Ik heb een leuke plan bedacht om het aan Yassine te vertellen. Ik reed de stad in en liep de sneakerstore in. Daar kocht ik uggs in babymaat.
Toen ik dat had gedaan reed ik naar de albert heijn voor boodschappen. Vanavond gaan we het leuk vieren en dan vertellen we het morgenavond samen aan de familie.
Ik reed in een snelle tempo naar huis want over 2 uur komt Yassine thuis van het werk. Thuis aangekomen belde ik Yassine met de mededeling om Anouar op te halen bij m'n moeder.
Nadat ik klaar was met bellen begon ik met koken, heerlijke kipbestilla. Net toen ik op de bank zat ging de bel dus ging ik opendoen. Daar stonden mijn boefjes! {Yassine en Anouar}
We gingen gezellig aan tafel eten en daarna zijn we samen met Anouar naar de speeltuin gegaan want dat wou hij zo graag.
30 minuten later
Anouar was moe dus gingen we naar huis. Thuis aangekomen gingen Anouar en ik even douchen en Yassine ging even tv kijken. Toen we klaar waren met douchen heb ik Anouar aangekleden en in bed gestopt.
Daarna liep ik mijn kamer in en heb ik me heel mooi omgekleden en pakte ik snel het cadeautje en liep naar beneden. Beneden aangekomen liep ik de woonkamer in en zette Yassine de tv uit. Lekker knus ging ik tegen hem aanliggen en gaf hem het cadeautje.
Pov Yassine
Ghislaine liep de woonkamer binnen en eerlijk ze zag er heerlijk uit. Ik zette de tv uit en keek haar verliefd aan. Ja mensen met de dag word ik verliefder op haar ahahahah.
Maar goed ze gaf me een cadeautje, I don't know waar ik dat aan te danken had maar oké. Ik maakte het open en zag mini uggs, ik was erg verbaasd want deze gaan mij niet passen en Anouar ook niet want die heeft maat niet. Ik begon na te denken en de enige optie die ik kon bedenken is dat ze dan zwanger is.
Pov Ghislaine
Ik zag dat hij diep in gedachtes was maar ik wou niks zeggen. I know ik ben gemeen hahahahahaha.
Pov Yassine
"Ben je zwanger?" Vroeg ik.
Ze knikte hevig, ik stond op en tilde haar op en draaide haar in het rond. Je hebt mij nu voor de tweede keer de gelukkigste man op de hele wereld gemaakt. We besloten het gezellig te maken door een film te kijken met allerlei hapjes. Na een tijdje zag ik dat ze tussen mijn benen in slaap is gevallen, dus tilde ik haar op in bruidstyle en bracht haar naar onze slaapkamer. Ik ging naast haar liggen en naar een paar minuten was ik al op weg naar dromenland.Deel by: m_marokkaantjexx
Comment and stemm ❤️
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomansV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.