werk wat ik doe niet zo heel leuk. Ik doe namelijk aan drugs brengen naar huizen, waarvoor ik moet reizen afentoe en werk ik bij een hoeren/vrouwenhandel."

Haar ogen worden groot, je kan zien dat ze boos kijkt en dit niet heeft verwacht. Ze verdiend ook niet zo'n man als ik, ik bedoel ik heb het gedaan met sommige vrouwen, puur voor mijn lust. Maar dat ga ik haar niet vertellen..

"Dus je doet het me ZE?" roept ze boos.
Iedereen kijkt ons aan en ik kijk om me heen.

"Stil niet zo hard Ghislaine!"
"Nee ik doe HET niet met ze!"

Ze begint te huilen en mompeld wat in haar zelf. Het enige wat ik hoor is "waarom zit alles tegen" en "nooit gaat iets goed"

Fuck, wat bedoelt ze hier mee? Ik laat de liefdesverklaring wel achter me.. Straks denkt ze nog dat ik haar gebruik nu ik het heb vertelt over de vrouwenhandel.

"Wil je me naar huis brengen?"

Ik zucht, dit bedoelde ik dus. Ik heb jet verpest, alles zit tegen. Het meisje die ik denk ik wil, wilt mij niet meer.

"Ja is goed, kom."
We lopen naar de auto en ik kijk haar al die tijd niet meer aan, ik durf haar niet meer aan te kijken. Ik kijk boos voor me uit. Ik zie dat zij telkens oogcontact zoekt maar ik het negeer het.

"Yassine, ik ga nog even naar de wc oke"

Ik knik en stap in de auto. Nu boeit me niks me meer. Na 10 minuten is ze er nog niet. Waar blijft zij man.

Ik pak me telefoon en bel haar. Ik hoor haar telefoon trillen in haar tasje.

"Tuurlijk die heeft ze hier gelaten ofc."

2 minuten later komt ze eindelijk, ze heeft een arrogant gezicht gekregen. Ik ga er niet eens op in.

En ja, het enige wat ik kan zeggen..
Niet alles gaat zoals Ghislaine het wil. Ze gaat het nog moeilijk krijgen.

Woorden: 1105
Stem op mn verhaal.
Gepubliceerd op: 7 januari 2016.

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu