08

10.4K 345 75
                                    

Éen week later.

Ghislaine

Het is weer schooltijd. Mijn wekker gaat en ik word wakker. Ik sta op en loop naar de douche.

Ik doe me hele ochtendroutine en daarna smeer ik een zacht rozige lippenstift op.

Ik trek een blauw blousje aan met een witte rok, net boven me knieën ongeveer. Ik stap de badkamer uit en loop naar beneden.

'Salam yemma lekker geslapen.' en ik geef me moeder een kus op haar voorhoofd.

Ik groet me broers en ga naar de bushalte. Ik zie weer Yassine staan, ik groet en lach naar hem en hij lacht terug.

Yassine komt bij me zitten en we wachten samen op de bus.

'Ghislaine?' Vraagt hij zenuwachtig.

'Jaa?' Vraag ik verbaasd.

'Zou je misschien iets met mij willen doen, na school?' vraagt Yassine terwijl hij een zucht laat van opluchting.

'Tuurlijk, lijkt me leuk.'

'Is goed, wacht na school op mij.'

We lopen uit de bus richting onze school dn
Yassine geeft me een kus op mijn hand en loopt naar zijn lokaal.

Ik loop met me vriendinnen mee naar de kluisjes, pak me boeken eruit en achtervolg me vriendinnen naar de juiste klaslokaal.

'Vandaag moeten jullie samenwerken met een andere klas.'

Ugh weer zon stomme kut opdracht.

'Samira, wij gaan sowieso samen hoor ff rwina zetten enzo.'

'Ja a mattieeee je weet.'

De andere klas komt binnen en ik zie Yassine. Ik lach naar hem en hij lacht terug en loopt naar me toe. Samira komt aangelopen naar mij.

'Zo tortelduifjes, ik zie het wel hoor.'

Ik lach verlegen en kijk naar de grond. Ik voel dat ik rode wangen krijg. Yassine kijkt me aan, en ziet dat ik rood word.

'Je hoeft je niet te schamen hoor prinses.' zegt hij lachend.

'Kijk nou wat je doet Yassine, je maakt haar verlegen.' pest Samira me.

Ik voel me ongemakkelijk vooral omdat ik snel rode wangen krijg.

-

Yassine

Ghislaine, zo schattig is zij als ze rode wangen krijgt. Ik voel me echt goed bij haar ze geeft me gewoon zon gevoel wat niemand anders me kan geven.

Alles voelt gewoon zo goed met haar, ik heb mijn best gedaan en Insha'Allah gaan we straks uit.

Ik neem haar mee naar een restaurant om meer over haar te kunnen weten. Ze is zo lief, ik krijg haar gewoon niet uit me gedachten.

Elke dag denk ik aan haar, ze is gewoon mijn alles. Zonder Samira had ik dit nooit kunnen fixen.

-

Ghislaine

Eindelijk ik ben uit, ik ben zo blij dat Yassine me heeft uitgevraagd.

Ik vind hem zooo leuk, hij geeft je gewoon zon gevoel, als er iets is en je denkt aan hem wollah je dag is weer goed.

Dat is zo fijn aan hem. Ik ken hem niet lang maar uit mijn gedachten komt hij niet.

Ik loop naar buiten en zie dat Yassine bij zijn auto staat met een bos bloemen. Ik loop naar hem toe met een grote lach op mijn gezicht.

'Hoe kom je aan die bos bloemen?' vraag ik zacht.

'Tfoe ik sta hier met bos bloemen, lief voor je doen alles je komt aan je zegt hoe ik eraan kom niet eens dankje ofzo eh bolle.' ik kijk hem aan en barst in lachen uit, ewaja sorry.

Hij geeft me de bloemen aan mij en ik pak de bos bloemen aan.

'Zo lief, dankjewel.'

Ik vertel hem dat hij moet bukken om bij mij te kunnen komen. Tja want met mijn 1,57 kom ik nergens bovenuit. Hij is ongeveer 1,95, superlang dus en ik kom ongeveer onder zijn schouders terecht.

Yassine bukt en ik geef hem een kus op zijn wang.

'Dankjewel, dit waardeer ik van je maar mag ik nou weten hoe je eraan komt?'

Hij staat op en loopt naar de andere kant van de deur en houdt het open. Ik stap in en hij stapt ook in.

'Ik had laatste paar uur uitval, toen ben ik me gaan douchen, omkleden en heb ik nog wat bloemen gehaalt voor je.' ik begin te blozen, dat voel ik gewoon en ik lach naar hem.

Hij rijdt weg en zet zijn hand op me been.

'Waar gaan we heen?' vraag ik nieuwschierig.

'Verrassing.'

'hmm, oke dan.' ik leun tegen de raam aan van zijn auto en kijk naar buiten.

'We zijn er, maar blijf nog even zitten.'

Ik blijf zitten en hij stapt uit, hij loopt naar mijn kant en doet de deur open.

'Zo nu mag je eruit.' ik kijk hem aan en lach naar hem.

'zozo, meneer charmeur.' ik kijk hem recht in zijn mooie ogen aan en smelt.

His eyes, daar doe je gewoon een moord voor een lichaam waar je gewoon U tegen MOET zeggen..

Yassine perspectief
Ik pak Ghislaine haar hand en neem haar mee naar een dure chique restaurant. "Wauww, wat is het hier mooi" fluisterd ze. Ik hoor alle meisjes praten over haar, en jongens staren haar aan. Ik zie dat ze zich ongemakkelijk voelt en ik laat haar voor me lopen met mijn armen om haar middel. Ze is meteen zelfverzekerder en we lopen naar de balie. "Ik heb gereserveerd voor 2 personen" en onder welke naam? "El Amrani" "Volgt u maar naar uw tafel" ik volg de ober, en ik pak de stoel alvast en haal het naar achter. Voor de dame, gaat u maar zitten schoonheid. Ik zie haar lachen en schuif de stoel aan. Daarna ga ik tegenover haar zitten.

De ober komt langs en vraagt wat we willen bestellen. "Uhm, doe maar een cola en wat patat met mayonaise en girosvlees" daarna vraagt de ober het zelfde aan Yassine. "Doe maar het zelfde als die schoonheid" hij knipoogt naar me, ik lach naar hem.
Ik smelt gewoon van hem, hij is zo verleidelijk en onweerstaanbaar.. Ik vind hem zo leuk, maar ik kan niet alles hebben.

Na het eten brengt hij me terug naar huis, ik geef hem een kus op zijn wang en hij zwaait me uit. Ik pak de bosbloemen en loop naar mijn huis. "Salaaaaam yemma" ik kus mijn moeder op haar wang. "Van wie heb je die bloemen gekregen mijn dochter" "oh, van Samira"
"Lief van haar, Samira is goede meid ze heeft goed invloed op je" ik lach naar me moeder. "Yemma, ana moajaba bik" {Mama, ik hou van jou} mijn moeder glimlacht "Benti wa ana aydan oehibbok" {Mijn dochter, ik ook van jou} ik lach naar mijn moeder en ga naar mijn kamer. Ik stap de douche in, was mezelf en na het douchen doe ik wat argan olie in mijn haar. Ik kleed me om in een shirtje van 'real madrid, fly emirates' en een wijde legging. Gelukkig geen school morgen. Ik stap mijn bed in en denk aan Yassine. Met Yassine in mijn hoofd val ik in slaap.

Yassine perspectief.
Als ik thuis aankom word ik gebelt door wat vrienden dat ik nog wat zaakjes moet doen. En aangezien ik wel zin heb om mijn lusten te bevrijden ga ik erheen met Ghislaine in mijn gedachte. Als ik aankom doe ik de deur open en loop naar het kantoortje. Ik krijg taken aanbevolen en doe wat met meisjes. {ik bespaar de details again, tenzij jullie het leuk vinden om dat te weten wil ik het er best bij zetten} ik voel me schuldig, want niemand kan me op andere gedachten zetten. Ik denk de heletijd aan Ghislaine, word ik dan toch verliefd? Nee dat mag niet! Ik mag niet verliefd worden. "Liefde word je dood" zeg ik weer in mijn hoofd. Pff ik ga terug naar huis, stap onder de douche en doe een boxer aan. Ik ga mijn bed in en denk aan Ghislaine en met een fijn gevoel slaap ik.

Vervolg is coming. X

Ghislaine & Yassine | AF.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu