Flashback
Ik sta oog in oog met mijn ex, Jalysha van de vroegere jaren. Verdrietig staat ze voor me deur, shit shit shit wat moet ik doen. Ghislaine is thuis, ik moet haar wel wegsturen en wat doet zij überhaupt hier? Verdomme!
"Wat doe je hier?" vraag ik verward. "Yassine, het spijt me zo erg!" "Wat spijt je Jalysha?" "Wow je weet nog wie ik ben en.. en.." ze barst verder in tranen uit. "Ik ben je komen volgen vanuit Nederland naar hier. Ik wil je zo graag alles uitleggen wollah Yassine wat ik deed was niet mijn bedoeling! Wollah echt niet!!"
"We zijn al 4 jaar later Jalysha, wollah laat het achterwegen. We waren jong, maakte fouten maar ik voel niets meer voor je"
"Maar.. Yassine.. wij zijn voor elkaar gemaakt" snikt ze aan één stuk door. "Ik hou van je Yassine, ik wil een toekomst met ons twee, wist je nog? Onze kleine Anouar en Jaleila.. " snikt ze nog steeds door haar tranen heen.
"Ewa Jalysha, tijden veranderen. Wollah heb hier geen tijd voor. Wij zijn niet mektab geweest, als wij mektab waren was dit anders afgelopen maar nee"
"Yassine, alsjeblieft geef me een kans!!"
"Mijn hart ligt niet bij Jalysha, niet meer. Mijn hart ligt al bij iemand anders, en daar zit het achter de tralies" "Yassine zeg dat niet. En wie is het? Ik maak haar af""Wie maak je af" hoor ik achter me. Shit, Ghislaine. Wat moet ik nu doen straks denkt ze ik heb contact met mijn ex wollah Allah help mij.
"Jalysha, mijn vrouw" verward kijkt ze naar Ghislaine. "Dat stuk mormel, is jouw vrouw?" "Dat stuk mormel, zoals jij het noemt is inderdaad MIJN vrouw en de moeder van mijn KINDEREN"
"K..k...kinderen?" Tranen glippen langs haar wang vanuit haar oog. Meskiena, ergens had ik wel medelijden maar ewa, heb een vrouwtje ben loyaal en kan me geen betere vrouwtje wensen. "Ja kinderen, meervoud, Jalysha. Sorry jij bent verleden tijd, en ik wil dat je weggaat"
Langzaam stapt ze weg, en Ghislaine kijkt mij goedkeurend aan. "Heb je goed gedaan schat, ik hou van je" ze geeft mij een kus op mijn mond en dan loopt ze weer weg opweg naar boven om verder schoon te maken. Ik kijk nog even naar Jalysha, die langzaam wegstapt. Ze kijkt nog even om en blaast een luchtkusje. Diep van binnen voel ik een steek, ze doet al die moeite en ik stuur haar weg. Maar ik kan niet anders. Ik heb mijn vrouwtje al. Maar mohim, ben allang blij dat Ghislaine niet boos was, dacht even dat dit het einde van mijn leven was wollah.
"Yassine?" Hoor ik boven aan de trap. Ik loop de trap op en meteen vliegen de vragen om mijn oren..
Einde flashback
Nu gaan we naar de flashback hoe het allemaal begon tussen Jalysha en Yassine, dit is het verhaal wat Yassine aan Ghislaine vertelde.
Flashback 4 jaar geleden.
"Ewaaa mootje, zet planning dan" roep ik stoned door de telefoon. "A sah, ben je al stoned" "Hahahah neee joh.." "Ik hoor het al, ewa 5 minuten en ik sta voor je huis" "Safe" ik hang op en kleed me snel om in wat fatsoenlijks en gooi water over mijn gezicht heen om wat nuchter te worden. Ik spuit een luchtje van gucci en doe mijn parajumper en louboutins aan. Ik hoor al getoeter en stap naar buiten en stap de auto in bij Mo. "Ewa heb je me pet hier nog" "Volgens mij wel a sah, kijk in voor laatje" ik opende het laatje en haalde mijn pet eruit. Ik zet mijn pet op mijn hoofd en voila, ben weer lekkerding. Moet echt naar de kapper met mijn haren wollah, alles is lelijk en lang, moet kort kort ben geen wijf yek.
"Wats planning nu dan" "Ewa vrienden wachten in restaurant, gedraag je wel saf" "Komt goed broertje, ik heb mezelf al beetje nuchter gemaakt HAHA" "Wollah echt rare jij" "Sirtkowed hmar" roep ik.
Mo vertelt me dat het restaurant hier is en we stappen uit. We lopen naar binnen naar het tafeltje bij onze vrienden. Ik groet Reda, Hakeem, Hicham en Jaouad en dan ga ik ook zitten. Paar minuten later vallen mijn ogen op wahed mooi meisje, krullende lange haren, donkere ogen mooi gezichtje, goede body. Wollah ik moet deze fixen en wel nu. Maar ewa, kan wel wachten tot hierna, ik moet niet haasten straks interesseer ik haar wellouuu.
Paar maanden later
Ondertussen hadden Jalysha en ik al 2 maanden een relatie, haram ik weet het. Maar ik wou een goed beeld over haar te weten komen, hoe ze werkelijk is en niet dat ze ineens veranderde. Maar mohim ik sprak met haar af, en we praatte over ditjes en datjes maar ik wou serieus doen en dus begonnen we over trouwen. Ik wou zo snel mogelijk haar hand vragen Insha'Allah, dus vroeg ik haar vaders nummer. Meteen die dag hadden we al een afspraak gemaakt, op een zaterdag. Ik had er zin in, wollah ik hield van haar. Maar ik ging naar lounge de avond vóór ik haar hand zou gaan vragen. Ik had zin in shisha en wat drank om de stress te verminderen. Tot ik naar mijn vrienden liep, wist ik niet wat me overkwam. Jalysha lag zoenend op de schoot van een vriend van me, Reda. Reda was dood en dood bezopen, en kanker stoned, ik kon hem daarvoor niet uithalen, is niet zijn schuld. Was haar schuld, een meid dat bijna gaat verloven hoort ten eerste niet in een lounge, ten tweede, geen hoerige kleding aan te trekken en ten derde, geen drank, shisha en boys. Maar mohim ik was er meteen klaar mee en verbrak het contact met haar, en toen kwam ik mijn vrouwtje Ghislaine tegen waar ik nu mee getrouwd ben.
Einde flashback
"En ik hou zielsveel van jou, en geef haar een kus op haar voorhoofd en loop dan weg naar beneden.
Lees mn andere boeken:
"Stiekem verliefd"
"Hij ziet mijn liefde niet"
Ik probeer zovaak mogelijk te updaten, sorry als het soms zo lang duurd.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.