Interview antwoorden

4.3K 168 21
                                    

Dankjewel allemaal, voor jullie vragen. Als je nog meer vragen hebt, stel ze dan hier ergens onder, dan zal ik ze zo snel mogelijk beantwoorden. Ik heb redelijk veel vragen gekregen, ik verwachtte er eigenlijk 0.

Vraag 1

Aan Yassine: Broer wtf is je probleem heledag met hoertjes gaan.
----------------------------------------------
Ewa ja, ik weet niet wat er gebeurd man. Er gebeuren lijpe dingen ik weet ben niet barkie man maar ewa die eghjour gooit troep in me drinken. Wollah meh ik kan daar wat aan doen ey tfoe.

Vraag 2

Aan Yassine: Waarom ga je met zulke meiden om, terwijl je een pracht van een vrouw hebt?
----------------------------------------------
Ey ja dat heb ik net al beantwoord, er gebeuren lijpe dingen man. Ik weet ze is prachtig ik heb er ook spijt van maar als je niks weet kowed wollah.

Vraag 3

Aan Rayan: En wat is jouw probleem wrm moet je Ghislaine pakken wollah a eghjoer laat haar yeh zebi wollah am3asi3dq
----------------------------------------------
Accepteer het maar gewoon dat ik Ghislaine wil en ik zal haar krijgen ook. Kifesh je bemoeit, zulke dingen gaan je niet eens aan.

Vraag 4

Aan Yassine: Yassine wat ben jij aan het doen?
----------------------------------------------
Pff weet niet man. Kijk ik hou van haar, zielsveel. Ik heb me leven al met haar gedeelt, ik kan niet meer terug. Ik had nooit naar hem toe moeten gaan die vuile flikker. Door hem zit ik in de problemen hij gaat zien wollah hij gaat smeken.

Vraag 5

Aan Yassine: Yassine waarom ben je zo, hou je niet van Ghislaine als ik een jongen was en je nog steeds zo tegen der allang afpakken.
----------------------------------------------
Ey tamza, ben blij voor je dat je geen jongen bent want anders lag je nu in het ziekenhuis. Niemand komt aan haar en ik weet dat ik foute dingen heb gedaan. Maar fuck dat toch, gebeurd is gebeurd welloe zorgen.

Vraag 6

Aan Ghislaine: Ghislaine hoe voel je je nu?
----------------------------------------------
Het gaat goed schat, tuurlijk ben ik verdrietig om wat hij heeft gedaan. Maar hij kon er zelf ook niks aandoen, en ben nog steeds wel boos op hem en hij komt hier ook niet zo heel makkelijk van af. Hij moest eens weten met wie hij getrouwt is. Nu komt hij de échte boze Ghislaine tegen, en nu word ik de baas in onze relatie.

Vraag 7

Aan Yassine: Je houdt toch van Ghislaine waarom ga je dan vreemd en kijk je haar aan als je HET aan het doen bent ?
----------------------------------------------
Weet niet man, was mezelf niet. Ik hou van haar ja, en omdat ik vreemdging uit dwang betekent het niet dat ik niet van haar hou...

Vraag 8

Aan Yassine: Hoezo bedrieg je je eigen vrouw voor een hoer? Heb je niet genoeg aan 1 vrouw?
----------------------------------------------
Ze is hoer ja, fuck it man. Is gebeurd klaar en zo'n fout maak ik nooit meer. Ik leer van mn fouten, en ben dankbaar dat ik een PRACHTVROUW heb aan mijn zijde..
Vraag 9

Aan Rayan: Waarom ontvoer je je eigen nichtje en gun je haar geen geluk met iemand anders?
----------------------------------------------
Omdat ze met mij gelukkig moet worden, ik hou van stoken en kloten en vooral omdat die Yassine iets heeft geflikt wat jullie niet aangaat. Krijgt hij dit terug, die kk eghjour.

Jezus mensen, het was echt moeilijk om voor te doen als een jongen. Ik kan dat gewoon niet. Volgende keer ga ik gewoon als een meisje typen, wat is dit moeilijk man. 😂

Hopelijk heb ik al jullie vragen beantwoord, op een goede manier want het was niet makkelijk. Hopelijk hebben jullie ook wat meer informatie.. Als dat niet zo is mag je nog wat vragen stellen.

Trouwens allemaal heel erg bedankt voor het lezen en stemmen. Ik heb dit boek amper 2 maanden en al meer dan 11k reads en 800 stemmen.

Proud.

-------

Lees ook m'n andere verhaal: Safae's life.
Het gaat over nep vrienden etc, het is een boek zoals dit boek alleen iets anders.

-------

Voor de rest komt er weer zo snel mogelijk een nieuw vervolg aan van beide boeken. Thanks guys!

X

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu