Ik huil en besluit toch maar die kleren aan te doen.
Ik voel me vies en goedkoop. Ik moet meelopen van ze en zie allemaal meisjes in sletterige kleding, ze lachen er nog bij ook en kijken mij vies aan.
Dan hoor ik iemand Achmed roepen. De jongen laat mij los en winkt naar iemand anders die mij vasthoudt.
Hmm, hij heet dus Achmed. Ik moet meelopen naar een kamer waar een vieze oude man zit.
Hij zit met jonge meisjes, ze spelen aan hem. Ik word bang er bang van en ben stil.
'Welkom in het mooie vrouwenhandel paleis.' ik schrik.
'Vrouwenhandel? Betekent dit dat ik voor altijd eindig als een prostituee?'
-
Mourad
Ik bel mijn vrienden op en zeg dat ze moeten komen. Even later staan mijn vrienden voor de deur. Ik doe de deur open en groet ze.
'Waarvoor moesten we komen broer.' zegt Ahmed tegen Mourad. Mourad kijkt iedereen aan inclusief Redouan.
'Jullie weten allemaal Firat, die baas van die paleis toch?' Iedereen knikt.
'Ze hebben mijn zusje ontvoerd.'
'Hoe weet je dat zo zeker?' vraagt Ismael, vriend van Mourad en Redouan.
'Ewa ze namen toch op toen ik ging bellen, ik ben niet kanker dom dat ik die kanker stemmen niet weet uit me hoofd ik weet echt wel wie het zijn kanker ezels.' roep ik boos.
'We moeten een plan maken.' Vervolgd Redouan.
'We moeten ons zusje / nichtje hieruit halen.'
'We kunnen erna toe gaan, en zeggen dat ik heb gehoord er is een nieuweling en dat ik wel zin in een beurt heb.' zegt Achraf.
'Is wel goede plan a broertje.' zegt Redouan trots.
Iedereen stemt erin mee.
'Oke we starten vanavond, we blijven hier en ik heb wel guns voor jullie, maar onthoud zeg niks, tegen niemand.'
-
YassineYekkk, ik heb gehoord over Ghislaine echt erg. Ze belde me maar ik nam niet op.
Ik werk zelf in de vrouwenhandel om mijn lusten te uiten/bevredigen.
{bespaar de details}.
Ghislaine, ken haar niet zo lang maar ze is prachtig en ik krijg denk ik gevoelens voor haar.
Ik wil geen gevoelens voor Ghislaine, ik hou van mn baan dus ik ga niet verliefd op haar worden.
'Liefde word je dood.' zeggen me vrienden altijd. Ik pak een joint en inhaleer diep. Na mijn joint val ik in slaap.
Herschreven ☑️
JE LEEST
Ghislaine & Yassine | AF.
RomanceV O L T O O I D #6 in Romantiek op 21 december 2016 #3 in Familie op 29 april 2019 Ghislaine & Yassine. • Lees mijn andere boeken ook aub. ' Uitgehuwelijkt, maar niet gelukkig & ' Safiyae, my life.