051

4K 196 15
                                    

"Sst.. Niet zo hard.. Je wilt toch geen schande voor je familie zijn?"

"Dus daar kijk je naar uit, je wilt gewoon dat ik een schande wordt voor de familie"

Ik zie hem lachen, maar omdat het een beetje donker is, zie ik niet wat hij allemaal van plan is.

"Wat wil je van me?" vraag ik quasi-boos

"Jou. Ik wil jou"

Ik krijg een walg gevoel. Waarom komt niemand de deur dan ook in? Dat zou me verlossen van mijn neef, ik zie hem niet eens als neef.

      He's just a stranger for me.

Ik voel zijn handen op mijn kont, en uit reflex geef ik hem een keiharde klap op zijn wang. Hij deinst meteen achteruit. Hoe hij nu naar mij kijkt, is niet om aan te zien..

If eyes could kill me, I would be death
                        right now.

"Jij kehba, wollah wacht maar. Jij gaat spijt krijgen van wat je hebt gedaan. Wees blij dat je niet alleen bent eh misnkehba tfoe. Ik had jou allang getemt"

Van zijn laatste zin moest ik een beetje lachen, en dan, hoe durft hij mij een kehba te noemen.. Eigenlijk ben ik nu wel blij dat hij weg is. Een last van mijn schouders valt eraf, ik pak mijn jas en doe het alvast aan. Dan open ik de deur en meteen komt Anouar naar mij toegelopen.

"Mammie"
"Mammieeee mammie mammie"

Met een geliefd gezicht kijk ik mijn kleine boef aan, ik zou er niet aan moeten denken als ik hem kwijt zou raken, of niet meer zou hebben.. Stel je voor dat.. Hassan.. Mijn Anouar te pakken krijgt, dan is hij nooit meer jarig die Hassan!

Snel pak ik Anouar's jasje en pak zijn armen, waarna ik zijn handen en armen door de mouw heen doe en zijn jas dicht rits.

--

Uitgeput ga ik op de bank zitten, Anouar ligt net in bed, en Yassine is aan het douchen. Een kort rustmomentje, wat een dag! Snel bedenk ik me iets, aangezien ik honger heb, en we nog van alles hebben liggen.. Jaa jullie weten wel naar wat ik uitkijk! Snelle jelle loop ik naar de keuken en pak 2 bordjes, ik leg er een brownie op met kersen erin, wat slagroom erop met een besje en wat nougat met wat chocolade en vanille ijs. Precies wanneer ik klaar ben komt Yassine naar beneden, ik hoor hem op de bank ploffen, en dan hoor ik weet de tv op voetbal.. De bordjes neem ik mee, en hij kijkt me verliefd aan. Ja dat snap ik wel, zelfs als ik moe ben geef ik hem nog te eten, dus dat is verdiend.

--

Eindelijk lig ik in bed, ik wurm mezelf in de armen van Yassine, en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik voel nog hoe hij mijn haren opzij duwt, en mij kusjes op me hoofd geef, en dan val ik in een diepe slaap.

Kort hoofdstuk, ik heb verslagen over m'n stage, wat woensdag af moet zijn en heb een heel mapje, en daarnaast moet ik nog een powerpoint maken over mn stage en nog een sollicitatiebrief, anders ga ik namelijk niet over. Pff er zijn zoveel dingen waardoor ik niet over ga op mn school, hoofdpijn.

Hoop dat jullie dit korte deel een beetje leuk vonden, veel spannends zat er niet in echt sorry! Maar ik beloof dat als ik tijd heb ik snel weer ga schrijven, lange en vele delen! Love voor jullie x

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu