023

5.6K 267 10
                                    

Ik zeg alvast ik heb geen inspiratie HAHAHA dus dit vervolg slaat nergens op oke ty

Samira perspectief.
We lopen Ghislaine's kamer in en gaan zitten op haar bed.

"Ik heb vragen voor je en je moet ze eerlijk beantwoorden oke, ik weet dat je iets van haar wilt!"

Hij knikt "Kom maaar opp"

Vraag 1: Wat vind je van Ghislaine?
" Ik vind haar perfect, meer woorden heb ik niet nodig."

Vraag 2: Vind je haar leuk?
"Jawel"

Vraag 3: Zie je een toekomst met haar?
"Als het wederzijds is wel.. Ik ga niet met haar trouwen omdat het MOET. Maar ik wil het nog wel ff uitstellen man"

Vraag 4: Zou je haar ooit pijn doen?
"Met slaan niet"

Vraag 5: En met vreemdgaan en that shit?
"Nee, ook niet. Ik zal haar behandelen als een prinses"

Vraag 7: Ben je bereid om mij als je lieftallige bonusschoonzus te zien
"HAHAHAH tuurlijk!"

"Nou dat waren de vragen, je bent helemaal goed gekeurd. Maar je mag haar echt nooit pijn doen ze is mijn beste vriendin" zeg ik beschermend.

Hij kijkt me aan en lacht.
"Nee tuurlijk ga ik haar geen pijn doen. Ik ken haar niet zo heel goed maar ik weet zeker dat dit mijn mektab is."

Ik lach naar hem "Awh wat lief, ik weet dat je haar wel ziet zitten maar iets houd je tegen' zeg ik fel.

Ik zie dat hij twijfelt en meteen weg kijkt. 'Ik zal goed voor haar zorgen' zegt hij op een vreemde manier.

"Hmm okee" zucht ik en kijk hem onderzoekend aan. ik schiet in de lach en hij ook.

"Super tofff, gaan we weer naar beneden?" hij zucht.

"Nee, ik heb nog een vraag. Ken je Sarah al lang?" zucht ik.

"Ja redelijk, 2 jaar ofzo maar ik ga nooit met haar om tot dat ik zag dat ze hier vaak komt en vriendinnen is met Ghislaine nu trek ik ook wat meer met haar op"

Ik knik "we gaan naar beneden, terug naar je ware liefde." Hij lacht.

"Je mist haar wel eh"
"Hahaha hou je bek eh tamza"

We lopen naar beneden en Yassine gaat weer rustig naast Ghislaine zitten. Hij slaat zijn arm om haar heen en ik knipoog naar haar. Ze weet precies wat ik bedoel. Ik pak 4 glazen cola en 2 bakken met verschillende chips, die we nog over hadden. Ik loop naar de woonkamer en leg het op tafel.

"Welke film gaan we kijken?" vraag ik luid.

"Weet niet kies kerstfilm ofzo, i dont know."
"Hmm oke" roep ik.

----------------------------------------------
Yassine perspectief.

Als ik eindelijk rustig en chill naast Ghislaine zit wenkt Samira dat ik mee moet komen met haar. Wat zal er nu weer wezen. Ze kijkt me met een blik aan waarvan je zou denken, die gaat me vermoorden.. Letterlijk.

Ik sta op en loop naar haar toe. We lopen naar boven richting Ghislaine haar kamer. Ja ik weet toevallig dat het haar kamer is, haar kamer is de enige die zo mooi, netjes en nog lichtblauw is.

Samira gaat zitten en ik ga er ook maar bij zitten. Meteen begint ze met praten.

"Ik heb vragen voor je en je moet ze eerlijk beantwoorden oke, ik weet dat je iets van haar wilt"

Ik schrik en kijk haar meteen aan.
Hoe weet zij dit nu weer? Dat moest geheim blijven, ik weet nog niet eens zeker of ik wel met haar verder wil gaan. Ik wil haar niet of wil ik haar wel? Nee nee het mag niet. Maar ook weer wel. Hmm, ik besluit maar gewoon eerlijk te zijn. Na een tijdje zijn we eindelijk klaar, en pest ze me met Ghislaine. Uch

We lopen naar beneden en ik zit meteen naast Ghislaine, ik zie dat Samira haar een knipoog schenkt en doe alsof ik het niet heb gezien.

Ze zaten me dus blijkbaar gewoon uit te horen.

----------------------------------------------
' At home & Ghislaine pov '

"Benti! Ik moet met je spreken!" hoor ik mijn vader roepen.
"Uch wat nu weer, heb ik wat verkeerds gedaan?" ik blijf nog een beetje nadenken in mijn bed tot ik hard gebonk op de deur hoor.

"GHISLAINE! Ik heb je een halfuur geleden geroepen, waar blijf je!" Ik zucht en doe mijn Marokkaanse huisjurk aan en een slordige knot. Ik loop mijn kamer uit naar mijn vader.

"Wat is er wewaaa" roep ik hard. Hij kijkt me aan met een dodelijke blik van.

"Als je nog 1x schreeuwt leef je morgen niet meer. "

Ik snap zijn blik meteen en ben meteen stil. Oke misschien kan ik beter rustig gaan zitten. En vol zenuwen wacht ik af wat hij gaat zeggen. Ik speel speels met mijn ketting.

"Benti, wordt het niet eens tijd om opzoek te gaan naar een leuke jongen? Je bent 18, het wordt tijd om te trouwen."

Ik kijk hem vol ongeloof aan. Hallo ik ben PAS 18 ja. PAS!! En hij wilt me nu al uit huis hebben?

"Maar papa.. Ik.. Ik ben net PAS 18 geworden, ik wil hier blijven wonen met jou en mama." Hij zucht.
"Dat kan niet benti, je gaat een toekomst beginnen. Met een man. Jij wilt toch ook kinderen?" Ik slik.

"Nee liever niet, niet op deze leeftijd.. Nooit niet! Ik wil hier blijven!" me vader zucht weer, maar dan harder.

"Dat gaat niet oke, ik heb al iemand gevonden waar je mee kan trouwen.." hij kijkt me boos aan.

Hoe bedoelt hij? Gaat hij me nou gewoon uithuwelijken? Ik ga echt niet trouwen op mijn fucking 18e! Het is mijn keuze met wie ik mijn leven wil delen. Zonder liefde, ook geen huwelijk.

"Papa, zonder liefde ook geen huwelijk. Ik wil zelf MIJN man uitkiezen! MET liefde." Schreeuw ik hard.

"Ga naar je kamer! Je hoort niet zo te schreeuwen! NU" ik word een beetje bang van zijn opgehefte stem, en loop snel naar boven.

Ik ga op mijn bed zitten en barst in tranen uit. Ik wil nog lang niet trouwen! Hoe durft hij, na al die jaren ik heb ze gerespecteerd en nu willen ze MIJ uithuwelijken? Hij en mama hadden me belooft dat ze me nooit zouden uithuwelijken en gewoon zelf mijn man laten kiezen...

Dit is alleen het begin..

Stem op mijn verhalen en lees mijn andere boek ook even: A Cinderella Story
Dankjewel, en sorry dat ik het zo lang heb laten wachten met een vervolg plaatsen. Ik heb totaal geen ideeën meer, dus dit vervolg is onzin.

Iemand ideeën voor next vervolg, of die een vervolg voor mij wilt maken? Dan ben je meer dan welkom!

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu