Pov Ghislaine
Ik deed de deur open en zie SHION. Eughhhh wat wilt ze nu weer? Ze zat toch vast?
"Wat kom jij hier doen?" vraag ik arrogant.
"Ik kom hier voor Redouan" ze kijkt me aan met een vieze blik.
"Hmhm dat gaan we dan zo wel zien!"
"Inderdaad" zegt ze nog arroganter.
Ik trek een wenkbrauw omhoog, en laat haar binnen. Ik liep naar binnen terwijl zij mij achterna liep naar de woonkamer.
Iedereen zit in de woonkamer. Ik ga dr bij zitten en Shion die gaat op een stoel zitten.
Pov Shion
Vandaag ga ik verder met het plan hahahah. Jullie vragen je zeker af welk plan nou voordat ik de gevangenis in moest wou ik yassine als mijn man maar doordat de hele familie zich begon te mengen is het mislukt en ben ik in de gevangenis belandt.
Maar wat jullie niet weten is dat ik harder kom dan ooit, dit keer gaan ze me niet meer kunnen pakken en ik ga het slim spelen ook.
Rustig bleef ik wachten op Redouan, hij zou zometeen thuis moeten komen.
Pov Ghislaine
Rustig wacht ik af om te kijken of dat wijf niet liegt.
Stel dat ze echt voor Redouan komt.. Wat moet er dan gebeuren? Wat is ze van plan, ja ik weet zeker dat ze wel iets van plan is, maar wat?
Ach waar maak ik me druk om? Ze heeft vast wel geleerd van haar lesje, die ze in de gevangenis heeft beleefd.. Mag ik hopen.
Pov Redouan
Paar dagen geleden was er zo'n gekke meid, ze dmde mij ineens op instagram en ze begon ineens te flirten met me. Ik dacht eerst van aiineee weer zon snotneus, maar ik ging haar ig scannen toch..
En wollah je wilt niet weten wat ik daar zag, een bloedmooi meisje. Ik werd spontaan verliefd ik dacht klaar ik ga met haar trouwen toch. En 3 keer raden wat er zometeen gebeurd?
Ze appte me net dat ze naar me zus toe gaat om alvast kennis te maken, ze is erg nieuwschierig. Maar mhm ik denk dat alles wel goed komt, ze gaan haar wel accepteren.
Pov Shion
Ik hoor de deur opengaan en mijn hart maakt een sprongetje, laat dat alsjeblieft Redouan zijn.
Het duivelse lachje in mij komt al te voor schijn, blijer dan dit kan ik niet wezen. Door met hem te trouwen kom ik achter alle geheimen en kan ik haar makkelijk ruïneren, daarna zie ik wel wat ik met haar ga doe maar ik wil haar eerst kapot krijgen.
Dat is zeker iets wat moet gaan gebeuren!
Heey lieve schatjessss wat denken jullie dat er gaat gebeuren??
Zal redouan met shion trouwen? En wat gaat ghislaine er van vinden?
Dat lezen jullie allemaal in het volgende deel inshaAllah. Comment,reageer en stem. Volg ook m_marokkaantjexx .
Veel kusjesss van M&M
Goodnight allemaal.
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.