Het is ongeveer 1:55 en we slapen nog steeds niet. We praten over zoveel dingen, net maakte Leyla een racistische grap. Ik kon er wel omlachen, maar aan de ene kant vond ik het niet netjes en best disrespectvol. We hebben veel lol, en van al dag snoep hebben we nog maar een beetje cola en ice tea en nog 3 blikjes redbull, snoep is op en nog 3 zakken chips.
The time flies when you are having fun
We kijken nog een film, 'A Christmas Carol' gewoon omdat we het leuk vinden. We zijn allemaal stil en kijken aandachtig naar mijn tv. "Wejo hij is echt gierig wollah" ik lach en kijk verder. "omg als ik geesten zou zien eh, meteen zelfmoord tfoee. Kapot eng" ik reageer er niet op en kijk gewoon rustig tv. "Ewa snap je HAHAHAAH" zegt Leyla. "Ghiz waarom ben je zo stil normaal jij gaat vlak" maar ondertussen ben ik al in slaap gevallen. "Ssht ze slaapt" fluisterd Samira. Dat is het enige wat ik nog hoorde en val daarna in een diepe slaap.
*** Next morning.
Ik word vermoeiend wakker en kijk naast me, ik zie Samira nog slapen en Leyla slaapt ook nog. Ik kijk op me telefoon en zie dat het nog maar 8:00 is. Ik ga nog maar even proberen te slapen.***
"Ghissslaaainneee wordt wakker!"
Langzaam word ik wakker en zie dat Samira me wakker heeft gemaakt. "Hmm, hoelaat is het?" "Uh het is nu, 10 uur bijna, Leyla slaapt nog" "Waarom maak je me wakker ik sliep zo lekker" en ik kijk haar boos aan.
"Ja verveelde me, ben al 8 minuten wakker ofzo en kon het niet laten om je wakker te maken. Gaan we weer slapen?" "Jaa, deur is toch opslot dus niemand die ons stoort. Gelukkig is het nog lekker donker door mijn gordijnen" "jaa wtf jouw gordijnen zijn echt goed" ik kijk haar lachend aan en sluit mijn ogen. "Welterusten" ik val meteen in slaap en zo te zien Samira ook.***
Na ongeveer 3 uurtjes te hebben geslapen is het ongeveer 1 uur 's middags. Samira slaapt nog en Leyla is wakker. "Goeiemorgen" en ze groet terug. Ik pak mijn telefoon en zie allemaal appjes.Onbekend: Jij. Ik. Vandaag. 17:00. AC
Jaouad: Goedemorgen prinses, alles goed? 😳
Yassine👫💜: Goedemorgen schoonheid, heeft mijn prinses lekker geslapen? 💜
Geltou Imane💗: Overmorgen kan je blijven slapen, heb het geregelt met je moeder. 😘
Sarah: mag ik z'n nummer, please? 😔
Mama: Hallo, ben je wakker?
Yassine: Ben je al wakker, prinses?
Mama: Ghislaine! Wordt wakker. Hallo
Mama: HALLO
Mama: Hmara wordt nu wakker, er staat al ontbijt slaapkop!
Mama: 😡😡😡
Mama: best! Maak je eigen ontbijt maar voor jullie 3en ik ga weg naar tante FatimaPfoe kapot veel berichten. 😂😭
Wat ik terug stuur
Naar onbekend: Nee wat wil je van me?
Naar Jaouad: Heyy, goedemorgeenn. Gaat super met jou? X
Naar Yassine: Goedemorgen schat. Heb heerlijk geslapen alleen maakte Samira me wakker 😭 wat ga je doen vandaag?
Naar Geltou Imane: Isgoed tante! Tot zaterdag
Naar Sarah: Nee
Naar Mama: Sorry yemma ik sliep nog. Sorry we maken zelf ontbijt, love you ❤️Mijn moeder tript m volledig wejoo.
PING
Ik pak me telefoon weer en kijk naar mijn WhatsApp.Onbekend: Wat nee? Je doet het of ..
Yassine👫💜: Mooi, ik ga niksenn. Jijdann?Naar onbekend: Wat is je naam?
Naar Yassine: Niksman, kom anders naar mij toe over anderhalfuur? 💋Ik leg mijn telefoon weer weg en kijk naar Leyla. Ze leest mijn blik en keurt het goed. We lopen naar de deur en pakken pannen. We lopen mijn kamer weer in en lopen naar Samira en beginnen als een gek te slaan op die pannen. "WTF ZIJN JULLIE MEE BEZIG EH IMBECIELEN WOLLAH IK KRIJG JULLIE" ik en Leyla schieten in de lach. "Oke we wachten, maar straks komt Yassine dus ga douchen, kleren aandoen en ontbijten!" Ze knikken en ik hoor weer mijn telefoon af gaan.
Yassine👫💜: Isgoed, tot straks
Onbekend: Imran
Ik negeer Yassine en ga over op het gesprek van die onbekende. Hmm Imran.. Komt me wel bekend voor. Ik sla hem meteen op als Imran.Naar Imran: Ok engerd ga gewoon weg en laat mij met rust doei!
Ik blokkeer hem zo snel mogelijk en pak alvast kleren uit mijn kast. Op dag moment komen Samira en Leyla mijn kamer in vanuit de douche. {nee ze douchte niet samen}
Finally, my turn. Ik pak een handdoek en ga naar de douche. Ik kleed me uit en was me haren en mijn lichaam. Ik spoel me af en droog me af en trek mijn rode lingerie setje aan met een wit naveltruitje, ripped skinnyjeans en mijn zwarte nike rosh run. Ik doe argan olie in mijn haar met meloengeur en laat het los over mijn schouders. Ik loop naar beneden en maak snel onbijt, gewoon croissantjes met ne3ne3 thee. Ondertussen komen Samira en Leyla aan de tafel zitten en zijn de broodjes klaar. Ik leg op alle bordjes 3 croissantjes en leg beleg neer op de tafel. Ik schenk thee in glazen en leg het op tafel neer. "Eetsmakelijk" ik eet gewoon als een wildbeest, who cares.
Ik ruim de borden en glazen op en was het af. Samira droogt af en Leyla legt het terug in de kasten. Ik maak me handen droog en dan gaat de bel. "Dat is vast Yassine" roep ik. Ik loop naar se deur en doe de deur open. "Heyy prinses" ik glimlach lief naar hem en voel mijn wangen weer rood. Hij kijkt naar mij en knuffelt me en geeft me een kusje op mijn lippen. "Wat doe je! Stel nou dat ze dat hadden gezien!" Ik zuchtte "maakt toch niet uit" zegt hij kalm "uh jawel, gewoon niet doen waar iedereen bij is" zeg ik quasi boos. "Okeoke madame ik zal me eraan houden" hij geeft me stiekem nog een kus op me lippen, heel snel. Ik kijk hem met een dodelijke blik aan. "Wat heb ik nou gezegd" hij lacht en loopt naar binnen. "YASSINEEEE" roept Samira zo blij als een hond. Yassine groet iedereen en komt naast mij op de bank zitten.Yassine perspectief.
Na dat ik Samira en Leyla heb gegroet ga ik naast Ghislaine op de bank zitten. Ze ziet er echt goed uit vandaag, elke keer weer. "Alles goed prinses?" vraag ik. Ze knikt en kijkt me aan. Ze ligt tegen mijn schouder aan en heb een arm om haar heen. Samira komt ook naast me zitten en ligt ook tegen mijn arm aan, bij haar doe ik het zelfde. "Dus broertjeee hoe gaat het". "Ewajaaa gaat goed man met jou?" ondertussen kijk ik naar Ghislaine en geef haar een kus op haar voorhoofd. Ze is zo mooi. "Jaa goed, kan ik je straks spreken?" vraagt ze zo kalm mogelijk. Ik knik "wanneer?". "Uhm straks? Boven in Ghislaine haar kamer?" Ik knik "nu dan maar doen?" vraag ik snel. Ze knikt en geeft nog een knipoog aan Ghislaine. Wat gaan ze nu weer uitspoken.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.