Ghislaine POV
Ik loop in m'n bruidsjurk naar buiten en stap in de auto. Yassine stapt in een andere auto met zijn vrienden en familie, en ik met mijn eigen. Na een korte 10 minuten dat de hele straat vol staat rijden we weg. We volgen andere auto's richting de zaal.
******
Ik stap uit en kijk om me heen, allemaal mooie bloemen, lekker warm weer.. Ik heb ondersteuning van me vader, want deze jurk is echt groot en bol. {zie omslag}Mijn haar zit krullend, los met een diamantenkroontje erboven en een sluier.
Ik loop naar binnen tussen de rozenblaadjes en alle kinderen staan in een rijtje naast mij, aan beide kanten. Aan de overkant zie ik Yassine staan, hij kijkt me aan hoe elk meisje aangekeken wilt worden. Alsof je de enige vrouw in de hele wereld bent en je dus nog nooit een andere vrouw hebt gezien. Ik stop even met lopen en kijk hem glimlachend aan.
Na een paar seconde loop ik weer rustig en als ik bij hem aangekomen ben pak ik zijn hand vast. Ik ga goed staan en kijk hem recht in zijn ogen aan. Hij pakt mijn andere hand vast en buigt naar voren en fluistert in mijn oor "je ziet er prachtig uit vrouwtje" ik geef hem een liefdevolle glimlach en dan beginnen ze met praten.
*****
Nu ik mijn ja-woord heb gegeven aan Yassine en Yassine aan mij en de ringen hebben uitgewisseld loop ik naar boven en trek ik mijn bruidsjurk uit. De negeffa geeft me een nieuwe jurkje, een takshita, een zachte cremé roze. Ik trek het aan en de negeffa doet mijn makeup, licht roze schaduw met wit, zwarte eyeliner, nep wimpers, oogpotlood, glitters en mijn wenkbrauwen wat bij tekenen.******
Na een kleine halfuur wordt er op de deur geklopt, de negeffa doet de deur open en daar staat hij dan.. Mijn mannetje, mijn mannetje die me de gelukkigste vrouw van de wereld maakt."Hey prinses"
"Hey schat" vervolg ik erachter aan.
"Hoe gaat het met mijn vrouwtje""Uh ik laat jullie wel alleen, tot straks" de negeffa geeft me een knipoog en loopt weg.
"Het gaat goed, met jou aan mijn zijde"
Hij loopt glimlachend naar me toe en houd zijn handen op mijn heupen, hij kijkt me verleidelijk aan. Ik kan niet wachten tot de huwelijksnacht, en hij denk ik ook niet. Hij kijkt van mijn ogen naar mijn lippen en weer naar mijn ogen en dan de laatste keer naar mijn lippen, waar zijn ogen op gericht blijven. Hij trekt me dichter tegen hem aan en drukt een zachte intense kus op mijn lippen, ik voel zijn tong om toestemming vragen en maak mijn mond een beetje open. Al snel wordt het een heftige zoenpartij.
"Yassine... We.... Moeten..... Naar.... Beneden...." zeg ik onder de kus lachend.
"Nee nog even van jou proeven"
Ik lach door de kus en uit-eindelijk gaan we naar beneden.
"Ik hou van je"
"Ik ook van jou" zeg ik heel gelukkig.*****
We dansen wat en ik maak wat cadeaus open, lieve cadeaus. Ik ben zo gelukkig mijn familie, vrienden en mijn schoonfamilie zijn er allemaal. Ineens voel ik een hand op me schouder."Prinses"
Ik krijg een glimlach op mijn mond en draai me om, ik zie mijn mannetje weer staan en we zoenen elkaar zacht, niet te heftig.
"Je bent zo mooi en ik kan niet wachten op je mooie lichaam te proeven en aan te raken" zegt hij op een intense verleidelijke manier.
Ik bijt een beetje in zijn lip en dan gaan we de dansvloer op. We dansen heel wat en lopen dan naar de taart, de oh-zo-mooie taart. Deze taart is werkelijk prachtig. Ik pak de taartmes en Yassine houdt zijn hand op mijn hand en samen snijden we de taart rustig aan. Ondertussen worden er allemaal fotos gemaakt. Yassine geeft me een lange kus, puur voor de foto's. Ik zet de taartstukken op een bordje zodat iedereen kan pakken.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.